Jump to content

אופיר

  • הודעות

    37
  • כאן מאז:

הנקודות של אופיר

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=14511 מישהו יודע כמה עולה המערכת? איפה אני יכול להשיג אותה בזול??
  2. לא כולל מכס. 800$ רק על הרכיבים.
  3. חברה אני צריך עזרה בקניית מערכת. אני קונה את המערכת מחו"ל והתקציב שלי הוא 800$. אני קונה מגבר+סאב+קומפוננט, ואני רוצה שהמערכת תהיה איכותית וחזקה(דגש על באסים חזקים). חשבתי בינתיים על המגבר של קיקר: http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=13895 וסאב של קיקר http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=13265 איך הרכיבים שהצעתי??? אפשר במחיר הז למצוא רכיבים יותר איכותיים? ובקשר לקומפוננט אין לי מושג מה לקנות.
  4. עד 450 $. אני קונה אותה מחו"ל
  5. בתקציב של בערך 2000 ש"ח. בקשר לשאלות שלך(MIKMIK) כל הנתונים רשומים בלינק שנתתי. יש אפשרות לקנות את הסאב הזה שירד ל-2 אום- http://www.cardomain.com/item/KIC035CVR152 או שיעבוד ב-4 אום- http://www.cardomain.com/item/KIC035CVR154 בקשר לזה(2 אום או 4) אני צריך הסבר קצר. אני יודע שהסאב והמגבר צריכים לרדת לאותו מס' האומים, אבל מה המשמעות של מס' האום שהסאב יורד אליו ומה ההבדל בין 4 אום ל2 אום??? ומה זה אומר מבחינתי כשאני מחפש סאב/מגבר
  6. איזה מגבר של 4 יציאות יתאים לי כדי להחזיק את הסאב הזה(בגישור של 2 יציאות)??? http://www.cardomain.com/item/KIC035CVR152 בשתי הערוצים הנותרים אני רוצה להגביר קומפוננט. נ.ב מה דעתכם על הסאב הזה?
  7. למישהו יש אולי רעיון למערכת???
  8. קנס... כן. חברה תעשו לי טובה עזבו תעניין של המכס. את ההודעה רשמתי כאן בפורום לא בגלל המכס, אלא בשביל לקבל עצות למערכת שאני יקנה. אם תוכלו לעזור לי בקשר למערכת אני יודה לכם... תודה.
  9. אין לאף אחד הצעה??? אני צריך להחליט מה לבקש עד סוף השבוע, ובינתיים אין לי כלום... מה דעתכם על הסאב הזה? http://www.cardomain.com/item/KIC035CVR152 איזה מגבר אני יצטרך כדי להחזיק את הסאב?
  10. H.U אני לא צריך. כבר יש לי את הפיוניר... אני צריך סאב מגבר וקומפוננט.
  11. מה דעתכם על הסאבים של קיקר(KICKER)? למשל ה- COMP CVR152???
  12. זכותך... לילה טוב... אבל למישהו יש איזשהו רעיון???
  13. יש לי אפשרות להבריח את המערכת. איזשהי קומבינה שיש לקרוב משפחה שלי... יש לך איזה המלצה בשבילי???
  14. יש לי אפשרות עם קרוב משפחה שמגיע לארץ בקרוב. אתה יכול לעזור לי???
  15. שלום... יש לי אפשרות להביא לארץ מערכת מארה"ב בלי מכס, ושאלתי אליכם היא איזה רכיבים כדאי לי לקנות? התקציב שלי הוא 3000 ש"ח בלחץ, שזה יוצא כ-700$. H.U כבר יש לי(פיוניר פרמיר 760MP) ואני רוצה לקנות מגבר (כנראה 4 יציאות) סאב חזק ואיכותי ורמקולים(קומפוננט), 6/9 אני לא צריך בינתיים. חשוב לי שיהיה סאונד נקי ואיכותי וגם חזק(הכי חשוב לי שהסאב יהיה מפוצץ). אנא עזרו לי זה די דחוף. תודה...
×
×
  • תוכן חדש...