מעונינים לרכוש רכב משפחתי עם מושב אחורי נוח ל3 מבוגרים . חשוב לנו שהרכב יהיה בטיחותי , אמין , צריכת דלק ואחזקה סבירים . מידת השימוש ברכב היא בינונית ולא על בסיס יומיומי . בעיקר בעיר ומדי פעם מחוץ לעיר . לפי מה שבדקתי בלוח יד2 נראות לי האופציות הבאות : פוקוס 08 , קורולה 07-08 ( עדיף רובוטית או אוטומטית ? ), מאזדה 3 07-08 , לנסר 07 ( מספיק מרווחת מאחור ? ) וסיויק 06 ( אין מבחר גדול ) . אשמח לשמוע המלצות - גם לגבי דגמים שלא ציינתי . בשורות טובות לכולם .