סוזוקי ויטרה חזרה אלינו בסוף שנת 2015, הפעם לא כרכב שטח כמו הויטרה המקורית משנות ה-90 אלא כסוג של קרוסאובר קומפקטי ועירוני. הויטארה מבוססת על פלטפורמה המשותפת גם עם סוזוקי קרוסאובר וחולקת איתו את רוב מכלוליה, אבל מציעה עיצוב נאה יותר וממדים מעט קומפקטיים יותר. למרות הממדים הקומפקטיים, תא המטען שלה עדיין גדול יחסית (מספיק לכל שימוש משפחתי) והמושב האחורי שלה מרווח דיו כדי להכיל שני נוסעים (שלושה בלחץ רב). מלפנים מותקן מנוע ה-1.6 ליטר הוותיק והמוכר של סוזוקי, בהספק מרבי של 120 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם 6 הילוכים ולמערכת הנעה קדמית או כפולה. אבל אל תטעו, למרות מערכת ההנעה הכפולה זה אינו רכב שטח והוא אינו מתקרב ליכולות השטח של הגרנד-ויטרה עליו השלום. תא הנוסעים של סוזוקי ויטרה מעוצב בצורה חביבה למדי אך איכות החומרים שלו אינה מרשימה והפלסטיקה בתא הנוסעים קשיחה ולא מזמינה. גם רמת האבזור בדגמי ה-2X4 הבסיסיים אינה מרשימה ואינה כוללת, למשל, מערכת מולטימדיה מקורית.
עיצוב; צריכת דלק;
חסר יכולות שטח; תא נוסעים לא מספיק איכותי;
האח הקטן והחתיך של הקרוסאובר;
: רכב בסיסי מצויין המחיר מעולה צריכת דלק טובה מאוד 1/14 ממוצע תת דגם:1.6 אוטומט GLXV 4X4
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
: סה"כ רכב טוב. תת דגם:1.6 אוטומט GLX
המלצה -טצלי בליסינג כבר שנה. סה"כ רכב שנראה טוב. פנים הרכב כולל פלסטיקה זולה אך למרות זאת, אין רעשים וקרקושים מיותרים.
לחיוב - מושבים נוחים, מראה חיצוני יפה. רעש מנוע מעט ספורטיבי, אך בכללי רועש מן הרגיל. תא מטען סביר ביותר (יש לי עגלה גדולה של תינוק מאחור ויש עוד קצת מקום).
לשלילה - גרסאת ה-1.6 קצת חלשה, אולי עדיף להמתין לגרסאת ה-1.4 טורבו. פלסטיקה זולה בדש-בורד.
: רכב טוב מנוע 1600 חזק ושקט נסיעה נעימה תת דגם:1.6 אוטומט GLXV 4X4
המלצה -
לחיוב - תצרוכת דלק טובה כוח מנוע מצויו
לשלילה - אין חלון בגג
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סוזוקי ויטארהטצלי בליסינג כבר שנה. סה"כ רכב שנראה טוב. פנים הרכב כולל פלסטיקה זולה אך למרות זאת, אין רעשים וקרקושים מיותרים.
מושבים נוחים, מראה חיצוני יפה. רעש מנוע מעט ספורטיבי, אך בכללי רועש מן הרגיל. תא מטען סביר ביותר (יש לי עגלה גדולה של תינוק מאחור ויש עוד קצת מקום).
גרסאת ה-1.6 קצת חלשה, אולי עדיף להמתין לגרסאת ה-1.4 טורבו. פלסטיקה זולה בדש-בורד.
לרגל חגיגות השלושים לסוזוקי ויטארה, היצרנית חושפת מתיחת פנים שמעדכנת את העיצוב, ומוסיפה מנוע טורבו קטן ואבזור בטיחות אקטיבי
ויטרה הוא הנציג של סוזוקי בקטגוריית הג'יפונים הקטנים. כן, יש לו מראה מדליק ובקבוצה שלו זה עושה את רוב העבודה, אבל איך הוא נוסע?
במדור חדש במגזין אנו נארח מפעם לפעם את סקירות הגולשים של מכוניות חדשות, והפעם חבר הפורום CX25GTI מעלה את הרשמים שלו מסוזוקי ויטרה החדש
הויטרה החדש של סוזוקי נוחת בישראל ויתחרה בניסאן ג'וק ודומיו. מחירו יחל ב-125 אלף ש"ח לדגם אוטומטי עם הנעה קדמית.
סוזוקי תשדרג בשנים הקרובות את מבחר הדגמים האירופאי שלה עם שישה דגמים חדשים.
סוזוקי ויטרה חוזר, הפעם בתור אח קטן לגרנד-ויטרה ומתחרה לג'יפונים עירוניים קטנים. אצלנו ב-2015.
סוזוקי ויטרה 2015 נחשף בתמונה ראשונה. יאבד ככל הנראה את יומרות השטח של הויטרות הקודמות, אך יהיה מתחרה לרכבי הפנאי האופנתיים.
גם סוזוקי רוצה מתחרה משלה לניסאן ג'וק. דגם הקונספט iV-4 מרמז על המתחרה העתידי של סוזוקי בקטגוריה זו, שיוצג לקראת שנת 2015.
סוזוקי תחשוף בקרוב רכב פנאי קומפקטי חדש, שיתחרה במכוניות כמו ניסאן ג'וק או רנו קפצ'ור. החשיפה המלאה - בעוד כחודש.