Jump to content

avipenina

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של avipenina

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

3

מוניטין

  1. תודה. בסופש הזה אנחנו ננסה לראות האם רמקולים "רגילים" כן נכנסים כמו שצריך מבלי לעשות בנייה כלשהיא. אעדכן. רק לא ענית לי לגבי האם בדלת הקדמית של הרכב שעשית היה גם את החלק השחור של החלון כמו בתמונה שלי. במידה ויש לך תמונה או אם אתה זוכר זה יהיה סבבה.
  2. האם גם ברכב שעשית היה את אותו חלק שחור של החלון כמו בתמונה שלי? אני גם רואה שזה בלי בנייה מיוחדת ובלי טבעות מעץ. איזה רמקולים התקנת ברכב הזה? תודה.
  3. אצלי ברכב יש את בעיית המקום ברמקולים הקידמיים רק. האם הפוקאל ישמעו יותר טוב בגרסת 165 fse שלהם מבחינת ה"צורם" והבאס?
  4. עדכון לגבי המערכת - בסוף הלכתי על 2 סטים של מורל וירטוס ננו 602 סאב של וויב 12 אינטש מגבר של sinfoni 8oplus dsp מגבר מונובלוק של וויב תוצאה - שומעים ממש לא יפה ברמקולים של מורל. הם צורמים מאוד (שזה הכי מטריד) וכמעט שלא יוצא מהם באס. אני ממש לא מבין איך סט של רמקולים שעולים 1300 ש"ח ויותר מחברה שאמורה להיות טובה מאוד שומעים בצורה כזו.. האם יש פה משהו שיש לו כאלה רמקולים או שמע כאלה רמקולים והוא שומע יפה איתם כאשר העוצמה קצת עולה? אני מאוכזב ברמות על ממה שיוצא מהרמקולים. הסאב נותן עבודה טובה ויפה.
  5. תודה רבה על התשובה המושקעת. לא עדיף לקחת מגבר אחד 4 ערוצים עם DSP ומגבר מונובלוק לטובת הסאב?
  6. סבבה. תודה רבה לכם. מה אני צריך לשים לב/לבקש בהתקנה?
  7. תודה. אתה היית משנה משהו חוץ מהסאב במחיר הזה?
  8. תודה לעונים. הצלחתי לקבל אישור מהבוסית לתקציב של 6K. קיבלתי הצעת מחיר למערכת הזו מחברת אלכסנדר בסביבות 6K Speakers - Focal PS 165 FSE X2 (סט קדימה ואחורה) Amplifier - HELIX M FOUR monoblock - HELIX M ONE Subwoofer - HELIX K 10E.2 מה אומרים שווה או שאפשר לקבל יותר טוב בתקציב הזה? אני שומע ברכב בעיקר EDM ומוזיקה לועזית עכשווית. תודה.
  9. היי, רכשתי פיגו 5008 שנת 2022 ומערכת הסאונד שם לא משהו בכלל. אני רוצה לשדרג את הסאונד רק. (מבלי להחליף את המולטימדיה) בבקשה תמליצו לי על מגבר, רמקולים וטוויטר לרכב בתקציב של עד 3k כאשר התקנה אני מאמין עולה 1k. סה"כ 4k יש לי לטובת הנושא. תודה
  10. שלום, הבוס שלי קונה לי רכב.בשעה טובה. איזה רכב עדיף לי: טיוטה קרולה סאן 2008 או יונדאי אקסנט 1600 GLS 2008 (המפואר) יש לי אישה ו-2 ילדים קטנים אחד בן 3 שני בן שבוע. אני שואל מה עדיף מבחינת נוחות נסיעה אני צריך לנסוע בין 40-60 דקות כל יום לכל כיוון. כמו כן מה עדיך מבחינת איכות,ביצועים של הרכב(החלקות, אחיזה בכביש וכו..),גודל מקדימה ומאחורה.ועוד... תודה.
×
×
  • תוכן חדש...