מכונית הרטרו של מיני, באדיבות ב.מ.וו, מצליחה ברחבי העולם בזכות עיצוב נהדר בפנים ובחוץ, תחושה איכותית יחסית ושלל פינוקים ברמות אבזור שונות. היא נהנית גם מיכולות כביש נפלאות בתחומי ההנאה מנהיגה, עם אחיזה מעולה, היגוי מדויק ומנועים זריזים המגובים בתיבות הילוכים טובות (אפילו האוטומטית בעלת ששת ההילוכים). יש כמובן חסרונות כמו נוחות נסיעה, מרווח מצומצם מאחור, מושבים לא נוחים והנדסת אנוש מבולבלת, אבל כולם מתגמדים למול תג המחיר המופרך מעבר לכל פרופורציה, ממנו סובלת המיני בישראל (בחו"ל מחירה דווקא סביר בהחלט). תג המחיר הזה הופך אותה לצעצוע לעשירים בלבד – וחבל.
עיצוב ; אבזור ; יכולת דינמית ; היגוי
מחיר ; מרווח ; תא מטען ; נוחות נסיעה
אם תג המחיר היה שפוי זו הייתה יופי של קנייה
במיני מציגים גרסה מעוצבת (ומקושקשת) לקופר ONE הקטנה, שתציע קצת יותר מדבקות ותעלה הרבה יותר כסף.
תג המחיר הגבוה של הקופר וורקס לא מרתיע ו-3 רכבי ג'ון קופר וורקס ספורטיביים יימסרו בקרוב ללקוחות.
במיני מבטיחים שגרסת הג'ון קופר GP החדשה תהיה המיני המהירה ביותר שאי פעם נבנתנה, אך פרטים רבים הם טרם מפרסמים.
משפחת מיני תתרחב ותציע בקרוב גם גרסת קופה דו-מושבית. תמונות "ריגול" רשמיות.