תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה סול
  • קיה סול
  • קיה סול החדשה – פרטים נוספים

    קיה סול

    קיה מציגה את הדור השני של הסול. יתבסס על פטפורמת הסיד החדשה ויציע יותר מרווח ושיפור בנוחות הנסיעה ובידוד הרעשים. אצלנו באמצע 2014.

    • 12-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    קיה סול החדשה נחשפה אמש בתערוכת הרכב של פרנקפורט, לקראת השקתה בשנה הבאה ברוב השווקים האירופאיים ובישראל. הסול היא סוג של שילוב בין מיקרו-וואן לרכב פנאי קומפקטי, שהוצג לראשונה בסוף שנת 2009. הדור השני, שנחשף כעת, מבוסס על עיצובו של רכב הקונספט טרקסטר שנחשף לפני כשנה וחצי בתערוכת שיקגו. הוא צפוי להגיע לשיווק סדרתי במהלך השנה הבאה וצפוי להגיע ארצה בתחילת הרבעון השני של 2014.

    קיה סול החדשה

    קיה סול החדשה תתבסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין, שהושאלה מהסיד החדשה. מדובר בפלטפורמה חזקה וקלה מהפלטפורמה היוצאת, שמצוידת לדברי קיה במערכת מתלים חדשה ומתקדמת יותר שתספק נוחות נסיעה משופרת. העיצוב החיצוני שומר על קווי דימיון לדור הנוכחי, אך לדברי קיה אף לא אחד מחלקי הפח או הפלסטיק של הדור הקודם זהה לזה של הדור הנוכחי. שינוי מעניין נוסף ניתן למצוא בקורות הקדמיות של תא הנוסעים, שרוחבן צומצם בכ-20 מילימטרים כדי לשפר את שדה הראיה מלפנים.

    הדור החדש יציע ממדים גדולים משל קודמו. האורך הכללי צמח בכשני סנטימטרים והוא עומד כעת על 414 סנטימטרים. בסיס הגלגלים צמח גם הוא בכשני סנטימטרים ואורכו יעמוד כעת על 257 סנטימטרים. הדגם החדש גם יהיה רחב יותר מהדגם היוצא (180 סנטימטרים) ויציא תא מטען עם פתח הטענה רחב יותר. נפח תא המטען גדל גם הוא ויעמוד כעת על 354 ליטרים.

    קיה סול החדשה

    תא הנוסעים של קיה סול החדשה צפוי להציע שיפור ניכר באיכות החומרים ובבידוד הרעשים. מבחר גדול יותר של שילובי צבעים יוצע לריפודי תא הנוסעים - שחור, חום, אפור, כחול, אדום או שחור-מבריק. כמו כן יוצע מגוון של 11 צבעים חיצוניים ואפשרות לצביעה של הגג בצבע שונה (שחור, לבן או אדום). רשימת האבזור תהיה נדיבה למדי ותכלול כאופציה פנסי חזית בטכנולוגיית LED, מושבים קדמיים מאווררים, גג שמש פנוראמי, מערכת התנעה ללא מפתח, מערכת חניה אוטומטית ועוד.

    היצע המנועים צפוי להישאר ללא שינוי והמנועים מהדור הנוכחי צפויים להופיע גם בדור החדש. מדובר בשני מנועים, דיזל אחד ובנזין אחד. דגם הבנזין יצויד במנוע 1,600 סמ"ק בהספק של כ-140 כוחות סוס בעוד דגם הדיזל יצויד במנוע מוגדש בהספק של 128 כוחות סוס. שני הדגמים יוצעו עם תיבת הילוכים ידנית או עם תיבת הילוכים אוטומטית, שתיהן עם שישה הילוכים.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת סול חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    קיה סול החדשה

    dddd