Jump to content
  • בלוג

איך למכור רכב דרך הפייסבוק


kiryatech

3,537 צפיות

אומרים שהבית הוא המקום שבו נמצא הלב – אבל הוא גם המקום שבו רוב ישראל נמצאת ב-2021 בזכות נגיף הקורונה החדש. אם אתה מוצא את עצמך זקוק לקצת מזומנים, אבל לא רוצה לבלות יותר מדי זמן מחוץ לבית, ייתכן שאתה תוהה מה האפשרויות שלך.

 

מה דעתך למכור את המכונית הישנה שיושבת בחנייה וצוברת אבק כבר שנים? חדשות נהדרות, הודות לכוחה של המדיה החברתית, יש דרך מהירה למכור מכונית ב-Facebook Marketplace

 

 

היכנס לחשבון הפייסבוק שלך ולחץ על הסמל/הקישור של Marketplace.

לחץ על סמל המצלמה, בחר "כלי רכב למכירה", והעלה כמה תמונות.

הזן כמה דברים בסיסיים על הרכב שלך, כמו גם תיאור מפורט.

הזן את המחיר המבוקש ובחר היכן להציג את הרישום שלך.

בחר "פרסם", והרישום שלך יהיה זמין לעיני כל.

 

 

מהו פייסבוק Marketplace?

הכל התחיל עוד ב-2015 כשפייסבוק הציגה קבוצות קנייה ומכירה. אלה אפשרו למשתמשים לפרסם פריטים למכירה (יחד עם תיאור) ישירות בפלטפורמה שלהם. זה בסופו של דבר יתפתח למה שאנחנו מכירים היום כ-Facebook Marketplace. כמה אנשים משתמשים ב-Facebook Marketplace מדי חודש? כ-800 מיליון משתמשים ביותר מ-70 מדינות שונות ברחבי העולם.

 

עבור קונים, זה מאפשר להם לחפש באמצעות קטגוריות, כמו גם מיקום. אחת הקטגוריות הללו היא כלי רכב, אותם ניתן לחפש באמצעות מסננים כגון שנה, ייצור, דגם, קילומטראז' וסוג השידור. עבור מוכרים, זה אומר להיות מסוגל להציג את המכונית שלהם למכירה מבלי לשלם כל עמלות. כמו גם היכולת לקיים אינטראקציה עם בעלי עניין מבלי לשתף את הנתונים האישיים שלהם.

 

למה לפרסם בפייסבוק את הרכב למכירה בפייסבוק?

 

בטח, בסופו של דבר תצטרך להיפגש עם מישהו, כדי להשלים מכירה. אבל זה עוזר לפשט את החלק הקשה ביותר, שהוא למצוא מישהו לקנות את המכונית שלך.

 

התראות מיידיות באמצעות Messenger

זה נכון, במקום לפרסם את מספר הטלפון האישי שלך ואת כתובת הדואר האלקטרוני שלך כדי שכל העולם יראה. עם Facebook Marketplace, התקשורת נעשית ב-Messenger. תקבל התראה כאשר מישהו יעיר הערה או יבקש מידע על הרישום שלך.

 

קל לשימוש

רוב הישראלים רגילים להשתמש בפייסבוק, מה שאומר שההבנה של Marketplace צריכה לבוא כטבע שני. אם אי פעם ענית להודעה מיידית בעבר, אז יש לך את כל הידע שתצטרך כדי לתקשר עם קונים.

 

חינם

מי לא אוהב חינם? אין צורך להזין את פרטי כרטיס האשראי שלך ב-Facebook Marketplace מכיוון שהוא חינמי ב-100%.

 

איך לפרסם רכב בשוק פייסבוק

אם עדיין אין לך חשבון פייסבוק, אז יש סיכוי טוב שחיית מתחת לסלע. 

 

ממחשב או ממכשיר נייד, לחץ על הסמל/הקישור של Marketplace. לאחר מכן, לחץ על סמל המצלמה ולאחר מכן בחר את הקטגוריה "כלי רכב למכירה". משם תתבקש להוסיף כמה תמונות, עד למקסימום של 20 (המשך לקרוא לקבלת כמה טיפים כיצד לצלם תמונות טובות). עם התמונות שלך שהועלו, לאחר מכן תצטרך להזין את היסודות של הרכב שלך. כמו השנה, היצרן, הדגם והאם מדובר בתיבת הילוכים אוטומטית או ידנית.

 

תראה גם אזור כדי לתאר את מה שאתה מוכר. כאן אתה יכול לתת היסטוריה קצרה של הרכב ולהזכיר כל ניצבים שהוספת. כמו גם להסביר כל נזק (נדון בזה יותר קצת למטה).

 

לאחר מכן, תראה אזור כדי להזין את המחיר המבוקש שלך. פייסבוק מציעה הצעות המבוססות על הנתונים שהכנסת ומחפשת רישומים דומים כדי לספק ייעוץ. ללא קשר, הקפד לבדוק את הסעיף הבא על איך לתמחר את הרכב שלך באופן תחרותי.

 

לבסוף, תצטרך להחליט היכן ברצונך לפרסם את המודעה, כגון בפרופיל האישי שלך, או בקבוצות קנייה/מכירה ספציפיות. לאחר השלמת פעולה זו, בחר "פרסם", והרישום שלך יהיה זמין לצפייה.

 

 

אין באפשרותי למצוא את סמל/הקישור של Marketplace, היכן הוא נמצא?

קיימות מספר סיבות לכך שייתכן שלא תוכל למצוא את הסמל/הקישור של Marketplace. הראשון הוא אם אתה חדש בפייסבוק. אם כן, יהיה עליך לבדוק שוב במועד מאוחר יותר כדי לראות אם הוא מופיע. השני הוא אם אתה גר במקום שהוא לא זמין. אחרון, הוא אם אתה מתחת לגיל 18 שנים.
קישור ישיר לשוק פייסבוק ->  https://www.facebook.com/marketplace/

 

אם הגעתם עד הלום, אתם צריכים לקבל את כל מה שאתם צריכים כדי למכור בהצלחה מכונית ב-Facebook Marketplace. עכשיו שאתם יודעים איך למכור מכונית בפייסבוק אל תשכחו לנקות את המכונית שלך מבפנים ומבחוץ לפני שהקונה מגיע.

  • אהבתי 1

0 תגובות


Recommended Comments

אין תגובות.

Guest
הוסף תגובה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...