Jump to content

asishap

  • הודעות

    170
  • כאן מאז:

הנקודות של asishap

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. היי, כבר כחצי שנה שאני מחפש מיני קופר S - הרכב הזה הוא סוג של חלום בר הגשמה בשבילי, אך אין בכלל למצוא מהשנים 2010-12 כמו שאני מחפש, ואם צצה פעם ב... אז זה במחיר של חדשה. לפני שאני מתייאש, חשבתי על כמה תחלופות נחמדות, אגב חשוב לציין שאני לא בהכרח מחפש את היכולות הדינאמיות של הקופר S, אלא את השיק והיופי שלה וכל השאר הם אקסטרה בשבילי. אני חובב בעיקר קו ישר וגם זה לא קריטי כל כך... חשבתי על אוודי A1 ועל במוו 116I החדשה. בעבר נהגתי על מגוון רחב של רכבים כגון איביזה קופרה, אימפרזה STI 2004, אוודי A3 2010 וגולף GTI 2011. אני לא מחפש רכב מאוד ספורטיבי , מסתבר שעם הרכבים הספורטיביים אני לא מחזיק מעמד וכולם נמכרו מאוד מהר, היחידה ששרדה שנתיים ועשרה חודשים היא הA3 אוטומטית 2010 עם מנוע 1.6 חשוב לי מראה ואיכות הרכב, וגם איבזור. אשמח אם תעלו עוד אופציות(לצערי האיי3 החדשה גם אחרי הנחה מאוד משמעותית שנתנו לי עדיין יקרה לי כרגע), ובכלל אשמח לשמוע חוות דעת מאנשים שיש להם את הרכבים שציינתי, כמובן שאם יש פה איזה בחור עם קופר S ששוקל למכור שיצור קשר.
  2. שמע האוטו עבר החלפת דלת ועל זה השאלה, מבחינתי זה לא משנה אם הוא פוצץ אותה עם פטיש 5 או באמת זה היה רק שיפשוף, היא הוחלפה לגמרי בכל מקרה. לכן אני שואל למשמעות הדבר. תודה רבה!
  3. הבחור טוען שהיא עברה שיפשוף רציני בדלת והוא רצה להחליף, ושמלבד החלפת הדלת האוטו כחדש. האוטו מפורסם בWINWIN.
  4. היי, בהמשך לשרשור הקודם שלי. מצאתי לאון קופרה אדומה שנת 2011 ואני שוקל ללכת לראות אותה, הרכב עם 26,000 ק"מ, יד ראשונה. המוכר טוען שהרכב נקי מטופל ונראה כחדש מלבד החלפת דלת אחורית שנעשתה בעקבות שפשוף בחניה. הוא אומר שלא רצה לתקן אלא רצה שיראה כמו חדש ולכן החליף לגמרי. מה המשמעות של החלפת דלת? כמה ירידת ערך באחוזים? האם לפסול רכב על זה? תודה!
  5. אני מסכים עם bar72 אני לא רואה שום סיבה שרכב כזה יסחר ב20 מעל בשום מצב. בכל מקרה יש כרגע אחת שחורה עם 44K יד 2 שדורש מחירון...אבל להיות יד 3 על 2010 קצת מבאס.
  6. למה כ"כ קשה למצוא? כמה פריטים יצאו לכביש? והאם זה רכב שנסחר מעל המחירון?
  7. לאחר שחבר שלי עם פולו GTI שנת 2012 סיפר לי שהוא החליף מנוע, לאחר שקראתי כ"כ הרבה בפורומים השונים על אנשים שהחליפו, ולאחר שכבר הסכמתי להשתכנע ולקחת שירוקו 1.4 160 כ"ס לאחר שאדם אמר לי "בעיית מנועים? שטויות במיץ, לא שמעתי על דבר כזה" אותו הדבר הוא רופא מאוד מוכר שלא אזכיר את שמו, ונטיית ליבי היתה להאמין לו. ברגע שתאמנו להפגש, ביקשתי ממנו להוציא את ההיסטוריה של הרכב מצ'מפיון, וגיליתי שהוחלף גם שם מנוע, והבנתי שאין לברוח מזה, ולכן הסיכוי להחליף מנוע הוא גדול מלא להחליף. למה שאני אתאמץ ואשקיע סכום של 120 אלף ש"ח+-, אסכים לרדת בשנתון לרכבים של שנתיים-שלוש, ואצטרך להתפשר גם על אמינות? לא בא בחשבון....מאמין שהרוב המוחלט יסכימו איתי, וכמובן שזה מאוד מפתה ללכת על השירוקו או על הפולו אבל לצערי, מעבר לזה שיש לי ניסיון מר מאוד עם DSG7 של 3 שנים כמעט, נוסף לזה גם המנוע הבעייתי משמע חבילה מאוד לא אמינה.
  8. היי, רציתי לעדכן-אני עדיין מחפש רכב. אז ככה : האופציות של ה1.4 TSI נפסלו סופית, משמע השירוקו והפולו GTI המפתות, לצערי לא רלוונטיות יותר. אם כי החלטתי "להתפשר" על צריכת דלק סבירה, וכעת אני מחפש בנוסף למיני קופר S גם גולף GTI משנתון 2010, עדיפות לידנית. אשמח לשמוע חו"ד לגבי הגולף, אם כי קראתי הרבה מאמרים שבאופן כללי מאוד משבחים אותה. כמו כן אשמח לשמוע חו"ד על לאון FR , על הנייר זהה לנתונים של הגולף וחולקות את אותן המכלולים, אך האם נתונים אלה נשארים על הנייר בלבד ובפועל ההבדל בין ה-2 הוא מעבר לזה? האופציות הנוספות שעומדות על הפרק הן אבארת' 500 ואלפא מיטו תלתן, אבל אני מוכרח לציין שארגיש שאני ממש מתפשר אם אלך על אחת מהן. אני כבר למעלה מחודש מחפש, האמת מאוד קשה למצוא ועדיין לא הגעתי למצב שמצאתי רכב שאני אפילו נוסע לראות אותו, מבחינת מיני קופר S יש פשוט מחסור עצום , פשוט לא מפרסמים..ואם כבר מפרסמים, אז במחיר גבוהה משמעותית לעומת המחיר מחירון. לגבי גולף GTI 2010, עמדו כמה ביד 2 , ארבע מתוכן נמכרו כבר! והתקשרתי מאוחר מידי. ישנה אחת לבנה 2010 ידנית כרגע בלוח שמאוד מעניינת אותי, אך הבנאדם רוצה 152, ומוכן לדבר על 140 לסגירה, שזה כמובן לא ריאלי והוא בעצמו יודע את זה אך לא מסוגל לרדת מתחת לזה, המחירון הוא 113. ויש עוד אחת שחורה DSG אבל הרכב כבר יד 2 משמע אני אהיה יד 3 אם אחליט לקחת אותה לרכב של 3 שנים זה קצת גורמים לי לרדת מזה. סליחה על החפירה, ותודה לעוזרים ולמי שיכול לעשות קצת סדר!
  9. גולף שנתון 2010 מיני שנתון 2009-2011 לשלוח הודעה פרטית ואני אתקשר.
  10. לא היה לי ספק שמדובר ברמות גימור שונות אבל אני רוצה לדעת בדיוק מה ההבדלים, אני משוכנע שזה לא נגמר בשליטה מההגה בלבד.
  11. היי, האם מישהו יודע מה הם ההבדלין בין שני הדגמים? ההפרש במחיר בגרסאות האוטומטיות הוא בערך 24 אלף ש"ח, ומעניין אותי לשמוע, מעבר ל24 כ"ס הבדל, מה הם ההבדלים הנוספים. תודה!
  12. עם כל היתרונות שהזכרת, זה עדיין שברולט. אני מציע לפותח השרשור ללכת על הסיטרואן DS4 או ג'ולייטה כפי שכבר עלה פה אין ספק שאלו שתי האופציות הכי מעניינות.
  13. היי רוני, תודה על התגובה. הקורסה מעניינת אבל לא רלוונטית מטעמי תקציב. כנראה אלך על שירוקו תודה רבה לכל מי שעזר, אעדכן.
×
×
  • תוכן חדש...