Jump to content

LiorC10

  • הודעות

    153
  • כאן מאז:

הנקודות של LiorC10

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. קודם כל תודה רבה על התגובות! דבר שני, מאיפה אני יכול להביא את הגדם המפורט של הסאב? כי אני לא ממש יודע להגיד לכם אותו. זה רשום על הסאב עצמו? קניתי אותו ב 900 ש"ח, כאשר הבחור שם הראה לי אותו בזאפ והוא היה במחיר של בין 950 ל - 1050. לא ידועה לי התנגדות סופית שלו, ואעלה לכם תמונה שלו עם הכיוונים במגבר.
  2. קניתי השבוע מערכת חדשה לרכב שכוללת קומפוננט של מורל (וירטוס), מגבר של mb quart XA1-800.4 מסך מולטימדיה של syncope וסאב של alpine. יום אחרי הקניה, נסעתי ושמעתי מוזיקה לא על ווליום הכי חזק (סביבות ה 28-29 מתוך 40) ומשום מקום הפסיקה המוזיקה. אין שמע אבל אני רואה במסך שהשיר ממשיך להתנגן. כיביתי מנוע וזה חזק. היום בבוקר זה שוב קרה לי, ואז נגעתי במגבר והרגשתי שהוא רותח, מעבר למה שצריך ושמתי לב שכשאר הוא טיפה מתקרר הוא חוזר לעבוד, כלומר חוזר השמע. מה זה יכול להיות? יכול להיות בעצם שהמגבר הנל לא מספיק חזק בשביל להגביר את הקומפוננט ואת הסאב ולכן הוא מתחמם יותר מידי ולכן מכן מתנתק על מנת לא להישרף?? מה אתם חושבים? אשמח לעזרה ולעצות. תודה רבה!
  3. יש לי התייעצות אחרונה. בעיקרון רוב החלקים הרכיבו לי אותם, עכשיו הבחור שמתקין התקשר אלי ואמר לי שהוא שכח להגיד לי אבל יש לו גם 2 דאבל דין יד שנייה של kenwood DDX 4023bt או pioneer AVH-X2650bt. אלה האפשרויות של היד השנייה, או לקחת יד ראשונה באותו המחיר את Cyncope. (המחיר הוא 950 ש"ח). אשמח אם תעזרו לי, יש לי משהו כמו שעה לקבל החלטה מה עדיף. תודה רבה!!!
  4. כפי שרשמתי בכותרת, מה אתם אומרים על החברה הזו? שווה לקנות אותה? *** עריכה - אותה כנראה הכוונה מוצרים שלה, ולא את החברה כולה*** יש רמה? שווה את המחיר? איך האיכות? תודה רבה!
  5. הקפצה. יש אפשרות שמישהו יעזור לי בבקשה? האמת, שאני רוצה תוך שבוע שבועיים כבר לגשת, לקנות ולהתקין. אגב, מישהו מכיר מקום טוב בחיפה ובקריות??
  6. אוקיי, קודם כל המון תודה על התגובה המפורטת! אתה אומר לקנות עכשיו בעצם דאבל דין + קומפונננט עם בידוד כמו שצריך. כמו עולה בידוד כמו שצריך, כמו שדיברת עליו? לגבי הכסף, לכן רשמתי גמיש פלוס מינוס כמה מאוד. אפרט טיפה יותר - במידה ואני מעלה את התקציב עד 4,200-4,300? במקרה כזה אוכל לקנות דברים טיפה יותר טובים פלוס להוסיף את המגבר?? כי אם לומר את האמת, לא בטוח שאני ארצה להשקיע על זה יותר מ 4,500 באופן כללי, גם כשיהיה יותר תקציב. ולגבי הדרך שאתה היית הולך אליה, לא ממש הבנתי אותך.
  7. שלום, קניתי לאחרונה הונדה סיוויק 2008 והמערכת שם באמת אחת הגרועים שאי פעם שמעתי. אני מעוניין לקנות מערכת שלמה, זאת אומרת מגבר, קומפוננט, כמובן פנל חדש, מסך מולטימדיה - ואת האמת על הדרך אני רוצה לקנות לאוטו גם מלצמת רוורס וחיישני רוורס. כמו שכתבתי בכותרת, התקציב שלי עומד על 3200 שקלים - וזה גמיש בכמה מאות לפה ולפה. אשמח אם תוכלו לעזור לי ולהמליץ לי מה לקנות, איפה ואיפה הכי טוב ומשתלם להתקין באיזור חיפה. לפני ההונדה, היה לי סוזוקי בלנו 98, ששם התקנתי רק קומפוננט של מורל, ככה שאני מודע לצליל של מורל וגם אוהב אותו. סוג המוזיקה שאני שומע, זה מזרחית לרוב וזה נראה לי מתאים. בכל מקרה אשמח לשמוע את הדעות שלכם ואת העזרה שלכם. המון תודה, ליאור.
  8. הבנתי אחי קודם כל תודה רבה.. דבר שני מה ההבדל בין דין 1 לדאבל דין ומה ההבדל במחיר?
  9. שלום חברים מה קורה?? הרבה זמן לא הייתי פה כי אני סטודנט ולא היה לי זמן להתעסק בזה, מקווה שמעכשיו יהיה לי טיפה יותר זמן רציתי לשאול אותכם האם בכלל יש אפשרות כזאת לפרק את הרדיו דיסק המובנה של הונדה סיוויק 2008 בשביל לשים רדיו דיסק אחר, ואז כבר להרכיב עליו מגבר קומפוננט וסאב... תודה רבה על העזרה חברים
  10. הוא לא כזה רכב ישן. אומנם 10 שנים על הכביש אבל הרכב שלי כיום 16 שנה על הכביש... וכמובן, אני מסכים עם זה אני מחפש קודם כל רכב שיהיה רכב שמור, במצב טוב עם כמה שפחות ק"מ (לא יותר מ 160,000). אבל גם האבזור חשוב לי מאוד... ומה אתם אומרים עדיף כבר לחכות עוד כמה חודשים ולקנות רכב יותר חדש? או אפשר להסתפק בזה במידה ואני מוצא רכב שמור וטוב והוא יהיה איתי כמה 3-4 שנים, לשמור עליו ואז כבר להחליף אוטו? (אני מתחיל לימודי הנדסה עוד מעט...) תודה רבה!!!
  11. את האמת ש EX בכל יד 2 אני לא חושב שראיתי בכלל...השאלה בתכלס מה עדיף? ES עדיפה על LS לא?
  12. מערכת מקורית שניתנת לפירוק בשביל רדיו דיסק אחר?? ועל מה אתם הכי ממליצים? תודה רבה!!!
×
×
  • תוכן חדש...