Jump to content

אנזו

  • הודעות

    252
  • כאן מאז:

הנקודות של אנזו

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

10

מוניטין

  1. הלך לי הפלאג... חייב את הקורד שמתחבר למצית ולא את החיבור הקבוע. מחפש ממישהו שנתקע עם מיותר, יד 2.. מעדיף תשובה פה בשירשור או במייל [email protected] ת ו ד ה.
  2. אנזו

    זאב בעור עגל חלב

    דיזל ידידי. כח הדיזל. אצלי לרנו (קליאו) 1461 סמ"ק, ו-65 כ"ס במקור. היום היא נותנת 100 כ"ס, עם צ'יפ ואינטר קולר (לא שה-IC הוסיף לי מי יודע מה). את המגאן דיזל 1.9 שאני עומד לקבל - אצייד ב-IC של הקליאו (כאן כבר יש אינטר קטן במקור, ומדובר על הגדלה שלו ומעבר מהצד לחזית). במקרה הזה לא אצטרך לשבת על הצ'יפ כי יש משהו מהמוכן עבורה. צפי לאיזור 140 כ"ס לרכב שרגיל היה ליותר מ-40 כ"ס פחות. מה שעשו לאקספרס הזו זה צ'יפ. עם EGT אפשר גם לשמור על המנוע תוך כדי תהליך.
  3. חשבתי על זה. כניראה שבסוף זה מה שאעשה.
  4. סתמתי את החור עם מקל של ארטיק והמנוע רתח לי. ברצינות - מחיר המדיד 350 ש"ח וזה בעיניי מחיר מוגזם. זה לא שהרכב עולה לי פחות מ-3000 ש"ח לשנה עלויות בלאי מואץ מסיבות מובנות, אבל יש לי איזה אנטי עם המדיד הזה והמחיר שלו. הוא בכלל מדיד לא מתכתי המדיד הדיגיטאלי מדוייק, אפילו מדוייק מאוד כבר שנים. לכן בנתיים אני סומך עליו השאלה שלי פשוטה - האם ארטיוי של 250 מעלות יחזיק שם מעמד? אני מניח שהטמפרטורה שם היא גג 150 מעלות אם אין תשובה, אז אני אסתום באמת עם פקק שעם נ.ב. דווקא לאחרונה אני כמעט לא במרכז, וחיפשתי באיזורי התעשיה באיזורי ואין תחליפי. המנוע - 1.5 DCI צ'יפ שמביא את החום באיגיטי לכמאה וחמישים מעלות יותר מהמקסימום המקורי
  5. נישבר לי מדיד השמן (הידית למעלה) ובמוסך רוצים מחיר מטורף על מדיד "מקורי". אני לא משלם את הסכום הזה על מדיד עד שאמצא, וזה כניראה קצת מסובך, מדיד שמן מפירוק או משהו - מה עליי לעשות כדי לסתום את חור הכניסה למדיד? אין לי בעיה עם בדיקת גובה השמן - ישנו חיווי מדוייק מאוד בלוח השעונים אני מנחש שאפוקסי לא בא בחשבון RTV - יש לי כזה שעמיד בחום 250 מעלות אז האם ארטיוי הוא פתרון?
  6. למיטב הבנתי הפעם מדובר בכשל ענק של המשטרה. אפילו "שיטת מצליח" (שהצליחה להם במחוזי) כניראה לא תעבוד פה. אם מה שפורסם נכון, הרי שאת הכיול שאמורים לעשות לינשוף מול בלון מיוחד (מכוייל בעצמו מראש ל-350 מג) - עושים מול.... מדבקה. במקום לכייל את הינשוף השוטר מעתיק מספר שרשום על מדבקה על הבלון ה"ישראלי" ולא בודק אותו מול בלון מחו"ל. זה כמו לומר שאת הכיול לממל"ז שעושים בטרם תחילת משמרת ל-60 מטר מדודים מראש, עושים בעזרת מדבקה. אפילו למשטרה שלנו זה נשמע קצת הזוי. והחצופים מנסים לחוקק חוק החלת חזקת אמינות למכשירים אוטומאטית. ביזיון של ח"כים יש לנו שם בועדת הכלכלה. בקיצור, ואם זה נכון, ולמרות שאינני מעודד נהיגה בשכרות, כל מי שתלוי כנגדו משפט ינשופי עשוי לצאת זכאי בטיעון משפטי זה ואולי עדיף שכך - כדי שהטיפשים יתאפסו על עצמם ועל מכשירי האכיפה שלהם.
  7. ת'אכלס - אפשר להכניס ת'אוטו לסדנה או לא?
  8. הידעת? מפעל אליאנס הישראלי מפטר 300 עובדים ולמעשה עובר לייצור באסיה. על אותו משקל : בכל רגע נתון יש שימוש ב-10 מיליון צמיגים בישראל. אם כך למה לא להקים פה מפעל צמיגים? (או יותר נכון למה לסגור אותו?). במקצוע שלי, המקביל ההודי שלי מקבל חמישית על 20% יותר עבודה. על הסיני אני אפילו פוחד לספר.
  9. 1. לקטע הכביש יש חריצים. ניתן לעצור בצד ולראות אותם. לכל נתיב יש שני פסים משלו באופסט כלשהו בין הנתיבים. רואים את זה יפה בכתבה בערוץ 2 : אז בין שאנשים פה עצבניים ובין שלא - מדובר על פסי דריכה 2. בשלב ראשון התקשורת היא ישירה ולא אלחוטית כמשתמע מכאן : http://reshet.ynet.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/programs/EconomicNewscast/alleconomic/Article,30614.aspx גם אם הייתה אלחוטית, מדובר בתקשורת GPRS שעוצמתה אינה שונה ממשדר הסלולארי שכל אחד נושא בכיס וזה לא יקפיץ את הולנטיין, באחריות 3. לא מכיר את הגירסה הממש אחרונה (זו עם u וקו עליון, או במילים אחרות : גירסת ה-XBAND), אבל אצלי עם היורו מוד מופעל אז אין משמעות לאופציות X ו-K. הדבר אושר לי בשיחת LONG DISTANCE עם כבוד מלכותו מייק ולנטיין בעצמו. 4. לא פוסל את העניין על הסף, יחד עם זאת נותן משקל נמוך לבדיקה הזו. למיטב זכרוני ישנו דחליל מסוג X שם ומידיעה(!) אני אומר לכם שחלקם על אף השנים הרבות שצברו - עדיין פעילים ומתוחזקים ! 5. למה לגאטסו לעשות מכשיר חדש (מדובר על הכלאה בין מצלמת הרמזור לבין פסי הדריכה שיש להם ממכמונת מסוג אחר) שמסוגל להתגלות ע"י גלאים? כשהתשובה הגיונית, היא גם בד"כ הנכונה. אם לסכם, לא תוכלו לנהוג במקסימום ביטחה אלא אם תצוידו בגלאי מסוג V1, GPS, זוג עיניים, וכמובן גלאי חניה איכותי שחלילה לא תדפקו את הטמבון.
  10. אני יכול להעיד אצלי עם ה-DCI 65 כ"ס, שבטח נמצאת כבר באיזור ה-95, ובלי נדר תגיע לאיזור ה-110 וזאת מבלי לגרוע בצריכת הדלק ואף לשפר אותה במעט (בינעירוני - 22, עירוני - 19, אילת - 26, פול מאמץ - סביב 17). אבל צריך לזכור שיש הבדל בין המנועים, למשל בין ה-DCI82 ל-DCI100, יש סוגי פיסטונים שונים (ל-100 יש ציפוי לחיזוק, שכן גילו בהתחלה עם ה-100 כשלא היה לה את החיזוק - חורים בפיסטון)
  11. ולכן אי אפשר לסמוך באופן אוטומאטי שאת "ההגנות באמצעות ה-EGT המקורי" המחשב עם הניהול החדש יבצע כרצוננו. אני מנחש שבצ'יפ המוציא יותר סוסים קיים סיכוי שאת ההתראות/ניתוק העלו לסף חום גבוה יותר. שעון EGT בתוך הרכב נותן המון מידע. לא רק אזהרה מפני קו אדום כלשהו, אלא תחושות של "כמה נזק" אני עושה למנוע בלחיצות בודדות מול לחיצה ממושכת וכדומה. מגלים את ההתנהגות של החום ביציאה מהפיסטון ואז גם מגלים תשובה לאחת מהשאלות שנישאלו כאן פעם: מישהו שאל אם הוא יורד מ-200 קמ"ש עם ניוטראל במקום בהילוך, האם זה טוב או רע. ענו לו בעיקר שההילוך חשוב כדי להפעיל את משאבת הברקס ומשאבת השמן. אז לאחר צפיה ב-EGT בתהליך דומה עם הילוך ובלי הילוך, אני יכול להגיד שעם הילוך - חיישן ה-EGT מתקרר.. מה שמלמד (אולי) שיניקת האויר ללא מתן דלק (האטה עם גיר משולב) מקררת את הפיסטון לאחר שהתחמם היטב בלחיצה הממושכת. זה סתם עוד נקודה לחיזוק הצורך ב-EGT. ויותר מזה חשוב, לדעתי, להתקין אותו לפני שמרכיבים צ'יפ על מנת לקבל מושג על טווח טמפ' שהתכוון אליהם היצרן מול מה שאנחנו עומדים לעולל למנוע וכך נוכל להמנע מיצירת נזק שלא לצורך.
  12. JEP - אני קצת התעניינתי (ובעתיד הלא רחוק מאוד גם מתכוון לבצע). התשתית של הרכב לא טובה בהעלאת הספק משמעותית. הדרייב שאפט והדיפרנציאל לא עומדים בהספקים של קוזי, השילדה של קוזי שונה מאוד משל ה-1.6, ולמעשה אם רוצים מנוע של קוזי צריך את הקוזי עצמה על כל המכלולים. אני חשבתי ללכת על ה-2 ליטר EFI במצב טוב, פרוייקט גדישה צנוע שהמנוע יכול לעמוד בו, בולמים + קפיצים וכו'. סה"כ סביב 15 אשחים לפני גדישה, ניראה לי אפשר להרים דריפטרית חבלז. פשוט עד שניגשים לזה, מיאטה יד 2 תעלה אותו דבר..
  13. לא הייתי רוצה ש"נהג לא משו" ינהג לי ברכב בכלל!! עם דיפרנציאל נעול, לא נעול או עם רכב ללא דיפרנציאל בכלל. במחשבה נוספת - שלא ינהג בכלל.
×
×
  • תוכן חדש...