סובארו XV מציג בדורו הנוכחי שדרוג במספר תחומים לעומת הדור היוצא, אם כי לא מדובר על מהפכה של ממש. השיפור העיקרי בא לידי ביטוי בתחום הבטיחות, כאשר הגרסאות הבכירות של ה-XV כוללות חבילת מערכות בטיחות אקטיביות מקיפה למדי, אך לצערנו גרסאות הכניסה והביניים מסתפקות במערכות בהתקנה מקומית. ל-XV מרווח טוב בתא הנוסעים ונוחות הנסיעה טובה גם כן. ה-XV מציג כמו קודמו, יכולות שטח טובות למדי ביחס לג'יפון בזכות מערכת ההנעה הכפולה שהינה סטנדרט ומערכת בקרת משיכה יעילה.
מערכות בטיחות בגרסה הבכירה, יכולת שטח, נוחות נסיעה.
בידוד רעשים, ביצועים.
ג'יפון חביב, עם יכולת שטח טובה מהממוצע.
כמעט שנה אחרי השקת הפורסטר, וקרוב לשישה חודשים מאז הושק ה-XV קרוסטרק, מקבלים השניים אישור להתקנת וו גרירה
הגרסה הקנדית של סובארו XV, המכונה קרוסטרק, הגיעה למבחן שאמנם הרגיש קצת מיותר בסופו, אבל הזכיר כמה טוב יכול להיות רכב שבהגדרה לא מנסה להיות מושלם
סובארו ישראל מרחיבה את היצע הגרסאות של ה-XV עם שתי גרסאות אמריקאיות. החל מ-148,000 ₪
סובארו ארה"ב משיקה גרסת פלאג-אין הייבריד לקרוסטרק, הלא הוא ה-XV האמריקאי, עם טווח כללי של 772 ק"מ ומבלי לוותר על יכולות השטח
סובארו XV החדש מגיע לישראל, יצאנו לנהיגה ראשונה בכביש ובשטח
סובארו משחררת טיזר ראשון ל-XV החדש. החלטנו לבדוק איך הוא יראה