תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סובארו
  • סובארו XV
  • סובארו ישראל - עוד גרסאות ל-XV

    סובארו XV

    סובארו ישראל מרחיבה את היצע הגרסאות של ה-XV עם שתי גרסאות אמריקאיות. החל מ-148,000 ₪

    • 14-01-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    את רכב הפנאי הקטן ביותר בהיצע של סובארו, זה שמבוסס על האימפרזה, אתם בטח מכירים בתור XV, השם תחתיו הוא נמכר באירופה. אבל חברינו בצפון אמריקה מקבלים גרסה מעט אחרת שלו שנקראת קרוסטרק (Crosstrek). כעת מודיעה חברת סמל"ת על הוספת שתי גרסאות של הקרוסטרק להיצע הדגמים של ה-XV.

    סובארו XV 2019

    הראשונה תכונה בפשטות - קרוסטרק, ומחירה יעמוד על 148 אלף שקלים, בעוד הגרסה הבכירה תיקרא ספשל אדישן ותעלה 160 אלף שקלים. ההבדלים המכאניים בין ה-XV המוכר לבין הקרוסטרק זניחים ומסתכמים בפער של 4 כ"ס לטובת ה-XV שמציעה 156 כ"ס לעומת 152. המומנט של השתיים זהה - 20 קג"מ, וכך גם תיבת ההילוכים (רציפה) והביצועים (10.4 שניות למאה קמ"ש). ההבדל בנתוני צריכת הדלק המוצהרת גדולים יותר - 12.3 ק"מ לליטר בגרסה האמריקאית לעומת 14.4 באירופאית, אבל זה הבדל שאפשר לשייך להבדלים בין התקן האירופאי לזה האמריקאי המחמיר יותר.

    סובארו XV 2019

    ההבדל העיקרי בין הגרסאות נעוץ באבזור - שם מציגות שתי גרסאות הקרוסטרק יתרונות משמעותיים על פני המקבילות האירופאיות שלהן. כך למשל שתי הגרסאות כוללות את מערכת הבטיחות האקטיבית, אייסייט, שכוללת תיקון סטיה מנתיב, בלימת חירום עם זיהוי הולכי רגל ודו"ג, וניטור שטחים מתים. בנוסף, שתי גרסאות הקרוסטרק כוללות בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני תאורה, ומצלמת רוורס. גרסת הספיישל אדישן תכלול בנוסף גם ריפודי עור, פנסי לד, חישוקי 18 אינץ', מסך מולטימדיה 8 אינץ' (6.5 בדגם הבסיסי), חלון גג, מושב נהג חשמלי ועוד. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

    dddd