תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיני
  • מיני מיני
  • מיני ONE במהדורת בריק ליין (Brick Lane)

    מיני מיני

    במיני מציגים גרסה מעוצבת (ומקושקשת) לקופר ONE הקטנה, שתציע קצת יותר מדבקות ותעלה הרבה יותר כסף.

    • 17-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסאות מעוצבות ומקושקשות של מכוניות קטנות וחמודות בהחלט יכולות להגדיל במעט את היקפי המכירות, במיוחד במותגים שמראש פונים לחובבי העיצוב והסטייל ולא לאלו המחפשים תמורה גבוהה למחיר. מיני ONE היא מכונית כזאת, שאף פעם לא הייתה זולה במיוחד בישראל, בוודאי לא בהשוואה לממדיה הקומפקטיים או לרמת האבזור הבסיסית איתה היא מוצעת. עכשיו היא מקבלת גרסה מיוחדת "שתשווק בעולם ובישראל במהדורה מוגבלת".

    מהדורת ה-Brick Lane כוללת סט מדבקות על גג הרכב ועל מכסה המנוע, מראות צד ותושבת לסמל הקדמי במבחר של אחד משלושה צבעים - ירוק, צהוב או ורוד. בנוסף כוללת החבילה גם חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש' בצבע שחור (15 אינטש' כסטנדרט), תאורת צד צבעונית ואפילו מדבקת MINI בתא הנוסעים.

    המפרט הטכני של המכונית נותר ללא שינוי. גרסאות ה-Brick Lane יוצעו רק בדגם ה-ONE הבסיסי הכולל מנוע בנפח 1,600 סמ"ק (98 כוחות סוס) ומשודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. הדגם יוצע בצבע חיצוני אחד בלבד - שחור.

    והמחיר? 128,018 ₪ לדגם הידני ו-145,018 ₪ לדגם האוטומטי, אם כי אנחנו מאמינים שעל ה-18 ₪ הקטנוניים יוותרו לכם. גרסאות ה-ONE הרגילות, ללא חבילות ה-Brick Lane, יעלו לכם 112 ו-129 אלף ₪ בהתאמה.

    מיני Brick Lane

    dddd