Jump to content

kubic

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

הנקודות של kubic

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בבעלותי פיאסטה ידנית 2012. 1.90 ואני נכנס מצוין למושב הנהג, לדעתי הרכב די מרווח, בנוסף קיימת כניסת USB ו-AUX-IN. מזגן שהפתיע אותי לטובה, חשבתי שיהיה חלש אך בפועל מאוד חזק. אם מדובר בנסיעות מישור כמו במקרה שלי(דרום) המנוע עושה את העבודה, בדרך הררית או משהו בסגנון עדיף לוותר. סה"כ רכב מאוד נוח ולדעתי המומלץ בקטגוריה מבחינת עלות תועלת(אחרי שנהגתי בכל הרכבים הקטנים). בנוסף מקבלים מצלמת רוורס מתנה שזה די שימושי כשחונים באזורים צפופים, אבל כמובן שזה רק בונוס קטן ולא שיקול.
  2. שלום לכולם קניתי לא מזמן פורד פיאסטה חדשה ידנית 2012, המיכל דלק הוא 45 ליטר. כאשר נדלקת לי מנורת הדלק, כמה ליטרים נשארו במיכל? תודה.
  3. אם אני מחבר את ההתרשמות שלי מהאוטו והסקירה שקראתי הרגע מהתגובה לעיל: סה"כ מדובר ברכב נוח ומרווח יחסית לסגמנט המכוניות המדובר, צריכת דלק בסדר גמור, ואם תלך על המבצע של ה-YOU אז גם תקבל מערכת סאונד די מרשימה(סאב+מגבר שעושים עבודה טובה), מערכת מולטימדיה תצטרך לרכוש בנפרד, אפשר ישירות מהיבואן, לי אישית מספיק כניסת AUX לסמסונג שלי ולא מעבר, התרשמתי מאוד מהמזגן ברכב שהקפיא אותי די מהר. לגבי חסרונות: 3 דלתות זה מעצבן (לי אישית) אבל תורם לעיצוב הספורטיבי של הרכב, וכמובן מנוע 1.2 85 כ"ס אל תבנה עליו בתור הנהג הראשון ברמזור...אבל בשביל כל הנסיעות הרגילות(אני אישית חי בדרום-רק מישור) הוא עושה את העבודה. ירידת ערך?....סימן שאלה גדול בארצנו הקטנטונת, לא ברור מה יהיה התמחור שלו עוד שלוש ארבע שנים. מחיר: 75000 לגירסה של ה-YOU, או 70000 לגירסה הבסיסית הרגילה.
  4. אין אפשרות לקבל נסיעת מבחן באיביזה, זאת סיבה מספיק טובה מבחינתי למה לא לקנות.
  5. אז אחרי שבחנתי היום גם את הפיאסטה, אפשר לאמר שסה"כ מדובר ברכב מרווח עם אבזור יחסית מושקע(AUX+USB) וגם אפשר לקבל מתנה מצלמת רוורס אוGPS או כל מיני דברים אחרים שווי ערך. לא ברורה לי הטענה שהמנוע חלש, שכן לא ראיתי הבדל משמעותי בינו לבין שאר הרכבים בקטגוריה, לפחות עבור הידני אני יכול להעיד שהאצתי ל-120 בלי יותר מידי בעיות(2 אנשים ברכב, כביש מישורי). בסופו של דבר תמורת 75K הוא מהווה תמורה טובה, החיסרון העיקרי שאני הרגשתי בו הוא מזגן חלש מאוד...במיוחד למי שנמצא בדרום כמוני זה עניין קריטי, האוטו היה לוהט ולקח לו המון זמן להתקרר להגיע לטמפרטורה סבירה. חוץ מהנושא הזה מדובר ברכב לא רע בכלל.
  6. ומה עושים שהסוכן אומר לך שאתה קונה רכב שכבר מלכתחילה מוזל והתג מחיר שלו היא קשיח...
  7. אז אחרי שנהגתי קצת היום באופל קורסה 3 דלתות 1200 על 85, סה"כ רכב נוח, אבל ביצועים בהתאם, לא המנוע הכי חזק שיש אבל עושה את העבודה, בעיקר מה שמפריע זה שאין כניסת Usb aux,בקיצור רק רדיו או דיסק מה שלי קצת מפריע, תג מחיר 70 עגול או תוספת חמש לכל מיני תוספות כמו מגנזיום וסאב.
  8. אני חושב שאני יירד מהאיביזה בעיקר בגלל שהסוכן טוען שאי אפשר להשיג עליה נסיעת מבחן, ולי יש בעיה לקנות רכב שלא נהגתי בו, ובנוסף קיימות המון איביזות ביד 2 עם קילומטרז נמוך ומחיר מצחיק, בקיצור תהיה בעיה למכור אותה במחיר סביר בהמשך. מה שכן, מתמודדת חדשה נכנסה לתמונה אחרי שחבר מהעבודה המליץ עלייה מניסיון אישי, אופל קורסה החדשה. מניסיונו הוא טוען שהיא נוחה מהירה וחסכונית, מקווה שמחר אני אעשה עלייה סיבוב.
  9. היי kamradkin, די נשארת שליו אחרי שרשמת את כל התקלות בפיאסטה, בעיניי אלו תקלות שממש לא צריכות להיות ברכב דנדש....מהפידבקים שאני מקבל ברחבי הרשת, הרכב די נוח ואמין, אתה טוען אחרת? לגבי המנוע החלש, יום שלישי הקרוב אני אגיע לנסיעת מבחן ואעדכן את התרשמותי(ולמזלי אני נוהג בלא מעט רכבים ביום יום כך שיש לי אומדן די טוב). OREN, לדעתי אין מה לחכות לגירסה החדשה, השינוי יהיה רק בגיר האוטומט אם הבנתי נכון, בכל מקרה התכנון שלי הוא לקנות בזמן הקרוב מאוד, ואכן אני בחור גבוה רכב קטן לא בא בחשבון, אם ארגיש שאני לא נכנס לרכב כמו שצריך אני אוותר, אבל יצא לי קצת לשבת בפיאסטה ולא לנהוג ונראה היה שהיה לי מקום לרגליים כמו שצריך. מה אתה אומר על האיביזה החדשה? יצא לך לעשות עלייה נסיעת מבחן?
  10. שלום לכולם צריך את עזרתכם בקניית רכב חדש מהחברה, גיר ידני תג מחיר 75,000 ש"ח. אחרי שסיננתי ופסלתי, נשארתי עם 3 רכבים שאני מתלבט בניהם, אשמח אם תוכלו לייעץ, המחירים שאני רושם כאן הן הצעות המחיר שקיבלתי מנציג החברה כשביקרתי אצלהם. בגדול מה שחשוב לי זאת נוחות הנסיעה ברכב ולאו דווקא ביצועים. המנועים די דומים בשלושת הדגמים(פלוס מינוס אותו סדר גודל לא ממש הבדל, כנ"ל צריכת דלק לדעתי) סיאט איביזה - לדברי הנציג, דגם חדש שיצא לא מזמן 5 דלתות(בניגוד ל-3 בשנה הקודמת), 4 מראות חשמליות(בניגוד ל-2 בשנה הקודמת), בקרת שיוט(כן גם בגיר ידני), Hill Hold. הבעיה היא שאין לי אפשרות לקבל נסיעת מבחן מאחר והנציג טוען שאין רכב זמין כרגע לנהוג עליו בגלל שמדובר בדגם חדש שהגיע לארץ ממש לאחרונה ואישית לא יצא לי לנהוג בעבר על האיביזה. תג מחיר: 75000. יונדאי I-20: לדעתי המרווח מבין השלושה(ואני בחור גבוה) תא מטען גדול, קיפול מראות אוטו', חסכוני מאוד בדלק, לדעתי פחות יפה חיצונית מבין שלושת המכוניות אבל לא קריטי לי היופי. תג מחיר: 77,120. קצת גבוה לדעתי אבל המחיר כולל מספר תוספות שאני יכול לוותר עליהם כרגע ולהתקין לבד ביותר זול, למשל חיישני רווס בעלות של אלף שח שלדעתי די גבוה. פורס פיאסטה: גם מכונית יפה לדעתי, נראית מרווחת, עדיין לא יצא לי לנהוג, כניסת USB+AUX לרדיו, ומביקורות ששמעתי די נוחה לנהיגה, תג מחיר 76,660, לא כולל תוספות מיוחדות שניתן לקבל גם חינם בעת הרכישה לדברי הנציג. מי לדעתכן תהיה הבחירה הנכונה מבחינת נוחות הנסיעה, בידוד רעשים, ירידת ערך ושכירות לאחר 3-4 שנים?.... תודה רבה למי שיוכל לעזור!!!.
×
×
  • תוכן חדש...