Jump to content

G_ shay

  • הודעות

    15
  • כאן מאז:

הנקודות של G_ shay

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שתהייה לי בריא!!!! חס ושלום לעזוב ת'ביטוח התכוונתי שבאשכול הזה תעזבו שניה כי רציתי יותר לדעת על ה-2 נוסעים. נראה לך שהייתי מוכן לנהוג ברכב בלי מלווה?
  2. זה אני יודע. ובוא אני אגיד לך משהו אולי אתה יודע. במקרה וחס ושלום הנהג נפגע ויש לו ביטוח וברכב יש יותר מ-2 אנשים מה שקורה זה שהביטוח מכסה רק על הנהג ו2 האחרים. ולא מכסה על האחרים. עכשיו מה הבעיה? שהביטוח לא מכסה על אלו שנפצעו הכי קשה. מצידי שתצאו מהאוטו בריאים ושלמים ורק אחד פצוע מוות.... הוא לא מכסה עליו בשקל. אבל עזוב אותך ביטוח עכשיו מה שמעניין מה העונש מהחוק? ממשרד הרישוי. אבל הבנתי שאין לזה עונש קבוע זה תלוי בלב השופ.
  3. חחחחחחחחחחחחח בואנה איזה מצחיק זה נשמע. מה הקשר לעזאזל? לא שאני מאשים אותך. שלא תבין לא נכון. אבל זה הכי מצחיק בארץ. ברור שצריך מלווה. אף אחד לא פטור ממלווה גם זה שיש לו רישיון על דרגהב 1(כלומר טרקטורון) אני רואה שחלק אמרו שטרקטורון מוריד מהנהג החדש זה לא ידוע לי. אתם בטוחים בזה?
  4. ואיי מבאס שאי אפשר לדעת את העונש בוודעות וככה לדעת לקראת מה אתה הולך אם עשית את זה. טוב חפיף כנראה שלא כדאי לעשות וזהו. דרך אגב יש למישהו אתר שבו יש את האכיפות של משרד הרישוי לחוקים שלהם? אם כן אני ממש אודה למי שישים את האתר זה ממש יעזור להרבה. אני בטוח! תודה לכל מי שענה לי בנושא הזה.
  5. בעיקרון אין מה לראות הבן אדם הסיע יותר מ-2 אנשים זה לא שעברת את המהירות המותרת ככה שזה תלוי במהירות או שעברת ברמזור אדום אז הוא מסתכל עם עברת בשניה האחרונה או סתם ממש באמצע זה חד וחלק. יותר מ-2 אנשים. והשאלה בעיקרון אם זה לא שלילה ובכלל יש מישהו שקרה לו את זה שתפסו אותו?
  6. ו...? כאילו... מה הולך להיות אחרי זה..? הוצאה להורג? מאסר עולם? אי בודד? מה העונש אחי?
  7. תגידו יש לכם מושג מה העונש שמקבל אחד שעדיין בתקופה שבו אסור לו לנהוג עם יותר מ-2 נוסעים. זה קנס כספי? נקודות? שלילה? יש לכם מושג?
  8. לא יודע מה עם השאלה הראשונה אני אישית לא יצא לי לנסות אותה. אבל מה שכן ידוע לי שקילומטראז' כזה זה מפחיד. אחי תבין שתוך 8 שנים הם קרעו ת'אמא שלו. כל שנה 25 אלף זה מטורף. בכל זאת אל תסתמך על מה שאני אומר תראה מה עוד יגידו לך.
  9. תשמעו אני ממש צריך עזרה. אני מעוניין ברכב הזה. עכשיו אני רוצה לשאול את תעדכם המקצועים והניסיונית יותר משלי. אני לא רוצה לקנות ולהתאכזב כי יש לי סכום שאני לא רוצה להפסיד אלא להשקיע את כולו ברכב. בא לי על רנו קליאו RSI סמ"ק 1400 השאלות שלי. שווה לקנות את ה-RSI או לקנות רנו קליאו רגילה? כי אומרים שהצעירים הורסים את ה-RSI מה דעתכם בכללי? מה כוחות הסוס שלו? האם הייתם הולכים עליו? האמינות שלו? טובה? ככה שאני לא אצטרך להתקע באמצע הכביש ולהתפלל שהאוטו יסחב לפחות למוסך. הנוחות. התנהגות.. קיצר כל מה שתוכלו לספר ולהוסיף אני ממש אשמח לשמוע! מי שמבין ממש טוב אשמח לקבל יעוץ בפרטי. ממש תודה לכל מי שיעזור! אני ממש זקוק לעזרתכם.
×
×
  • תוכן חדש...