Jump to content

Litmanen

  • הודעות

    29
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Petach-Tikva
  • תחביבים
    MAZDA RX-8
  • מקצוע
    MAZDA RX-8

הנקודות של Litmanen

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. לכל מי שיש בעיה לגבי מה שכתבתי - תשבו לכם בשקט (בתוך המכוניות שלכם), ומי שרוצה להתווכח איתי מוזמן לשלוח לי הודעות פרטיות. דעתי האישית היא שנשים לא יודעות לנהוג. לא שווה התייחסות ? יאללה, נחמם קצת את הפורום הזה.
  2. רישיון נהיגה - 6 שנים. ק"מ בחודש - 1200 בערך. בד"כ נוסע מחוץ לעיר.
  3. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2976077,00.html#56672 קריאה נעימה.
  4. 1. באירופה יש מקומות שהפקקים שלהם דומים לשלנו ואף עולים על שלנו, במיוחד בכניסות לערים הגדולות. זה עדיין לא מונע מרובם לקנות רכב ידני. 2. מבחינתי זה תענוג גדול לנסוע כמה שעות עם קלאץ' לחוץ, זה מחזק לי את הרגל השמאלית, טוב ? 3. מסכים איתך לגבי הפיגור שלנו אחרי מדינות המערב, כל מה שכתבת אמת ויציב. 4. מה שמרגיז אותי היא העובדה שבארץ יש כבישים מספיק טובים כדי שהמהירות בהם תהיה 130 קמ"ש, אבל בגלל שחוקי התנועה כאן נכונים עדיין לשנות ה-40 וה-50 אף אחד לא טרח לשנות אותה. כביש חוצה שומרון הוא לא כביש ברמה ? איילון הוא לא כביש ברמה ? כביש 6 הוא לא כביש ברמה ? כביש 90 הוא לא כביש ברמה ? כביש 1 הוא לא כביש ברמה ? 5. ממש נעלבתי מכך שהשוות אותי לערבי. דרך אגב, יש גם יהודים שמוכנים למות, תתפלא לשמוע. 6. לאמא שצריכה להסיע את הילדים מהגן לא היו צריכים לתת רישיון מלכתחילה (לה ולעוד 3 מיליארד נשים בעולם). שתזמין להם מונית כל יום. 7. לא התערבתי לאף אחד בגיר שלו, כל אחד שיקנה מה שבא לו, מצידי שימציאו גם מכונית שמסובבת את ההגה במקומך, משמיעה לך את המוזיקה שאתה רוצה בלי לחיצת כפתור, פותחת לך את החלונות על-ידי השמעת קול וכו' (בעצם מדובר כאן כבר ברכבת, לא ?). אבל מותר לי להביע את דעתי על המנטליות המפגרת (לדעתי) של עם ישראל. 8. שתהיה שנה טובה לכל עם ישראל (אפילו לך).
  5. 1. התרבות המוטורית בארץ שואפת לאפס מהסיבה הפשוטה שלא מגיעות לכאן מכוניות ספורט שכן היו יכולות להגיע, והכל בגלל שהיבואן לא מרגיש שהוא ימכור כמה חתיכות שלהן. 2. עוד סיבה היא המס הגבוה הבלתי נסבל שגורם לתרבות המוטורית לצנוח בעוד כמה אחוזים. 3. לגבי הכבישים - בזה אני מאשים את הממשלה/מע"ץ/כל מי שמעורב בכך שלא בונים לנו עוד כבישים, כי כמות המכוניות שיש בארצנו היא בלתי נסבלת יחסית לקמ"ר. 4. למה אני נוהג חמש וחצי שנים ואין לי תלונה אחת על הגיר הרגיל שאני נוהג בו ? אני נהנה כל פעם מחדש, בין אם זו נהיגה לאילת או פקק באיילון המסריח (או במקרה שלי כביש ז'בוטינסקי בפ"ת המסריח). 5. מה הקשר לגבי הערסים ? יש לי מאזדה 323F ידנית ואני בהחלט לא חושב (למעשה אני בטוח) שהיא אוטו ספורט כמו Z4. זה שכל ילד מטומטם שחושב שהוא יכול לעשות דאווין עם הסיאט איביזה הידנית שלו חושב שיש לו רכב ספורט, זאת בעיה שלו (יש מצב דווקא שהוא ערס). אבל אני נהנה מהגיר הידני שיש לי באוטו, למרות פאקינג 87 כ"ס באוטו שנת 1992 שנראה לי שהפכו כבר מזמן למתחת ל-80 כ"ס ! גיר ידני זה כיף, מי שאוטו מהווה בשבילו ערך מוסף לחיים, ינהג על גיר ידני. מי שאוטו זה רק כלי בשביל להגיע מנקודה A ל-B, ינהג על אוטומט. 6. יותר כיף לנהוג ברכב ידני שנותן לך 120 כ"ס מאשר לנהוג על רכב אוטומט בעל 200 כ"ס. זאת דעתי האישית בכל אופן. ושכל אחד יתייחס לזה איך שבא לו. 7. ולגבי מה שאמרתי על יצרני המכוניות (שיפסיקו לייצר רכבים אוטומטים), זה היה בצחוק וכנראה לקחתם את זה קצת יותר מדי ברצינות (למרות שלפעמים אני מקלל את הבן אדם שהמציא גיר אוטומט). 8. אני גאה להיות בין היחידים בארץ שנוהג על רכב ידני. 9. ומי שיש לו מאזדה לאנטיס F ידנית למכירה (מאזדה חתול), אני אשמח אם תצרו איתי קשר. 10. ומאזדה RX-8 - הרכב הכי מדהים בעולם.
  6. האאודי שלך היא אחד החלומות שלי (חלומות שאני מקטרג בקטגוריית "אולי יום אחד", בניגוד למאזדה RX-8 אותה אני מקטרג בקטגוריית "לעולם לא"). אבל אהבתי את התמונות אחי, באמת יפהפייה.
  7. עם ישראל הוא בקטע הזה הוא כמו האמריקאים - אוהבים נוחות. אוהבים שעושים בשבילנו את העבודה, מזיינים את השכל ש"נראה לך שאם יש פקק באיילון אני אסע בגיר רגיל ?" ועוד כל מיני חארטות כאלה. רמת המוטוריקה בארץ שואפת ל-0 בגלל המחשבה המטומטמת הזאת, ובקטע הזה אנחנו נפגר שנות אור אחרי מדינות המערב. בגרמניה יש פאקינג רכבי סלון ידניים ! אתם קולטים ? אאודי A6 ידנית, מרצדס S קלאס ידנית ! הם לא עצלנים ! ומי שרוצה לנסוע ממינכן לברלין צריך לעבור 550 ק"מ, בניגוד לחיפה ת"א של 100 ק"מ ! אני ?????? קחו את מילותיי ותלו אותם: בחיים, אבל בחיים - כל עוד כוחי במותניי, אקנה רכב אוטומט ויהי מה ! אני מעדיף למות ! איפה חדוות הנהיגה ? איפה הכיף ? איפה הרגשת ה"אתה שולט ברכב ולא הרכב שולט בך" ? יפסיקו חברות המכוניות לייצר מכוניות גיר אוטומט לאלתר, ויפה שעה אחת קודם !
  8. מצמץ, מי זה ג'רמי ? לא מצאתי אותו ברשימת החברים של הפורום.
  9. תודה על המידע. מבחינת אקוסטיקה, איך שומעים בה ?
  10. שמוליק, עכשיו ראיתי את האתר שלך, אחלה אתר. חבל שאין אחד כזה בארץ גם לשימי תבורי... חחחח. בקיצור, אתה אומר שהסבלנות משתלמת ? בטח בגלל שהאנשים שיש להם גיר רגיל יודעים שהן נדירות, הם יכולים לעמוד בשלהם על המחיר בידיעה שבסוף יבוא הבן אדם שיוציא להם את הסכום שהם רוצים. אני מחפש אחת בצבע אדום ושתהיה ידנית. לא רוצה צבעי: כסף, שחור, לבן, ירוק. האם יש כחול ים ? (לא כהה). תודה, אורן.
  11. כן, אני מתכוון למאזדה כמו של שמוליק, הכינוי שלה זה מאזדה חתול. אתה בטוח שיש ידניות כאלה ? לא ראיתי אפילו אחת על הכביש.
  12. עזבו אתכם, אם ה-RX-8 לא השתתפה במבחן התייחסו אליו כמבוטל.
  13. קודם כל שנה טובה ומתוקה לכל חברי הפורום. רציתי לשאול האם מישהו יודע/ראה/שמע על מאזדה 323 לאנטיס F ידנית שנמכרה בארץ ? הייתי מאוד רוצה להחליף את השימי תבורי שלי לאחת כזאת, אבל כולן אוטומטיות ! (ואני אנהג על אוטומט רק כשאהיה חצי משותק). אנא עזרו לי, ואם למישהו יש במקרה אחת כזאת, אנא צור איתי קשר.
  14. Litmanen

    אירופה, here we come :-)

    אח יקר שלי, תקשיב לי טוב: את הטיול שאתם עושים אני עשיתי לפני שנה בדיוק, זה היה הטיול של אחרי הצבא בשבילי, רק שאני כללתי בתוכו כמעט את כל מערב היבשת. גם אני לקחתי רכב ממינכן, אבל לא Z4. לפני המלצותיי, אולי תוכל לומר לי דרך איזה חברה אתה משכיר וכמה זה עולה ? כי אני גם טס ב-3 לאוקטובר לשבוע וחצי עם חבר, ובינתיים מה שהזמנו זה רכב מ-EUROPCAR בקטגוריית CCMR. בקיצור אחי, לגבי המוזיאונים אז ככה: 1. מוזיאון ב.מ.וו (מינכן), מרצדס (שטוטגארט), פורשה (שטוטגארט), אאודי (אינגולשטאדט), ופולקסווגן (וולפסבורג) - לא הכי מעניינים. אם כבר המעניין והגדול שבהם הוא של פולקסווגן. 2. עזוב אותך מהמוזיאונים, כשאתה מגיע תבקש סיורים מודרכים במפעל ! אני עשיתי סיורים בתוך המפעלים של ב.מ.וו, מרצדס, אאודי, פורשה ופולקסווגן ! (אופל ברוסלסהיים לא היה בכיוון שלי). 3. אם אתם חולי מהירות כמוני, ועוד על הדרך שוכרים ב.מ.וו Z4 - אז בתור בעל ניסיון ובן אדם ששמע לא מעט - הכביש שבין מינכן לגארמיש הוא הכביש למירוצים - במיוחד ביום שבת בבוקר ! 4. תהנה אחי כמה שאתה יכול - כי אם יש משהו שנותן אורגזמה בחיינו (חוץ מסקס) - זה לנסוע במהירויות מטורפות בכבישי גרמניה ! הצעה שלי: גוון קצת בעיקר עם אוסטריה ושוויץ, יש להם נופים מדהימים, ותשתדל לישון בצימרים בפסגות ההרים. אל תפסח גם על דרום גרמניה, וההר הכי גבוה שם - הצוקשפיצה ! (גארמיש עיירה יפהפייה ושווה ביקור של יומיים). 5. ואל תשכח לרשום לי לגבי ה-Z4. תודה אחי, ולילה נהדר.
×
×
  • תוכן חדש...