בסוף הגענו למוסך, שהחליף ברכב:
קלאץ',
(המוסך הסביר שהקודם החליק, ובגלל שהיה הפרש בסל"ד, בין החיישן סל"ד של גל הארכובה, לבין החיישן של סל"ד גיר, המחשב הגביל את ההספק).
תושבת גיר, הקודמת הייתה קרועה.
אינג'קטור אחד (וניקוי לאחרים ע"י תוספי דלק).
אז אינג'קטור קשור לאיכות דלק, והמוסך הסביר שבגלל שהרכב יורו6, הוא הרבה יותר רגיש לאיכות דלק (ולכן גם ה egr הוחלף בביקור קודם במוסך). היה לנו טרנספורטר T5 במשך 6 שנים בלי בעיות כאלו. (והמוסך אמר שאין לו egr, זה נכון?)
והקלאץ' והתושבת קשור לנהיגה אגרסיבית.
יש לנו 6 שנים נסיון נהיגה עם הטרנספוטר ועוד שנתיים עם הקראוול הזה.
זה הגיוני שילך קלאץ' ותושבת תוך שנתיים וקצת ? קרה למישהו ? בטרנספורטר הקודם זה לא קרה.