Jump to content

avrami120

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי avrami120

  1. תודה רון היקר
  2. כן גם איתות חירום וגם איתות רגיל
  3. חברי הפרום היקרים שלום ברצוני לדעת היכן נימצא האוטומט איתות בסקודה אוקטביה 2001 ? הבעיה כשאני מפעיל איתות הוא עובד לסרוגין (לא תופעה של נורה שרופה)
  4. חברי הפרום היקרים שלום ברצוני לדעת היכן נימצא האוטומט איתות ברכב? הבעיה כשמפעילים את האיתות הוא עובד לסרוגין .
×
×
  • תוכן חדש...