http://www.autos-sound.co.il/Product.asp?Pid=Z4200&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=38&aff=Zap&lang=he
http://www.autos-sound.co.il/Product.asp?Pid=GTO1004E&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=38&aff=Zap&lang=he
איזה יותר איכותי? ושניהם תומכים ב BRGIDE של 2 OHM?
תודה.
תודה
אבל לא הבנתי מזה "נציל"
איך המגבר הזה : מגבר לרכב Mac Audio MPX4500
הקטע שבתעיד הוא יחובר לMOREL|FOCAL בשביל איכות
אז אני שומר את המגבר שאני יקנה
ה4500 הרבה יותר חזק לא? מישהו פה שמע את האיכות שלו?
המגבר תומך ב 2 אום BIRGDE?
כמה BIRGDE שלו? 2 אום
תודה
4500? פאקקק איזה סאב הוא מגביר? אולי נבוא ליראות!
מה הכוונה הדף? הדף = כוח לא?
ואתה בא להגיד לי שזה לא מגבר איכותי?
נגיד שנה הבאה אני יחבר עליו קומפונט + טוויטרים של מורל
+גישור של סאב 2 OHM בגישור זה לא יפרק לי את האוטו ועוד איכות?
תקשיב מזאת אומרת יותר נציל? אפשר הסבר?
שני סלילים = DUBLUE VOICE?
2 אום למגבר יותר קל להגביר נכון?
נגיד הMAC שלי מגביר 110 RMS ב 4 אום אז ב 2 אום כמה זה יהיה?
אוקיי תודה אז לפי מה שהבנתי הסאב 2 OHM אבל ברגע שאני מחבר את שני הצדדים זה נהייה 4 OHM
זה מה המקסימום שאני יכול להפיק FRONT BRIGDE של 4 OHM = 150 RMS + REAR FRONET 4 OHM = 150
150+150= 300 RMS
הסבר
שלום אני הולך ליקנות בשבוע הקרוב מגבר+סאב
עכשיו אני רוצה באס מטורף לSPL לא קשור לאיכות
המגבר בעתיד הולך להיות גם לאיכות אבל לשנה הקרובה לSPL
מגבר :מגבר לרכב Mac Audio Z4200
שאלה עליו כמה RMS ישלו ב 2OHM כמה בBRIGDE 2OHM
DUAL VOICE :זה הולך להיות סאב TSW308D2 Pioneer
הוא DUAL VOICE + 2OHM
עכשיו לפי מה שהבנתי למגבר יותר קל להוציא RMS ל2OHM
אני רוצה להביא לצד ימין של הסאב BRIDGE (FRONT )
ולשמאל REAR (BIRDGE) אפשרי?
תודה
ככה יש לי מגבר טוב נראה לי של JVC 520W והוא כמעת שרף סאב של 300 RMS אז לגבי מגבר אני מסודר אני מוכר את הסאב שלי ב600 ומביא אחד חדש ולמה שניי סלילים ולא ארבע ?
אי אפשר לערוך
אז באתי להגיד שאני רוצה 220 RMS +
והתקציב הוא 600 גג וטיבה חבר שלי בונה לי
רק תציעו חור אוויר\ליטרים תודה!
סאב וופר 12 אינטש GTO1204D JBL
הוא 300 RMS נישמע טוב.. הוא איכותי?
או סאב וופר 12 אינטש P212S4 Rockford
שמצאתי גם אותו במחיר ובערך בטווח שאני רוצה
מה אתם אומרים? למישהו פה יש את אחד מהם?
Panasonic CQC7703W - רדיו דיסק
אני רוצה איכות וצלילים ולא באס (יש סאב עם מגבר שזה לא קשור)
זוג רמקולים CS3196 JBL
זוג רמקולים GT5963 JBL
זוג רמקולים GTO938 JBL
אגב בכוונה לקחתי רדיו דיסק שהוא חזק
ושאלה ,יש אפשרות לעשות גשר ברדיו דיסק?
תודה!
ts-a6972e - דגם PIONNER
לחבר שלי יש אותם
הוא מגביר אותם עם הרדיו דיסק (4X55)
דגם AUTOSOUND 45876
(אני לא יכול לפרסם לינקים)
תעשו גוגל XD
עכשיו הוא שואל עם הקופסא צריכה חור אוויר (הוא רוצה שיהיה בס , אבל הוא יודע שזה כלי פתוח אז יהיה פחות בס)
בקיצור שישמעו יפה
תודה
TS-W307D2l - PIONNER
אני קונה אותו מחר
וחבר בונה לי טיבה
אני רוצה אותו מדיוק הוא 400 RMS זה מספיק עוצמה
השאלה שלי כמה ליטרים צריך בשביל כמה שיותר דיוק ? שהיה גם עוצמה אבל
תודה