תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן אלמרה
  • ניסאן אלמרה 2015 – בישראל

    ניסאן אלמרה

    ניסאן אלמרה חוזרת לישראל, הפעם בתור תת-משפחתית ולא כמשפחתית של ממש. המחיר יחל ב-109 אלף ש"ח.

    • 01-04-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    בטח כבר ראיתם את ניסאן אלמרה על הכביש, עכשיו מתחיל שיווקה הרשמי בישראל. האלמרה חוזרת אלינו לאחר שהופסק שיווקה בשנת 2006, כשהוחלפה על ידי הטידה. אך לאחר כשנתיים ללא מכונית משפחתית בתצורת סדאן, חוזרת ניסאן לשווק כאן מכונית שכזאת אך הפעם בגישה קצת שונה. בעוד הטידה והאלמרה ניסו, ללא הצלחה של ממש, להתחרות במכוניות כמו טויוטה קורולה או מאזדה 3, האלמרה הנוכחית מיועדת להתחרות בתת-משפחתיות, מכוניות כמו מיצובישי אטראז' או יונדאי i25. הפעם זה יצליח לה? אולי, לא בטוח. צה"ל כבר בדק את הנושא במסגרת מכרז הרכב האחרון שערך והעדיף את האטראז' על פניה. כך, אגב, הגיעו ארצה רכבי האלמרה שכבר נעים מזה כמה חודשים על כבישי ישראל.

    ניסאן אלמרה 2015

    ניסאן אלמרה 2015 היא המכונית השלישית שמשיקה ניסאן תחת התקינה האמריקאית, אחרי האלטימה והמקסימה. היא אינה משווקת באירופה, אך בארצות הברית היא דווקא זוכה להצלחה יחסית אל מול מתחרותיה הישירות. המקור האמריקאי בא לידי ביטוי במפרט הטכני של המכונית, שמציין למשל שגרת טיפולים קצרה מהמקובל כיום במכוניות אירופאיות (10,000 קילומטרים או שנה), אך גם בעיצוב החיצוני של המכונית שממשיך את קו העיצוב של דגמי ניסאן האמריקאים.

    לאלמרה אורך כללי של 445 סנטימטרים, רוחב של 169 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 260 סנטימטרים. היא מציעה תא מטען בנפח של 422 ליטרים, שגדל לכדי 1,019 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים. מדובר במידות ממוצעות יחסית למקובל בקטגוריה. כך למשל לאטראז' יש אורך כולל הקצר בכ-21 סנטימטרים אך לפיג'ו 301 יש בסיס גלגלים ארוך בכ-5 סנטימטרים ותא מטען שגדול בכ-60 ליטרים.

    ניסאן אלמרה 2015

    ניסאן אלמרה החדשה תוצע בישראל עם מנוע בנזין אחד, בנפח של 1.6 ליטר ובהספק מרבי של 109 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ויחד הם מספקים צריכת דלק משולבת של כ-15 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן.

    המכונית תוצע בשתי רמות גימור. שתיהן כוללת אבזור בטיחותי זהה הכולל 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות, ניתוק לכרית האוויר הקדמית והתראה על לחץ אוויר נמוך בגלגלים.
    רמת האבזור הבסיסית (SV) כוללת מערכת שמע בסיסית עם שליטה מההגה וחיבור USB, דיבורית בלוטות', 4 חלונות חשמל, בקרת שיוט, מושב נהג מתכוון לגובה ומראות צד חשמליות.
    רמת האבזור הגבוהה (SL) תוסיף לכל אלו גם מסך צבעוני למערכת השמע, מערכת Keyless לכניסה והתנעה ללא מפתח, מראות צד עם איתות, פנסי ערפל קדמיים וחישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש'.

    מחירו של הדגם יחל ב-109 אלף ₪ לדגם ה-SV הבסיסי וב-110 אלף ₪ לדגם ה-SL המאובזר יותר.

    ניסאן אלמרה 2015 - מפרט טכני מלא

    ניסאן אלמרה 2015

    dddd