Jump to content

dontpanic

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

הנקודות של dontpanic

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, אני רוכש השבוע סוויפט 2013 חדשה, ומעוניין להוסיף לה חיבור AUX על ידי אחד מהמתאמים שמתחברים לחיבור הצ'יינג'ר בגב הרדיו המובנה. אני יודע שהיו פה הרבה שרשורים בנושא אך לא הצלחתי לגלות לבד מה הדגם המדוייק של המתאם שיתאים לרכב שלי. אשמח אם מישהו בעל ניסיון מהפורום יוכל לעזור לי לאתר את הדגם המדוייק. הרבה תודה על העזרה והסבלנות.
  2. גם נושא השמירה על הסביבה חשוב לי, וגם בכל זאת זה נראה לי רכב מעט יותר מפנק מאפשר הפוקוס שהיתה לי עד עכשיו, או הקורולה GLI. אין לי אפשרות לקחת רכב מנהלים אחר, כך שזה פריוס, קורולה או פורד (אני לא אוהב את המאזדה).
  3. תא מטען: פוקוס - 467 ליטר פריוס - 408 ליטר לא כזה טרגי. מה הסיפור עם הדרכים הלא סלולות? למה כואב הלב?
  4. תודה לכולם על התגובות. אני חושב שעניתם לי על מרבית השאלות, בכל זאת אקבע נסיעת מבחן.
  5. תודה על העצה, אבל אני במכוון שאלתי ספציפית בקשר לפריוס, ואין לי עניין במנוע דיזל כל כך. ולמען העניין, אני לא חושב שאני יכול לקחת דיזל במסגרת הליסינג בכל מקרה. תודה.
  6. תודה על התגובות. אייל - אני הבנתי שבסיוויק ההיברידית שני המנועים (הבנזין והחשמלי) עובדים כל הזמן במקביל, ומשם מתקבל עוד כח, ושלעומת זאת, בפריוס המנוע החשמלי עובד במהירויות הנמוכות, ובמהירויות הגבוהות מנוע הבנזין מחליף אותו. השאלה היא אם בפריוס המנוע החשמלי נכנס לתגבור בעת מאמץ? (עליות תלולות). gsk - אני בודק אפשרות של נסיעת מבחן בכל מקרה, אבל את הבעיה שמטרידה אותי אין לי איך לבדוק, מכיוון שאני גר במרכז הארץ ולא יהיו לי עליות משמעותיות לבדוק בזמן נסיעת המבחן. אשמח לעוד תגובות מבעלי הרכב. תודה.
  7. אהלן, אני עובד בחברה שמספקת לי רכב צמוד, והחוזה על הרכב הנוכחי עומד להגמר. כיום יש לי פורד פוקוס, אבל החברה שוקלת לאפשר לי לקחת טויוטה פריוס בגלל החסכון בדלק והתמדית הירוקה. הפריוס נראית מכונית מאוד מפנקת, אבל ראיתי במפרט שלה שהמנוע שלה מספק רק 77 כ"ס. השאלה שלי, האם היא חזקה מספיק? 77 כ"ס זה מעט מאוד יחסית למכונית במשקל הזה, ולא ממש מתחשק לי להאבק בעליות בדרך לירושלים. למישהו יש ניסיון? האם היא מספיק חזקה? אשמח גם לחוות דעת כלליות מבעלי הרכב אם אפשר. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...