Jump to content

gleb

  • הודעות

    272
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של gleb

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. הונדה אקורד 2007 דגם הקומפורט, עברה 150000 ק''מ, יד שלישית, מצב מכני מעולה מטופלת בחלקים מקוריים בלבד, מתחייב גיר מנוע שלדה, אוטו מלוקק נשטף פעם בשבוע עם החומרים הטובים ביותר, טסט 10חודש, ג'נטים צמיגים חדשים פחות מ3 חודש, ריפוד דימוי עור חדש, הכהיית שמשות כל האוטו, אוטו במצב תצוגה מוכר עקב ג'וק שנכנס לי לראש לקנות רכב גרמני. מחירון 53, אני גמיש במחיר 0533640730
  2. שבת היום תתבישו לכם, מחיר מטורף על המגבר
  3. מפגש אודיו מרכז הקרוב יתקיים ביום שבת ה-5.9.15 החל מהשעה 13:00 במיקום הקבוע מאחורי אצטדיון ר"ג (בחנייה שמול הבאולינג). כהרגלנו בקודש, המפגש פתוח לכולם וכולם מוזמנים. שתייה וכיבוד קל יתקבלו בברכה. גיל מקווים שאתה מגיע ומביא איתך חומוס כמו בנוהל הקבוע נקווה גם שאדי יבוא לבקר ויפגין נוחכות **** חשוב לציין!! מי שמגיע למפגש בבקשה שינהג בזהירות גם בדרך למפגש וגם במתחם המפגש. בלי רייסים פרפורים ועוונטות. אנחנו לא מחפשים בעיות עם החוק והמשטרה. בנוסף יש הרבה הולכי רגל אז לשים אקסטרה תשומת לב. **** בבקשה לרשום מי מתכנן להגיע , אין טעם לתגובות "מצטער, לא אוכל להגיע הפעם", זה רק מכביד על השרשור. שיהיה מפגש מהנה ומוצלח! למי שלא מכיר,הנוהל הוא לרשום בצורה מסודרת מי מגיע(יוזר+שם שנדע להכיר אחד את השני) ומה הוא מביא.
  4. גם ברעננה יש לו סניף ושם הוא נמצא רוב הזמן
  5. מחיר מצויין למי שבא לקחת עד סופ"ש
  6. מפגש אודיו מרכז הקרוב יתקיים ביום שבת ה-1.8.15 החל מהשעה 13:00 במיקום הקבוע מאחורי אצטדיון ר"ג (בחנייה שמול הבאולינג). כהרגלנו בקודש, המפגש פתוח לכולם וכולם מוזמנים. שתייה וכיבוד קל יתקבלו בברכה. גיל מקווים שאתה מגיע ומביא איתך חומוס כמו בנוהל הקבוע **** חשוב לציין!! מי שמגיע למפגש בבקשה שינהג בזהירות גם בדרך למפגש וגם במתחם המפגש. בלי רייסים פרפורים ועוונטות. אנחנו לא מחפשים בעיות עם החוק והמשטרה. בנוסף יש הרבה הולכי רגל אז לשים אקסטרה תשומת לב. **** בבקשה לרשום מי מתכנן להגיע , אין טעם לתגובות "מצטער, לא אוכל להגיע הפעם", זה רק מכביד על השרשור. שיהיה מפגש מהנה ומוצלח! למי שלא מכיר,הנוהל הוא לרשום בצורה מסודרת מי מגיע(יוזר+שם שנדע להכיר אחד את השני) ומה הוא מביא.
  7. gleb

    מוצרי crescendo למכירה

    לא רלוונטי, נמכר לאדם חשוב מאוד
  8. שבוע טוב מוקפץ חם חם
×
×
  • תוכן חדש...