תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סוזוקי
  • סוזוקי ויטארה
  • סוזוקי iV-4 קונספט נחשף

    סוזוקי ויטארה

    גם סוזוקי רוצה מתחרה משלה לניסאן ג'וק. דגם הקונספט iV-4 מרמז על המתחרה העתידי של סוזוקי בקטגוריה זו, שיוצג לקראת שנת 2015.

    • 12-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    לסוזוקי יש מסורת ארוכת שנים עם רכבי פנאי קומפקטיים, מסורת שהחלה בתחילת שנות ה-70 עם הצגה סדרת ה-LJ שהפכה מאוחר יותר לסמוראי ולג'ימני שזכו להצלחה רבה בשוק. אבל שוק הרכב האירופאי הולך ומשתנה כך שלמרות ההצלחה הנאה ביותר של הג'ימני גם כיום, כמעט 15 שנים לאחר שהושק לראשונה, בסוזוקי מעוניינים לרענן ולהרחיב את היצע הדגמים שלהם עם כמה רכבי פנאי רכים ומודרניים יותר.

    הסנונית הראשונה לכך הוא סוזוקי SX-4 החדש, שקיבל עיצוב "ג'יפאי" יותר. בשנה הבאה תציג סוזוקי את האח הקטן, שנחשף כעת כקונספט. סוזוקי iV-4 מרמז במידה רבה על מתחרה עתידי לניסאן ג'וק ודומיו שמתכננת להציג היצרנית לקראת שנת 2015. המכונית תיוצר ככל הנראה במקביל לג'ימני ולויטרה הוותיקים ותצטרף אל סוזוקי ספלאש חדשה שתוצג במהלך השנה הבאה.

    לדגם הקונספט של סוזוקי iV-4 אורך כללי של 421 סנטימטרים, רוחב של 185 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 250 סנטימטרים. פרטים אודות יחידת ההנעה של הרכב לא פורסמו בשלב זה אך הרכב צפוי לקבל מערכת הנעה כפולה קבועה חדשה שתספק לרכב יכולת שטח גבוהה מהמקובל בקטגוריה. פרטים טכניים נוספים אודותיו לא פורסמו בשלב זה.

    סוזוקי iV-4

    dddd