Jump to content

birdi

  • הודעות

    21
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תל-אביב

הנקודות של birdi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. היתה לי בדיוק אותה בעיה בקליאו שלי. זו באמת סתימה המוסכניק שלי תיקן את זה בשעתו כבדרך אגב, בכמה דקות, אבל שכחתי איך ומה הוא עשה. אשאל אותו ואכתוב לך.
  2. מוסך אדמירל (מורשה רנו) בדרך אילת בת"א. מישהו מכיר ויכול לתת איזושהי חוות דעת? ותודה שוב על כל התגובות המועילות.
  3. בלבלת אותי. קודם כתבת שהעבודה לא מסובכת ועכשיו כבר נאס"א בתמונה. לא ברור לי מה כאן ברצינות ומה בצחוק אבל כן שיש כאן עסק עם אינטליגנציה וחוש הומור, אז יופי אם זה הולך עם אבחונים, תיקונים ומחירים נכונים, העיקר שהקליאו תהיה מבסוטה. ובכל מקרה תודה רבה לעת עתה.
  4. זה מה שהמוסכניק אמר אחרי שהעלה את הרכב ובדק. הוא מעריך, לא בטוח במאה אחוז כי הוא לא פירק כלום. ממה עוד יכולה לנבוע נזילת מים פראית כזו? כאילו שיש שם איזה חור ענק שכל המים יוצאים מיד. ואם החלקים לא יקרים והרכב לא מסובך לעבודה אז למה במוסך רנו המרכזי מדברים באלפים? ותכלס, יש הצעות לטיפול ותיקון?
  5. ערב טוב, אני רוצה להתייעץ איתכם לגבי החלפת משאבת מים ברנו קליאו 2001. הרכב התחמם עד לשיא ונאלצתי לעצור ולגלות שאין טיפת מים במיכל. מסתבר שיש נזילת מים פראית. איך שממלאים - מתרוקן. המוסכניק שלי אינו מטפל ברנו אבל בדק את הרכב ומעריך שצריך להחליף את המשאבה, ומסתבר שהעניין לא כל כך פשוט וגם לא כל כך זול. את רצועת הטיימינג החלפתי בדיוק לפני שנתיים וחודש (ולפני 17000 ק"מ). אגב, חייבים להחליף שוב את הטיימינג? כי זה מה שמוסכניק אחר אמר למוסכניק שלי ש"אחרת הוא לא לוקח אחריות". מה פה קורה פה?? אז אם מישהו מכיר מוסך שמטפל ברנו, אמין ולא קורע! אשמח לקבל המלצות והפניות. וקיטור לסיום: נמאס לי מהרכב הזה. גיר ידני. נוסע יופי. אבל כשיש בעייה - "הרכב מתאושש אבל אני מתרושש" כל טיפ, עצה והמלצה יתקבלו בברכה. תודה!
  6. לא, שמר, זה לא מדוייק. מחיר שסתום כ- 50 ש"ח, ברנו יכול להגיע עד 100 ש"ח. עבודת תחקיר עשיתי בכל העסק הזה מרוב בלבול. המוסך שבו תיקנתי אינו מוסך חצר ואפילו החלפים אינם מ"השטחים". המוסכניק הותיק שלי, שלא מתעסק עם רנו, ליווה את כל תהליך התיקון, כולל מידע מדוייק היכן נקנו השסתומים ומי ביצע את החריטה של ראש המנוע. באזור הזה, יש תחרות קשה בגלל מוסכים חאפרים אחרים שנפתחו שם, ומחיר העבודה זול. העבודה באחריות עם קבלות, ואני מקווה שה- ז' היחיד יהיה זה של מ- ז -ל (טוב) גם זה מגיע לנו! בכל מקרה, ההמלצות שלך למעקב מתקבלות בברכה, וכך אעשה. המון תודה!
  7. אלוהים ישמור, גם וינקר מופרע יכול להיות נזק נוסף?! לא, לא ממש אין פניקה, אבל אם כך, אנצל את מחר בבוקר שאני בחופש גם לחשמלאי. אני זוכרת שפעם החלפתי בין הפיוזים כי משהו לא עבד (כבר לא זוכרת מה) ושמתי פיוז של 15 ב- 10 או להיפך. אבל אני לא זוכרת איזה מהם. שיבדוק גם את זה וגם את הנורות. תודה, אייל.
  8. אופס... אני אלמד להוסיף חתימה: מיס קליאו 2001 (עם רצועת תזמון חדשה וגאה )
  9. טוב, אז אחרי שיצאתי ממצב החירום, אני מרשה לעצמי לברר דברים אחרים. פעוטים, אבל מטרידים. (אני עוד לא מכירה את כל כללי והווי הפורום. מקווה שזה נכון לפתוח נושא חדש). העניין הוא כזה, הוינקרים ברכב מידי פעם "משתגעים". כשאני מפעילה את הוינקר הוא מאותת בלוח השעונים בקצב מהיר (בטירוף) אבל לא אחיד, כמו אורגן אורות (מצד שני, כשמסתכלים על האיתות מחוץ לרכב, האיתות עובד דווקא לאט מאוד מהרגיל, וגם לא אחיד). נאמר לי שזה מראה על מנורה שרופה. בדקתי כבר כמה וכמה פעמים וכל הנורות פועלות! התקלה לא קבועה. יש ימים כאלה, ובימים אחרים, הכל עובד כשורה. אגב, האיתות אזהרה, לא יודעת בדיוק איך קוראים לו - כשכל הארבע פועלים, עובד -תמיד- בסדר. יש למישהו מושג מה זה יכול להיות, ולמה פעם תקין פעם לא (היום למשל, לא) ומה עושים עם זה?
  10. *** עריכה - זה השרשור הישן, המהוה את המצע לפרק הנוכחי *** http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=84800 הבטחתי שאחזור עם סוף הסיפור, אז הנה אני. זוכרים? קליאו 2001 עם רצועת טיימינג שהלכה לעולמה "טרם זמנה". טוב, לא ממש טרם זמנה. אחרי כל המידע שקיבלתי כאן התברר העיתוי מתסכל של - חודש ושבוע. הסתבר, שאחרי כל נסיונות ההתנעה שלי, לא הלך רק שסתום אחד, גם לא שניים ולא שלושה... שש עשרה שסתומים יש במנוע המתוסבך של קליאו 2001 וכל השש עשרה הלכו פייפן. לתומי חשבתי שאם מייחסים לשסתום כל כך הרבה חשיבות (וכסף), הוא בטח נראה גדול ומכובד! אבל מתברר ששסתום נראה כולה כמו איזה מסמר עם שגעון גדלות... וכל הבלאגן הזה קרה בגלל 16 מסמרים ששינו צורה, בגלל רצועת טיימינג חסרת נימוסים וחסרת התחשבות. ואיך זה שעם כל נפלאות הטכנולוגיה, עוד אין רצועת טיימינג שנותנת איזה סימן אלגנטי מראש, בנוסח: אני עייפה ומיובשת, נא החלף אותי בחדשה. אז היום, סוף סוף אפילו נהנתי!!! לחפש חנייה כאן מתחת לבית!!! גם כשנאלצתי להמתין איזה חצי שעה עד שהתפנה מקום. והעיקר שאני יכולה להסתכל מהחלון ולראות את הרכב לידי, אחרי שבוע וחצי של בלהות (ומוניות). אז נכון, גררתי את הרכב עד אלפי מנשה (ומי שירצה שם וטלפון של המוסך, אשמח להעביר בפרטי). אבל יצאתי בנזק של... 3,700 ש"ח בלבד! וזה כלל את כל מה שראש המנוע היה צריך אחרי שהתעללתי בו בהתנעות חוזרות ונשנות, פלוס תיקון הכבלים הקרועים במצבר, דליפה משהו במזגן (המזגן לא קרר) ועוד כל מיני שטויות כמו טסות חסרות. לפרופורציות, רנו המרכזי דיברו על משהו בין 10000 ל- 15000. זהו. נתבקשתי להגיע עוד 5000 ק"מ להחליף שמן ומסנן שמן. אין לי מושג למה, אבל רשמתי לפני. רק בשורות טובות לכולם! ושוב, תודה.
  11. הרכב הוא מודל 2001 "תאריך רישוי: יולי 2001" אבל ברשיון רכב כתוב, בנוסף: "תאריך רשום: יולי 2000" אז מה נחשב מבחינת האחריות של החברה? רישוי או רשום?
  12. איציק, אולי באמת יש מקום לפנות לקרסו? למרות שהרכב עלה לכביש ב- 2000 , ה"ספירה" שלי אמורה להתחיל ממועד רישוי הרכב, שזה יולי 2001, לא?! אף פעם לא שמעתי שאנשים מחשבים זמני טיפולים תקופתיים לפי תאריך עלייה לכביש. אולי מבחינה חוקית/משפטית יש מקום לפנות לקרסו (במיוחד שהרכב לא עשה הרבה קילומטרז'), מה אתה חושב?
  13. איזה סרט אימה!!! אחראי הרכב אצלנו בעבודה שראה אותי שבוזה על הבוקר הציע לי להעביר את הרכב למוסך שהוא מכיר. הוא גם דיבר עם בעל המוסך בטלפון והסביר לו מה קרה. שעה אחר כך מתקשר אלי בעל המוסך ואומר שאכן הרצועה קרועה ושהמחיר יהיה בסביבות 5000 ש"ח כי זה מנוע דגם 2001 שהוא מסובך (???) משהו כזה.. שאלתי אותו אם הוא פתח את מכסה המנוע ויודע מה הנזק? והוא אמר שעוד לא פתח! אז איך לעזאזל הוא יכול לדעת מראש מה הנזק ולתמחר את זה???! בקיצר, אמרתי לו שבינתיים לא יגע ברכב עד שאחליט מה לעשות. משהו נראה לי לא אמין בהערכה שלו. בינתיים דיברתי עם מוסכניק שאני מכירה, שמכיר מנהל עבודה במוסך של רנו ואולי מחר אעביר לשם את הרכב. הגרירה תהיה כמובן עלי הפעם. אם אצטרך לשלם כל כך הרבה שזה יהיה לפחות במוסך מורשה. ראיתי כאן כאלה שיכולים לבדוק ולהעריך את הנזק ואשמח אם תכתבו לי הודעה פרטית איך ליצור קשר.
  14. כן, כתבתי רצועת "טיימינג" בהלצה על הטיימינג הגרוע שלי... ברור לי שאני צריכה לשנות גישה בקשר ליחס המזלזל שלי לרכב ("העיקר שנוסע"). בכל מקרה, לפחות גיליתי באקראי דרך גוגל את הפורום המצויין הזה, ותודה על כל התגובות המהירות. יש לי עוד כמה עניינים לברר, אבל כל דבר בעיתו. קודם נטפל בטיימינג, ונחזור לכאן.
×
×
  • תוכן חדש...