Jump to content

new here

  • הודעות

    28
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Lexus

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של new here

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

13

מוניטין

  1. אני לא מעדיף ראנפלאט , הרכב הגיע כך מהיצרן. (ברידגסטון ראנפלאט). חושב שצריך להתמיד עם אותו סוג צמיג. 225/45/17 W91
  2. תודה רבה. ד״א , על הפרק ContiSportContact 5 SSR : Continental במקום ברידגסטון , מקווה שלא אתאכזב
  3. יש לי רכב עם צמיגי רנפלאט. האם יש מניעה או מה כדאי יותר ? רנפלאט או רגיל ? שאלה כללית ללקסוס is300
  4. אשמח להמלצות למוסך טוב שמטפל בקרייזלר 300C צורה חדשה. שנה 2013. תודה
  5. יש לי רכב בן שנתיים עדיין באחריות. עקב תקלה במערכת החשמל הכנסתי את הרכב למוסך המרכזי של היבואן. חתמתי על מסמכי פתיחת טיפול אבל לא מסרו לי הערכת עלות / ( או במסגרת האחריות לדעתי ) הרכב נשאר במוסך ובערב הודיעו לי שהוא מוכן ועלי להגיע לקחת אותו. שאלתי מה הייתה הבעיה והתחמקו מתשובה. אני בדעה שאולי מחר כאשר אבוא לקחת את הרכב יבקשו שאשלם עבור הטיפול שעד לרגע זה לא יודע מה הייתה הבעיה. האם בכל זאת צריך לשלם למרות שהרכב באחריות ולא אמרו לי מראש עלות ? יש מצב שאולי קיימת זליגת חשמל ממערכת האזעקה - איתור. אבל בשנתיים האחרונות לא נתקלתי בבעיה עד לאחרונה וישליכו את הבעיה עם חברת האיתור ?. תודה.
  6. עד שהיה לי לקסוס , בחירת רכב חדש התמקדה ברכב עצמו , פחות בשרות... כעת , מנסיון של 5 שנים , השירות של לקסוס מהווה 50% מההחלטה וה50% הנותרים מהרכב עצמו. מה שווה רכב איכותי אם השרות לוקה בחסר ? כיום יש לי את הכל. למען ההגינות , לא היו לי רכבים גרמנים מהשורה הראשונה ... וולוו לדוגמא - היו לי כמה חדשים מהיבואן עד שהבנתי שאני איתם לא ממשיך ( אמינות גרועה של הרכב והשרות ) כנ״ל קבוצת פולקסווגן.
  7. לא , אני לא חבר בשום מועדון. ...
  8. לפני הכל , אני לא עובד אצלם. אני לא קשור אליהם. אני לא מקבל דבר מהם. לא נתבקשתי לכתוב כלל מלבד היותי בעלים של Lexus אין כל נגיעה לחברה או ליבואן. ולעינינו. : ה Lexus שלי בת 5 שנים ( is300h high premium ) כך שניתן לקבוע לאורך זמן חוו״ד. מהיום הראשון , אני מקבל וחווה שירות מעולה , מקצועי , מכל הלב וללא פשרות. רק מילים טובות. שנים שאני עם רכבים ( שנרכשו כחדשים מהיבואן ) , מעולם לא קיבלתי שירות וטיפול מצויינים כמו של Lexus. כאילו אני חי בארץ אחרת. חשוב לי להעלות הנושא בכדי שנדע כולנו שישנם יבואנים שהלקוחות מרוצים מהם.
  9. אודה לפרטים איזה מגבים צריך ל Lexus is300h משנת 2018 ? ואיפה ניתן לרכוש באזור אשדוד ? תודה
  10. תודה. מצאתי באמזון משהו יקר. השאלה אם מצדיק את המחיר ? $52 אין לי בעיה לשלם , הבעיה האם מצדיק כאמור
  11. מחפש מד לחץ לצמיגי רכב פרטי. מחפש מוצר איכותי בלבד. רצוי דיגיטלי או שעון ברור. איכות המוצר חשובה לי ולא משנה המחיר. יכול גם להזמין באמזון ועוד. הבעיה שהפשוטים לא אמינים. אשמח להמלצה למד לחץ אמין. תודה.
  12. אני כבר מותש מהסיפור. נגמר ללא עלות שלי ובזה מקווה שאתפנה לשגרת חיי. אשתי לוחצת למכור את האדג׳ כי יצא לה החשק ממנו. אז כנראה שנפרסם למכור אותו. .
×
×
  • תוכן חדש...