Jump to content

PentiuM

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    רחובות
  • תחביבים
    חשמל,מחשבים,אלקטרוניה,רכב
  • מקצוע
    תלמיד י'ד
  • עמוד הבית שלכם
    http://real-mu.sytes.net

הנקודות של PentiuM

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם,יש לי אלמרה 99 אוט' 234K ק'מ אחרי כמה נסיעות עם רגל כבדה על הגז נעלמם לי נוזל קירור ממיכל העיבוי של הרדיאטור. בנסיעות רגילות לא הולכים מים גם לאורך הרבה קילומטרים. החלפתי רדיאטור לפני חצי שנה,תרמוסטט,משאבת מים והכל היה סבבה,לא היה צורךלהוסיף מים או שמן. ועכשיו שמתי לב שיוצא לי קצת עשן לבן מהאגזוז כשאני נותן פול גז,בסלד נמוך ברגע התאוצה יוצאות טיפות מהאגזוז ואחרך קצת עשן לבן. המנוע לא צורך שמן בכלל,בדקתי לאורך 3000 ק'מ. פלגים החלפתי לפני 4 אלף,חוטי הצתה החלפי לפני שבועיים. המנוע לא מתחמם ולא התחמם,סוחב רגיל,לא צורך יותר דלק. אחרי נסיעות רצופות של 25 ק'מ אני פותח את מכסה השמן במכשה שסתומים,אין שם קצף לבן,וכשאני פותח את מיכל העיבוי אין רעש של פריקת לחץ. לפי החיפוש בפורום ראיתי שיכול להיות שהלך הראש מנוע או האטם ראש נפרץ,המלצות על כל מיני בדיקות שאומרים שיכולות לגרום נזק. בקיצור הלכתי לאיבוד. מה אני יכול לעשות כרגע לאוטו כדי לבדוק מה הבעיה? תודה לעונים.
  2. PentiuM

    ניסן אלמרה 1999

    כל מה שאמרו לך נכון אבל אני אוסיף שתלוי גם במצב הרכב שאתה רוכש. לי יש אלמרה שנת 99 שנה וחודשיים,רכשתי אותה מאדם שלא נסע הרבה,אבל האוטו היה השכרה,עבר 215 אלף ק''מ. החלפתי רדיאטור,סידרתי מזגן והכל טוב ויפה חוץ מזה שהאוטו אצלי קצת מעשן כשאני נותן פול גז מעמידה (אבל זה סיפור אחר). אם אתה קונה אז שלהקילומטראז' לא יהיה גבוה כמו שאצלי היה,כי אז יגיעו זמני הטיפולים הכבדים. דלק לא אוכל הרבה,נסעתי לכינרת מרחובות רכב מלא (5 מבוגרים) כל הדרך עם מזגן והאוטו זלל ליטר ל-13 ק''מ (לרוב בסביבות 100 קמ''ש) ככה בנסיעה משולבת ליטר ל-11 ק''מ. כרגע האלמרה שלי עברה 233 אלף ואני מרוצה מהצורה שהמנוע עובד וסוחב.
  3. אני רוצה להתקין פילטר אויר פתוח באלמרה שלי,אני צריך אישור מיוחד ממשרד התחבורה עליו כדי שלא יהיו לי בעיות עם המישטרה או בטסט? והאם יש לכם המלצות לחנויות באזור רחובות,יבנה,אשקלון או קריית מלאכי שמוכרות פילטרים איכותיים? או שיש פילטר שאני יכול להתקין אותו במקום המקורי (מנייר) באותה הקופסא שיש לי עכשיו? תודה לעונים.
  4. שלום לכולם, אני לא מתכוון לשפר את הרכב בכל מיני שיפורים אבל רציתי לשים פילטר אויר פתוח בשביל הרעש. אז השאלה שלי היא כזאת,אני חייב כונס אויר כדי לא לחנוק את המנוע? והאם ניתן להרכיב אותו על הצינור שהולך מקדימה הרכב לקופסת הפילטר,אם אני פותח אותו יש רעש נחמד,אבל אז הסחיבה של האוטו משתנה והוא סוחב קצת יותר חלש,זה בגלל שנכנס אויר חם למנוע?
  5. אני אחזור עם פרטים על צריכת שמן של המנוע. אבל יכול להיות קשר כלשהו בין זה שסידרו לי נזילות בקרטר של המנוע למה שקורה עכשיו עם העשן? כי אם זה יכול להיות קשור שיחפשו לבד מה הבעיה כי יכול להיות שהמכונאי גרם לתקלה...
  6. כשהאוטו היה בסרק אבא שלי נתן גז ואני שמתי את היד מאחורי האגזוז,עשו לי ליד כמה נקודות שחורות לגמרי,כאילו משהו שרוף... העשן יוצא בהפסקות. בדקתי בעלייה,אבא שלי עמד למטה ואני נתתי פול גז בעלייה. הוא אמר שהיה עשן בהפסקות כאילו כמה שניות יצא,עשה הפסקה ושוב יצא. תערובת עשירה זה כאילו יותר מדי דלק או קצת מדי אוויר? ויכול להיות שיש לי בעיה באחד מחוטי ההצתה של הפלגים שהפלג לא מקבל בזמן מתח? אבל המנוע לא מזייף בטורים גבוהים.
  7. ברשותי אלמרה שנת 99 1600 אוט' האוטו עבר 230 אלף והיום חבר שלי שם לב שיוצא עשן אפור מהאגזוז במהלף הנסיעה כשאני לוחץ חזק על הגז והאוטו עובר בערך 4000 סל''ד. אתמול טיפלו לי בנזילות שמן קרטר מנוע במוסך,היום חזרתי לשם והמוסכניק אמר לי שיכול להיות שטיפטף שמן לאגזוז מהמנוע בזמן שהוא פירק את אגן השמן ושזה יצא אחרי 100 קילומטרים. ושאני אעקוב אחר כמות השמן ואבדוק אם צבע הפליטה מהאגזוז לא נהיה יותר כהה. הוא צודק או שכנראה הלכו לי הרינגים? בניוטרל כשאני לוחץ על הגז האוטו מגיע עד 6000 סל''ד ולא יוצא כלום. מה עלי לעשות?
  8. ומה אני עושה אם ימשיך לנזול שמן אחרי אטם חדש,להדק אותו קצת אפשר? יש לי רגש בידיים... וכמה זמן האטם אמור להחזיק מעמד?
  9. אתמול הבחנתי שנוזל לי שמן מהמכסה שסתומים. את האטם החלפתי כשקניתי את האוטו,לפני שנה בלי שבוע,אחרי זמן מה הידקתי קצת את האטם והכל היה בסדר,האוטו עבר 16 אלף קילומטר עם האטם הזה,האטם לא מקורי מהחברה. השמן בורח בקמויות לא קטנות יחסית,אתמול ניגבתי מסביב לאטם שמן והיום בדקתי שוב (אחרי נסיעה לא רצופה של 50 ק''מ. כמות השמן שהיתה על המנוע היום בכמות בערך כמו אתמול,ז"א כשאני מעביר את האצבע נישאר לי שמן על האצבע. לרוץ לקנות אטם חדש בחברה ולהחליף? וכמה זה בערך יעלה לי? כי להדק אין יותר לאן...
×
×
  • תוכן חדש...