מה נראה כאילו הוא שבוע לפני גיוס לשייטת, קרוי על שם גדר, ויש בו יותר מחזיקי כוסות ממושבים? לפני שאתם עונים "כל רכב אמריקאי", בואו לראות מה יניב חשב על הקוריאני שהוא לקח לסיבוב
אחרי הדור השביעי הפושר, וגרסת Performance שהשאירה אותנו עם טעם של עוד, איתי ניגש לפולקסווגן גולף GTI עם לא מעט חששות, כי את מי מהן היא – בתכלס – יורשת?
אנחנו לא רוצים להיות נחרצים, אבל אנחנו משוכנעים שהדור השביעי של מרצדס S קלאס הוא בוודאות, בדוק, 100% האחרון שאי פעם יראה אור. רוברט יצא לראות איך מלכת העולם הישן מתמודדת עם עידן שיש בו פחות ופחות מקום עבורה
לקסוס IS החדשה היא לא באמת חדשה, אלא מתיחת פנים – ומסתבר שזה בסדר, כי היא גם לא מנסה להיות באמת לקסוס, או חדשה אלא משהו הרבה יותר ספורטיבי ואולדסקולי. מני יצא לפגוש אותה
כשאתה הרכב שהביא מהפכה רבתי בשוק, דור חדש הוא לא עניין של מה בכך. יואב יצא לפגוש את הטוסון החדש כדי לראות האם הוא יכול להמשיך ו/או לחדש את הדומיננטיות המוחלטת שלו בתחום
עם מיתוג, סמל ושם חדשים, לקופרה לאון כבר לא מספיק להיות רק אחת מעסקאות הכ"ס לש"ח הכי טובות בשוק. רומן יצא לראות האם היא משנה את המתכון המוכר או ממשיכה באותו כיוון ורק מגבירה את הקצב
נראה ש"איחור לא אופנתי" זה משפט שיכול לסכם את הדיפנדר החדש לא רע. אבל זה לא הפריע ליואב לקחת אותו למבחן ולחזור עם לבבות בעיניים
DS7 מגיע למבחן שני, הפעם בגרסת הפלאג-אין. באופן מפתיע, דווקא החלק של ה"פלאג-אין" היה הכי פחות בולט והרגיש הכי פחות נחוץ
לקסוס UX300e אמנם הושק ע"י לקסוס כרכב החשמלי הראשון של המותג, אבל בפועל הוא עצמו מתנהג, מעוצב, מתומחר ומרגיש פשוט כגרסה עם מנוע אחר, ובכלל הוא לוקח את המעמד הרבה יותר בקלות מההורים שלו
אאודי A3 החדשה ממשיכה את המתכון המוכר של איכות מוקפדת. יחסית. עיצוב מופנם. יחסית. וטכנולוגיה מתקדמת. יחסית. האם גם ב-2021 זה מספיק כדי למכור מכונית יקרה, יחסית?