Jump to content

Fido1

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Fido1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. סליחה על הבורות אבל מה זה אומר תקלה בהארקת פנס אחורי ?
  2. שלום לכולם. היילקס 2014 vigo כאשר לוחצים על דוושת הבלם כאשר המנוע מדומם נדלקת בלוח השעונים מנורת רוורס כאשר מניעים את הרכב והרכב נמצא בהילוך p נדלקת המנורת r והמצלמת רוורס פועלת. תופעה זו קורה גם תוך כדי נסיעה כאשר לוחצים על דוושת הבלם. הרכב נבדק על ידי מחשב ולא נמצאה שום הודעת שגיאה. לעזרתכם אודה
  3. ערב טוב. שכחתי לציין שכאשר אני מפמפם את משאבת הדלק כמו שרשמת הוא מניע אך נכבה לאחר מספר דקות. כמו כן הייתי במכון גוזלים והוא שלל תקלה באינגקטורים או המסילה. כרגע המכונאי הרכיב משאבת עזר לפני הבית מסנן סולר. ברכב יש איתוראן והועלתה השערה שהוא הגורם לתקלה.
  4. שלום לכולם. ברשותי טויוטה היילקס 2008 4*4 לאחרונה הרכב נכבה בנסיעה. פעם ראשונה שזה קרה לפני שבועיים הרכב נגרר למוסך ודם נאמר שיכול להיות בעייה בסולר. המד דלק הראה קצת פחות מרבע מיכל. הרכב תודלק מלא ואחרי שבוע ללא בעיות חזרה התקלה. הרכב נגרר למוסך ודם נעשתה בדיקה של הרכב ולא נמצאה תקלה - לא בחיבור למחשב והועלתה השערה שיש בעייה המסילה. הרכב נגרר למוסך אחר למחרת ושם מצאו כי בית פילטר סולר לא תקין (מצורפת תמונה) ועוד צינור סדוק - כמובן שהוחלף במהלך כל היום הרכב לא נכבה ובסוף היום נכבה. אחרי שפורק המיכל דלק כדי להחליף את משאבת העזר התגלה כי בדגם זה אין משאבת עזר לדלק. אני כבר מיואש - לא מדבר על כסף זה רכב עבודה וכל יום שהרכב במוסך מפסיד כסף. האם יש למישהו פיתרון או כיוון לכוון אותי?
×
×
  • תוכן חדש...