קיה סול החדש שמר על קווי עיצוב דומים מאוד לאלו של קודמו, אבל מלבדם מדובר במכונית חדשה כמעט לחלוטין. הסול החדשה מרווחת מקודמתה ואף קיבלה עיצוב חיצוני שובב ונאה מבעבר, עם חלק אחורי נאה יותר ופרופיל קצת פחות מרובע. גם רמת האבזור טובה מבעבר והיא גבוהה יחסית לתג המחיר. כבר ברמת האבזור הבסיסית תקבלו דיבורית בלוטות', מערכת מולטימדיה עם שליטה מההגה וחישוקי סגסוגת. גם מרווח הפנים די טוב, בעיקר בגלל העיצוב המרובע שתורם רבות למרווח בשורה האחורית. כמה חבל שמבחינה דינאמית, קיה סול מעט מאכזבת עם מנוע בנזין 1.6 ליטר שאמנם חזק על הנייר אבל קצת חלש בפועל, בידוד רעשים לא מוצלח במיוחד ונוחות נסיעה לא טובה במיוחד.
עיצוב; אבזור;
נוחות נסיעה; צריכת דלק גבוהה;
נא להסתכל בקנקן ולא במה שאין בו;
קיה חושפת את הדור השלישי של הסול ועושה אותה מגניבה עוד יותר עם תאורת אווירה שתנגן בקצב המוזיקה וגרסה חשמלית, אבל גם ממשיכה ללכת לכיוון העיצוב הקרוסאוברי
טלקאר, יבואנית קיה לישראל מפרסמת הודעת קריאה לתיקון לדגם סול שיוצרו בין 09/2015 – 01/2014
מכונית משפחתית לא חייבת להגיע עם טוסיק בולט ותג מחיר של 130 אלף ש"ח. יש גם אופציות צעירות, מעוצבות וזולות יותר. קיה סול, מיצובישי ספורטבק ואופל מריבה במבחן השוואתי.
קיה סול החדשה שומרת על קווי העיצוב הכלליים של הדור הקודם אבל מציעה תא נוסעים משודרג ורמת אבזור גבוהה יחסית למחיר. על הכביש היא מעט מאכזבת.
הדור השני של קיה סול מגיע בימים אלו לישראל ויציע רמת אבזור נדיבה במחיר אטרקטיבי, שיחל ב-120 אלף ש"ח.
קיה תציג בחודש הבא גרסה חשמלית לדור השני של הסול, שצפויה להגיע גם לאירופה ואולי גם לישראל.
קיה חושפת פרטים ראשונים על הגרסה החשמלית של הסול החדשה, שצפויה להגיע לשיווק לקראת סוף שנת 2014.
קיה מציגה את הדור השני של הסול. יתבסס על פטפורמת הסיד החדשה ויציע יותר מרווח ושיפור בנוחות הנסיעה ובידוד הרעשים. אצלנו באמצע 2014.
קיה תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה שלושה דגמים חדשים - דור שני לסול, אופטימה משודרגת ודגם קונספט חדש לרכב פנאי עירוני. יש גם גרסת גפ"מ לפיקנטו.
קיה חושפת את הדור השני של הסול בתערוכת ניו-יורק, ששומר על עיצוב דומה לזה של הדור הנוכחי אך יציע שדרוג במרווח הפנים ובנוחות הנסיעה.