Jump to content

RonSub

  • הודעות

    97
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RonSub

  1. http://www.autos-sound.co.il/Product.asp?Pid=Z4200&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=38&aff=Zap&lang=he http://www.autos-sound.co.il/Product.asp?Pid=GTO1004E&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=38&aff=Zap&lang=he איזה יותר איכותי? ושניהם תומכים ב BRGIDE של 2 OHM? תודה.
  2. אוקיי אבל בתכלס איזה מגבר יותר איכותי וחזק? להשיג יש אפשרות השאלה את מי
  3. למה אבל ה MAC AUDIO 110 RMS יותר טוב לא? מה ה JBL כן יכול לעשות BRIGDE של 2 OHM? עכשיו בקשר לנצילות מזה בקיצור? כמה שיותר פשוט יותר טוב? תודה
  4. תודה אבל לא הבנתי מזה "נציל" איך המגבר הזה : מגבר לרכב Mac Audio MPX4500 הקטע שבתעיד הוא יחובר לMOREL|FOCAL בשביל איכות אז אני שומר את המגבר שאני יקנה ה4500 הרבה יותר חזק לא? מישהו פה שמע את האיכות שלו? המגבר תומך ב 2 אום BIRGDE? כמה BIRGDE שלו? 2 אום תודה
  5. 4500? פאקקק איזה סאב הוא מגביר? אולי נבוא ליראות! מה הכוונה הדף? הדף = כוח לא? ואתה בא להגיד לי שזה לא מגבר איכותי? נגיד שנה הבאה אני יחבר עליו קומפונט + טוויטרים של מורל +גישור של סאב 2 OHM בגישור זה לא יפרק לי את האוטו ועוד איכות? תקשיב מזאת אומרת יותר נציל? אפשר הסבר? שני סלילים = DUBLUE VOICE? 2 אום למגבר יותר קל להגביר נכון? נגיד הMAC שלי מגביר 110 RMS ב 4 אום אז ב 2 אום כמה זה יהיה?
  6. אוקיי תודה אז לפי מה שהבנתי הסאב 2 OHM אבל ברגע שאני מחבר את שני הצדדים זה נהייה 4 OHM זה מה המקסימום שאני יכול להפיק FRONT BRIGDE של 4 OHM = 150 RMS + REAR FRONET 4 OHM = 150 150+150= 300 RMS הסבר
  7. שלום אני הולך ליקנות בשבוע הקרוב מגבר+סאב עכשיו אני רוצה באס מטורף לSPL לא קשור לאיכות המגבר בעתיד הולך להיות גם לאיכות אבל לשנה הקרובה לSPL מגבר :מגבר לרכב Mac Audio Z4200 שאלה עליו כמה RMS ישלו ב 2OHM כמה בBRIGDE 2OHM DUAL VOICE :זה הולך להיות סאב TSW308D2 Pioneer הוא DUAL VOICE + 2OHM עכשיו לפי מה שהבנתי למגבר יותר קל להוציא RMS ל2OHM אני רוצה להביא לצד ימין של הסאב BRIDGE (FRONT ) ולשמאל REAR (BIRDGE) אפשרי? תודה
  8. ככה יש לי מגבר טוב נראה לי של JVC 520W והוא כמעת שרף סאב של 300 RMS אז לגבי מגבר אני מסודר אני מוכר את הסאב שלי ב600 ומביא אחד חדש ולמה שניי סלילים ולא ארבע ?
  9. שללום אני הולך לקנות סאב kicker CVR12 עם 400 rms השאלה אם הוא שווה את ה550 שקל והאם הוא איכותי ויציב אם יש משהו יותר טוב עד 600 שקל אני ישמח להמלצה
  10. ככה אני צריך לבנות היום תיבה עם פורט ושהיא לא תיהיה גדולה מידי וההספק הסאב הוא 300 אפילו פחות HELIX DARK BLUE 12
  11. שלום בירצוני לבנות תיבה 12 עם פורט 60 ליטר אם אפשר לקבל מידות וטיפים זה דחוף
  12. תכלס הוא יותר מוכר וטוב מי ה DLS KW12 ?
  13. חברה אתם לא ממליצים על P212S4 Rockford?
  14. אני הולך ליקנות את ה מגבר לרכב Mac Audio Z4200 שהוא 110 X 4 ואז אני עושה גשר וזה 220 RMS
  15. אי אפשר לערוך אז באתי להגיד שאני רוצה 220 RMS + והתקציב הוא 600 גג וטיבה חבר שלי בונה לי רק תציעו חור אוויר\ליטרים תודה! סאב וופר ‏12 ‏אינטש GTO1204D JBL הוא 300 RMS נישמע טוב.. הוא איכותי? או סאב וופר ‏12 ‏אינטש P212S4 Rockford שמצאתי גם אותו במחיר ובערך בטווח שאני רוצה מה אתם אומרים? למישהו פה יש את אחד מהם?
  16. עד כדי כך? ואי באסה אולי נביא סאב? XD לעוד מישהו מהפורום יש RZR \ רנגר ויש לו באס טוב מי 6X9?
  17. 450 גג וחבר שלי בונה לי קופסא אני רוצה 220 ~250 RMS ומדיוק יש אפשרות למשהו טוב אחר? תודה
  18. אל תדאג XD נסדר שיהיה ווליום אבל השאלה היא עם חור אוויר?
  19. אתה אומר בקושי יהיה באס? :\
  20. זה לא קטן מיידי ^? ועזוב אותך ווליום פסדר נילך על דיוק מה עד כדי כך ? פיונר גרועים?
  21. Panasonic CQC7703W - רדיו דיסק אני רוצה איכות וצלילים ולא באס (יש סאב עם מגבר שזה לא קשור) זוג רמקולים CS3196 JBL זוג רמקולים GT5963 JBL זוג רמקולים GTO938 JBL אגב בכוונה לקחתי רדיו דיסק שהוא חזק ושאלה ,יש אפשרות לעשות גשר ברדיו דיסק? תודה!
  22. ts-a6972e - דגם PIONNER לחבר שלי יש אותם הוא מגביר אותם עם הרדיו דיסק (4X55) דגם AUTOSOUND 45876 (אני לא יכול לפרסם לינקים) תעשו גוגל XD עכשיו הוא שואל עם הקופסא צריכה חור אוויר (הוא רוצה שיהיה בס , אבל הוא יודע שזה כלי פתוח אז יהיה פחות בס) בקיצור שישמעו יפה תודה
  23. TS-W307D2l - PIONNER אני קונה אותו מחר וחבר בונה לי טיבה אני רוצה אותו מדיוק הוא 400 RMS זה מספיק עוצמה השאלה שלי כמה ליטרים צריך בשביל כמה שיותר דיוק ? שהיה גם עוצמה אבל תודה
×
×
  • תוכן חדש...