Jump to content

xlr2

  • הודעות

    21
  • כאן מאז:

הנקודות של xlr2

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. xlr2

    שאלה מה הרכבים האלה

    הג"יפ האדום זה לאדה ניבה רוסי. והמשאית כיבוי אש נראה לי שזה איזה dodge או משהו כזה. לעוד מידע על לאדה ניבה פה. http://www.jeepolog.com/417.html
  2. עוד פעם אני אומר (הרכב לא שלי) אני לא יודע של מי הרכב אבל אני בטוח ב 99 אחוז שהרכב נגנב.
  3. אני לא ממציא את הסיפור והרכב שנגנב הוא לא שלי והיום אני הולך לדבר עם המשטרה בקשר לזה. נ.ב וזה כבר הרכב החמישי שנגנב בשכונה שלנו.
  4. שלום לכולם (כן מאוחר) אבל בכל זאת היום אני מתעורר בלילה (אני לא יושן טוב) שומע איזה רעש בחוץ ואני גר בביניין רב קומות אני רואה איזה ערס משחק עם האוטו כאילו מנסה לפרוץ אז אני כמו כל בן אדם אחר התקשרתי למשטרה אמרתי להם ש איזה בן אדם מנסה לפרוץ אוטו ותנחשו מה הבחורה אמרה לי (במשטרה) היא אמרה אז מה אני אומר לה מה זאת אומרת אז מה והיא שוב אומרת לי אז מה ואיך להגיד את זה(יש לה קול כמו של פרחה דרומית) אני אומר לה תשליחי ניידת או משהו והיא ניתקה כן אני מסתכל דרך החלון והרכב כבר נעלם (מה שאני רוצה להגיד שזה בושה למשטרה שלנו מה קרה להם היום פעם זה היה אחרת).
  5. אני עדיין לומד מכניקה וכוליי אבל מה שאני הבנתי יש לו מנוע 1500.
  6. שלום פתחתי עוד נושא כי בנושא הקודם לא קיבלתי תשובה. לפי משהבנתי הרכב הזה סוג של סקודה אבל אני לא יודע איזה מודל זה וכמה עשו מכוניות כאלה הגיעו לארץ שרדו מקווה לתשובות רציניות תודה מראש.
  7. כמו התמונה השנייה אותו דבר רק עם 4 דלתות
  8. אוליי מספרים מברית המועצות לשעבר (כיום רוסיה) להם היו לוחיות שחורים.
  9. שלום אני צריך עזרה אני מתחיל ללמוד קצת מכניקה ועוד כולי אני צריך לדעת איך מערכת ההיגוי פועלת במכונית רגילה תודה לעוזרים.
  10. תודה לכולם על העזרה מצטער אין לי מצלמה בשביל לצלם את הרכב.
  11. אני גר באזור הררי אז אני נוסע איתו שם פשוט יש לי רשיון ולרכב יש. אני אוהב את הרכב הזה רוב האנשים שונאים רכבים כאלה אבל אני אוהב.
  12. אני התכוונתי לנסוע עם לאדה בעיר זה פאדיחה או לא.
  13. יש לי לאדה מאוד ישנה, ירשתי אותה מסבי. אני רוצה להתחיל תהליך שיפוץ רגיל אבל זה בושה או פדיחה לנסוע בלאדה? אני מבקש תשובות רציניות. תודה מראש. **במקור לא היו כאן סימני פיסוק. הנהלת הפורום. **
  14. שלום אני שמעתי איפה שהו ש בישראל בנו עוד מכוניות חוץ מ סוסיתא ו סופה זה נכון או סתם מיתוס תודה מראש לעונים. עריכה: אני לא מצאתי איפה לשים את זה מקווה ש פה המקום
×
×
  • תוכן חדש...