Jump to content

darkw50

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

הנקודות של darkw50

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. כן זה גם מה שאני ראיתי שרושמים. כלומר אחוריים לקדמיים וקדמיים אחורה בהצלבה (ימינה קדמי->שמאלי אחורי ושמאלי קדמי->ימני אחורי). זה גם מה שאמרתי לבחור בפנצ'רייה, אבל הם שם חזק עם אגדת הרדיאלי שאני לא בטוח כמה יש בה אמת..
  2. החליפו אחוריים עם קדמיים. כשהתווכחתי עם הבחור שם שלא ככה אמורים לעשות הוא עמד על שלו. לאחר מכן אף התקשרתי אליהם שוב ואמרו לי את הנימוק המוכר בארץ של "רדיאלי משנה צורה ולכן אסור לשים על הצד השני ולשנות כיוון סיבוב. לעדן קצת את הפוסט הקודם: מה שמרגישים זה פחות התנגדות מההגה ממקודם, וכמו כן במהירויות גבוהות (מעל 100) יש רעידות מאוד קלות כאלה (כאילו ההגה מסתובב מעצמו ימינה-שמאלה, אבל ממש קצת בכל פעם). כמו כן יש משיכה קלה מאוד ימינה. אני בכל מקרה אמור לשים ת'רכב במוסך עוד פחות מחודשיים לטיפול. השאלה האם כדאי לטפל בזה קודם וממה זה נובע?
  3. שלום רב, לאחרונה (לפני כשבוע חצי לערך) ביצעתי בפנצ'רייה הצלבת צמיגים בין קדמיים לאחוריים. מדובר בסובארו אימפרזה מודל 05' עם הנעה לכל הגלגלים (דגם השני ליטר). מאז ביצעתי שתי נסיעות הלוך וחזור לירושלים, ובדרך במהירויות גבוהות (מעל 90 קמ"ש) הרגשתי שיש "שטח מת" גדול יותר בתנועה של ההגה. ככה שאני יכול ממש לסובב נגיד 10-15 מעלות ימינה או שמאלה והגלגלים בכלל לא זזים. ברור שזה פוגם קצת בתחושת בטיחות כי ההיגוי פחות מדויק. אציין שגם לפני ההצלבה, למיטב זכרוני, הייתה קצת תחושה של שטח מת, אבל נראה לי שעכשיו המצב הוחרף. האם יש קשר בין הדברים? מה יכול לגרום לזה? האם התעייפות הצמיגים? (הם בני ארבע, אך מורכבים על האוטו כשלוש שנים וארבעה חודשים, מדובר בצמיגים האלו). מנגד הקילומטראז' עליהם יחסית נמוך (40 אלף לכל היותר), ובפנצ'רייה אמרו שאין צורך להחליפם. תודה לעוזרים!
  4. תודה! ההבדל בין MicroSDHC רגיל ל-Ultra (שנקרא גם ה-Class של הכרטיס) הוא אכן בקצב השמירה של הקובץ לזיכרון. אממה, אם אתה מנסה להסריט ב-FULL HD כרטיס MicroSDHC רגיל (כמדומני שזה Class 4) לא מספיק מהיר בשביל לשמור את האיכות הזאת, משמע אתה חייב לצלם באיכות פחותה. תחשוב על זה נגיד שסרטון של שנייה אחת באיכות הכי גבוהה שוקל 3 מגה, והקצב כתיבה של הכרטיס הוא 2 מגה אז אי אפשר להשתמש בו לאיכות הזאת. כשאני מנסה לבחור את האיכות הכי גבוהה במצלמה זה אומר לי שבגלל שהכרטיס לא Class 10 אני לא יכול.
  5. ww.youtube.com/watch?v=UdniH19rq38 אציין רק שזאת לא האיכות הכי טובה של המצלמה (כי קניתי כרטיס MicroSDHC רגיל ולא ULTRA אז אני לא יכול לצלם על האיכות הכי גבוהה). בכל אופן אפשר לראות שגם תוך כדי נסיעה אין בעיה לחלץ מספר רכב מרכבים שעוברים.. בשביל 250 שקל זה מעולה, לדעתי. (אני לא יכול לפרסם קישורים אז פשוט להעתיק ולהוסיף w בהתחלה)
  6. קניתי GS9000L מאיביי ב65 דולר. (לא נותן לי לפרסם קישור כי אין לי 20 הודעות) מחכה למתאם לכרטיס זיכרון.. (קניתי 16GB MICRO SD, וצריך מתאם ל-MINI SD). רשמים בקרוב..
  7. האמת היא שבבריטניה בכלל לא מוכרים את הגרסא שדיברתי עליה (ה-GDI), אלא גרסת טורבו-דיזל (שאין בארץ), גרסת ה-EcoBoost ובדגם היוצא (יש להם שם Focus ו-All New Focus, שזה אחרי המתיחת פנים) יש גם מנוע שני ליטר שמוציא 143 כ"ס, אבל הוא לא GDI. כנ"ל בנוגע לגרמניה. בשוק האמריקאי איפה שכן מוכרים את הגרסא הזאת, הנתונים מדברים על 160 כ"ס, לא 170.
  8. שלום לכל חברי הפורום. לפני כמה ימים עשיתי נסיעת מבחן על הפורד פוקוס החדשה (הדגם של השני ליטר), וסה"כ הרכב נראה נחמד מאוד. מה שכן, בנתונים שפורד מספקת באתר בארץ רשום, שהדגם של השני ליטר מוציא 170 כ"ס. בבדיקה עם האתר האמריקאי מצוין שהגרסא של השני ליטר מוציאה 160 כ"ס, כמו גם בפירוט על המנוע בויקיפדיה. רציתי לדעת אם למישהו כאן יש תשובה חותכת של מי הנתונים המדוייקים? אני מכיר שיש אפשרות לשחק עם הצ'יפ של הרכב בכדי לשנות הספק על חשבון פליטת מזהמים ותצרוכת דלק, אבל ממה שאני מכיר היבואנים בארץ לא מתעסקים בזה. תודה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...