Jump to content

RonSub

  • הודעות

    97
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RonSub

  1. לא בדיוק הבנתי זה אומר שהוא מנמיך לי אותו כפול 6? ותגידו הוא אמור להוציא מילים? >
  2. טוב תקשיבי הייתי בחנות אלקטרוניקה וביקשתי קבל של 8.2 מיקרופקד (מה שהראה המחשבון האלקטרוני) LPAD ומוכר הביא לי קבל "בי פולארי" ככה הוא קרה לזה.. שתי קבלים מוצמתים ולא כתוב עליהם UF. כתוב רק ככה :RDE L2 + 47\100 W-GREM + EBGF2 עכשיו חיברתי ושומעים מילים בווליום מסוים מתחילים כבר צריבה במילים יש לי אפשרות להחזיר אבל בפעם הבאה שאני הולך עליו מה להגיד לו שיביא לי?
  3. אפשר אבל צריך רמקולים שבנויים להגברה של רדיודיסק ורדיוסיק איכותי
  4. מגבר INFINTY 75RMS נגיד הוא על FULL GAIN כמה DB זה אומר שהוא מגיע?
  5. אני לא ירגיש בזה סבבה תודה רבה. -- חברה ידועה לכם עם יש בנתניה חנות שמוכרת נגדים וקבלים?
  6. תסביר יותר מפורט בבקשה.. קשה לי להבין
  7. קודם כל תודה על התגובה המהירה תוכל להסביר לי מה זאת אומרת "1 דציבל לטוויטר שהיא בקושי מורגשת" מה הכוונה (סורי לא מבין בזה) אז נגדים בישראל , תודה לאל. אגב , השמות שרשמת פה : מדיסאונג , פארטס אקספרס , הם מי חול? , עם כן זאת תיהיה בעיה בשבילי.. אבל תודה על הצעה , נקווה למצוא משהו נורמאלי בישראל.
  8. קודם כל תודה לlanosforce \ http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?u=5943 שעזר לי להבין , אבל אני רוצה ליראות עם הבנתי ב 100% ושלא יקרה משהו חס וחלילה. אז קיבלתי את המגבר ואת הטווטרים (Infinity REF475A , MOREL MT23) אגב איך המגבר ? חח אז ככה lanosforce חישב ב LPAD וזה התוצאות : אלה הם "הנגדים" עכשיו כאן לא הבנתי משהו. אני לא הולך לחבר WOOFER (הוא הולך להיתחבר ל רדיודיסק) אז למה יש תמונה של WOOFER? וזה הקבל. אז לפי מה שהבנתי אני צריך קבל שהערך שלו הוא 8.2 מיקרופאראד. ועמיד למתח של 250V. ושני סוגי נגדים. האחד שהוא 50OHM אשר ניקרא לו R2 ואחד שהוא 0.65OHM אשר ניקרא לו R2 עכשיו איפה אני יכול ליקנות אותם? בכל חנות אלקטרוניקה? (זה ממש ערכים וזה בטח קשה לימצוא את המושלם לא?) אז עשיתי צירתי בצייר בשביל ליראות עם "הבנתי" איך לחבר נקווה שתבינו חח. זה החיווט שלו : הרכיב הכי קרוב לטוויטר יהיה הנגד של הLPAD שנקרא R2 וזה בעצם זוג הנגדים 25 אוהם שיחוברו בטור אחד לשני כנגד אחד. הרכיב שבא מיד אחרי זה הוא נגד הR1 שמחובר בטור על רגל הפלוס. ומיד אחריו - הכי רחוק מהרמקול - יגיע הקבל בחיבור בטור על רגל הפלוס גם כן. זהו - את זה בעצם מחברים למגבר. תודה רבה ושבוע טוב וחובבי הדציבלים חח וסליחה על החפירה
  9. המחירים דומים? ובקשר למגבר אמרו לי שהINFINTY הרבה יותר איכותי זה נכון? ותודדה!
  10. אוקי תודה. תגידו איך האיכות של הסאב ושל המגבר הכי חשוב.. הוא שווה את המחיר? (870)
  11. אוקי אז HYBRID \ ealte ושאלה מגבר לרכב Infinity REF475A תומך בגישור לסאב ? כי בזאפ רשום שלא..
  12. מגבר לרכב Infinity REF475A רמקולים לרכב MT 23 MOREL סאב לרכב סאב וופר ‏12 ‏אינטש GT5 1204BR JBL איך אמור לצאת איכותי וחזק? תודה רבה
  13. כן באמת מעניין. איזה נגדים צריך? נגיד ישלי 9.6W מטר פס לד
  14. גם אני נימצא באותה בעייה גבר תוכל לעזור לי מאוד , ופשוט לימצוא לי אחד כזה ב EBAY? של החברה הטובה שציינת למעלה , תודה
  15. משהו של הרץ מעפן אני יכול לחתוך רק את הTM23 לא?
  16. כן.... איך זה יוצא?
  17. כן אקטיבי MT 23 (6 OHM) גישור לסאב (4 OHM)
  18. MOREL MT23
  19. אוקי הבנתי רק כמה דברים מה זה "כיוונים" נגיד שהתדר יהיה חתוך ב120? ואיך אני יעשה GOOGLE מה : 110 RMS 4 OHM 6 OHM = ? כאילו לחפש את זה ..
  20. אה אוקי סליחה על הבילבול 285? שכל ערוץ מביא 110 + 110 = 220 לא? ארבע שאלות רבותי אתם יודעים כמה RMS בגישור במגבר JBL GTO1004 עם אני שולח 285 RMS והסאב 250 RMS ו 500 PEEK יש סיכון שהוא ישרף? אתם בטוחים ש ה 285 האלה עם RMS ולא WATT? דבר אחרון עם המגבר 110 RMS ב 4 OHM כמה RMS הוא ל6 OHM? (בלי גישור) תודה תודה תודה
  21. ירושלים? אולי אני יבקר , אני מנתניה גם המגבר שלך דומה לשלי תגיד הוא מחובר אצלך אל גישור? ושמעת את ה KICKER לעומתו? תודה המגבר שלך נותן 285RMS לכל גישור (יש לך אפשרות ל-2) ב- 4 אום. ב 2 OHM אולי 285 לא? ותודה
  22. שלום אני חשבתי ליקנות את הסאב הזה הוא ניראה איכותי וחזק http://www.pompa.co.il/pl_product~WILDSTORM130~61~408.htm הוא בא עם קופסא מיקצועית שאגב אין לה חור אוויר , ועם אחריות איך הסאב דופק? מישהו שמע אותו ויכול להשוות אותו ל KICKER 12 איצ' CVR המגבר MAC AUDIO 4200 שהוא 110 RMS זאת אומרת ב גישור כמה RMS אני יקבל? תודה רבה!
  23. כן אבל יצא "דפיקה" טובה?, בקשר לDUBLUE VOICE COIL איך אני מודד שכל ערוץ מוציא את אותו ההספק ? ולמה יש DUBLUE VOICE COIL ? אחי תיסתכל באתר של פומפה תמליץ לי שם , אני מחפש תיבה זולה טובה עם פורט , שתוציא את המיטב כוח וקצת איכות.
  24. http://www.pompa.co.il/pl_product~14587~61~369.htm קופסא של POMPA אגב הם רציינים? ולא סתם חאפרים? אגב לסאב KICKER 12 אינצ' 400 RMS הוא לא יפרק אותה? הפורט במקום והכל? עם מגבר MAC AODIU4200 110RMS X 4, ואני מחבר לCOIL אחד את הימין ולCOIL השני את השמאל האם זה יהיה טוב או עדיף גישור (הגישור פחות חזק) בגלל זה אני שואל
  25. אוקי אבל נגיד ואני יכול להשיג אותו... מה יהיה יותר איכותי ויש מגבר שהוא פחות או יותר גם 75 RMS + שהוא כן יכול לעשות גישור ב 2 OHM? ושהוא במחיר עד ה 1000 שקלים תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...