Jump to content

elad_w

  • הודעות

    188
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של elad_w

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

10

מוניטין

  1. אני לא עושה יותר מ-15,000 בשנה אז אצלי הרכב יטופל כל שנה. הרכב נקנה לפני כ-4 חודשים ושבוע לאחר הקניה נסעתי לעשות יישור קו ובדיקה מלאה של הרכב בשביל השקט הנפשי שלי (למרות שהוא עבר טיפול 6 חודשים לפני הקנייה).
  2. אני לא מול הפירוט אבל אם אני לא טועה זה כלל שמן מנוע, מסנן שמן ואוויר, החלפת פלאגים ובדיקה כללית של הרכב. יצא בערך 1,700 שקל. יכול להיות שאני מפספס משהו אבל זה בגדול. קצת יותר יקר מרכב "רגיל" אבל לא משהו שקורע את הכיס.
  3. תחזוקה וביטוח יוצאים לי כרגע (טיפול יישור קו גדול אצל רון וביטוח חובה + מקיף לכל נהג מעל 30) פחות או יותר אותו מחיר כמו ששילמתי על הונדה סיוויק 2014 שהיתה לי (שהפגינה אמינות מופתית דרך אגב). מבין את השיקולים של פותח השירשור ולרכב שני שלא נוסע הרבה כנראה שטוסון זאת הבחירה הנכונה והאמינה.
  4. בתור מישהו שגם היה בהתלבטות הזאת - טיגואן! חקרתי, חפרתי ובדקתי לא מעט - הטיגואן נתן את התמורה הטובה ביותר לכסף מבחינתי (אולי תצטרך לרדת קצת בשנתון), אבל מבחינת אבזור, איכות נסיעה והפרמטרים שהצבת הוא מוביל ברשימה (לדעתי!). בנוסף הוא מגיע עם גיר רטוב בשונה מהאטקה והקארוק שמראה אמינות גבוהה. ממליץ לבדוק ולשקול.
  5. תודה! המיקום אצלי קצת בעייתי, הן לא עומדות על עדן החלון מבחוץ, הן מתמקמות על סוג של דקורציית בטון דקה שנמצאת כ-2 מטר מהחלון. הבעיה שגם על ה-2 מטר האלה אי אפשר למקם כלום, זה נפילה חופשית מקומה שישית.
  6. אני זוכר אותן בתור ילד, מעל 20 שנה אחורה, שחזרתי מבית ספר יום אחד וחיכו לי בכניסה לגינה 4 מיינות שתקפו אותי לכל אורך השביל לבית. בכל פעם שיצאתי לגינה הן הגיעו לתקוף. ריססתי קצת חומר מעורבב בריחות חזקים ורעים שרקחתי בבית, בתקווה ששאריות הריח ירחיקו אותן מחר כשהזריחה מתחילה. השלב הבא זה לצאת למסע חיסול.
  7. אני שוקל לתפוס אחת, למלא באורז ולתנור ואז לתלות מחוץ לחלון האהוב עליהן למען יראו וייראו. פשוט סיוט.
  8. סיבה טובה להוציא את הגלוק מהכספת
  9. יש סורגים, אבל לבניין יש סוג של עמודים שמקשרים בין 2 קירות וזה נמצא ממש מול החלון, שם מתמקמות ה******* ומצייצות את חייהן ב-4.30 בבוקר.
  10. לא שאני רואה, אולי על העץ ממול שנמוך יותר מהקומה שלי ויחסית רחוק. סתם נהנות מהנוף הפתוח ולגרום לנו לסבול
  11. ממה שאני מבין אין פיתרון בצורת דוקרנים / דחליל / ספריי שפשוט ירחיק אותן. הפתרון הוא בעצם לייצר סביבה לא נעימה ופוגעת עד שיחליטו שהן מעתיקות את עצמן למקום אחר? אז…נתחיל להכין רשימת שמירה ל-4 בבוקר
  12. יופי של תשובה, עזרת מאוד.
  13. כבר בערך שבועיים וחצי, בשעה 4.30 בבוקר, מגיעות המיינות לחלון ומתחילות לצייץ ולזמר (אנחנו גרים בקומה 6). אנחנו והילדה בת השנתיים מתעוררים ומנסים לגרש אותן ומקביל להחזיר את הילדה לישון. קשרתי בובות מחוץ לחלון ושמתי דוקרנים - אבל זה לא מזיז להן (האמת, לא חשבתי שזה יזיז). מה עושים?? איך נפטרים מהמכה הזאת? זו ציפור טורדנית, חוצפנית וערסית לא קטנה, כל רעיון יצירתי יתקבל בברכה לפני שאני פותח מארב בלילה.
  14. תודה, אכן ראיתי המלצות עליו - פניתי אליו בפייסבוק ומחכה שיענה.
  15. שבוע טוב, מחפש מתקין מומלץ למצלמת דרך קידמית ואחורית, מתקין שעובד נקי ושומר על כל הפלסטיקה והקליפסים של הרכב בזמן התקנה. איזור השרון (כפר סבא / רעננה / הוד השרון וכו...) או מתקין שמגיע עד לבית. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...