Jump to content

edik1990

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי edik1990

  1. מחר אני שם תאוטו להחליף בולמים מאחורה.. עכשיו שמעתי שמומלץ לעשות כיוון סרן אחורי אחרי דבר כזה? מה אתם אומרים על זה? זה באמת ככה או שלא כזה חובה? אני לא בן אדם קמצן כל דבר שצריך לאוטו אני עושה.. אז אם באמת צריך לעשות את זה אז תגידו מדובר על סוזוקי בלנו
×
×
  • תוכן חדש...