Jump to content

itay.koren

  • הודעות

    40
  • כאן מאז:

הנקודות של itay.koren

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. בביקורות של הרכב כתוב רבות אודות המתלה הפשוט של הלאון, שלא מתמודד טוב עם כבישים עירוניים משובשים. רציתי לשאול האם זה אכן כך, ועד כמה זה מורגש ביום יום (בהנחה שרוב הנסיעה היא עירונית). מנסיעת המבחן הקצרה שעשיתי, קשה היה לשים לב לכך. אני שואל כי כרגע יש לי איביזה 2010, שהיא די רועשת ונוקשה, וחשוב לי שיהיה שדרוג משמעותי מהבחינות הללו. אשמח גם אם תוכלו להגיד אם יש הבדלים משמעותיים בנוחות הנסיעה בין צמיגי ה-"16 לבין ה-"18 (ולאחרונה גם "17). תודה מראש.
  2. אני לא בטוח לגבי "הכי רחוק ממבצעי השחיטה האופייניים לסיאט". את האיביזה שלי קניתי באחד ממבצעי ה"שחיטה" האלה, שנערכו משהו כמו שנה אחרי שהדגם הושק... ציפיתי למחיר הרבה יותר אטרקטיבי באירוע, כי בכל מקרה לא נראה לי שאפשר לסמוך על סיאט שישמרו על המחירון.
  3. זה לא נשמע לי כמו מבצע בכלל. כמה הנחה נתנו? והאם הציעו לך מחיר יותר טוב אם אתה לא עושה טרייד אין?
  4. לי יש איביזה חדשה ועד עכשיו )טפו טפו טפו... מלח מים שום בצל...( אני מאוד מרוצה.
  5. הודות לדויד, הצלחתי למצוא את ההגדרות הנכונות לקובץ ה SYS.TXT בשביל שה iGo החוקי שלכם יעבוד כמו שצריך במערכת המולטימדיה ברכב (כמובן שצריך גם לשים GPS....). מי שרוצה, מוזמן לשלוח לי הודעה בפרטי. כל הקרדיט לדויד!
  6. קודם כל אם הצלחת להתקין ושיראו כמו שצריך גם אחרי שאתה מכבה ומדליק את המכשיר אז אני אשמח שתשתף אותי בקובץ שחיפשתי שהוא sys.txt וגם בקובץ device.nng אם תוכל. לגבי ה GPS , הוא לא קיים וצריך להוסיף אותו. יש ערכה של אנטנה + מחבר מיוחד למערכת שצריך לקנות (אני קניתי).
  7. מישהו?!?!? זה מאוד חשוב! כל מי שיש לו קצה חוט מוזמן לשתף....
  8. חברים, שאלה חשובה! מישהו שקיבל את המערכת החדשה באיביזה (HQ3) רכש במקרה תוכנת IGO ויכול לשלוח לי קובץ אחד שנקרא SYS.TXT ? יש לי תוכנת iGO שהגיעה עם מוצר אחר ואני רוצה להשתמש בה עם מערכת המולטימדיה אבל עקב בעיות רזולוציה אני לא יכול. כל ההגדרות המתאימות נמצאות בקובץ שנקרא SYS.TXT שיושב בתוך התיקייה של iGo על כרטיס הזיכרון ולכן אם מישהו שמשתמש ב GPS במערכת הספציפית הזאת יוכל לשלוח לי את הקובץ הזה, אני מאוד מאוד אעריך את זה. לחילופין, אם מישהו יודע איך לגרום ל IGO של מכשיר אחר לעבוד על המערכת הזאת מבחינת רזולוציה והכל, הוא מוזמן לחלוק את המידע הזה...
  9. הכוונה היא שהמערכת כבר מותקנת, כך שאין צורך במתאם פנל, אלא רק למתאם כדי לשלוט על המערכת מכפתור ההגה. אני אברר האם אכן ניתן לסגור את הפינה ב 70 שקל. בכל מקרה, מה העלות של זה אצלך?
  10. אשמח אם עוד בעלי איביזות יוכלו לחוות דעת בנושא. לפי כמות האיביזות שנמכרו במבצע הזה, לדעתי צריכים להיות עוד כמה אנשים במצב שלי....
  11. הוא אומר שההתקנה עולה 70 שקל ושאכן לא דרוש מתאם (כלומר, זה אמור להיות רק חיבור של חוטים ולא הרבה מעבר). אם אתה מסכים עם זה או לא, זה כבר משהו אחר. רציתי לשמוע מכל חברי הפורום מה דעתם כי התקשרתי לכמה מקומות וכל אחד אומר לי משהו אחר. אחד אומר שצריך מתאם, אחד אומר שצריך שניים, אחד אומר שהמערכת באה כבר עם מתאם, אחד אומר שבכלל לא צריך כלום. מכל הערבוביה הזאת קשה להבין הרבה ולכן פניתי לכאן מתוך תקווה שמישהו שביצע את זה או לפחות מכיר את המערכת מולטימדיה הזאת ואת המערכת המקורית של האיביזה יכול לחוות דעה על הנושא. זאת משום שאני ממש לא רוצה לנסוע למקום שאומר לי שלא צריך מתאם, ואז הוא יפתח שם את כל העניינים ויגלה שכן צריך. או לחילופין לשלם מאות שקלים על מתאם אם הוא לא נחוץ. בקיצור, אם מישהו יוכל להעיד משהו מנסיונו, אני יותר מאשמח.
  12. אתה בטוח? אני שואל בגלל זה: וזה מבן אדם ששם את זה על האוטו שלו. נראה לי מאוד מוזר כל הסיפור.... מה שמצאתי באתר בחו"ל זה את הדבר הזה: http://cgi.ebay.com/SEAT-Steering-Wheel-Stalk-Control-Adaptor-Lead-CTSST001-/350302569963?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Terminals_Cabling_ET&hash=item518fa905eb לדעתך זה מתאים? (אם יש בכלל צורך)
×
×
  • תוכן חדש...