אודי A4 היא מכונית המנהלים היוקרתית מבין היצרן הגרמני שמתחרה במכוניות כמו במוו סדרה 3, מרצדס C קלאס או קאדילק ATS. מדובר בסדאן איכותית, מרווחת ונעימה למדי שמצוידת במנועי טורבו בנזין חזקים וברמת אבזור גבוהה. נוחות הנסיעה ב-A4 טובה וגם רמת האבזור טובה, אם כי חסרונן של מערכות בטיחות אקטיביות בגרסאות הבסיס מורגש. התנהגות הכביש נעימה ובטוחה אך לא מהנה ו"קרבית" כמו ב-ATS. צריכת הדלק סבירה יחסית לקטגוריה, אבל לא חסכונית כמו בלקסוס היברידית. ובקיצור, אודי A4 היא מכונית מנהלים טובה אבל לא מצוינת.
נוחות נסיעה, איכות חומרים.
בידוד רעשי כביש, מערכות בטיחות אקטיביות בתוספת תשלום.
איכותית ונעימה, אך לא מצטיינת.
מתיחת הפנים של אאודי A4 משפרת את האיכויות שכבר היו קיימות בה ולא מנסה לפרוץ טריטוריות חדשות. רוני יצא לפגוש אותה
אאודי A4 עוברת מתיחת פנים ומקבלת מערכת מיקרו-היברידית, מנוע דיזל ל-S4 ועיצוב שמזכיר את האחות הקטנה. בישראל בסוף השנה
שלושה ימים מאחורי ההגה של הנעה כפולה ו-252 כ"ס בעטיפת פרימיום, נשמעים כמו מתכון לאחלה סופשבוע, אז למה לא היה לי קשה להחזיר אותה ליבואן? 4 טבעות במבט דרך 4 עיניים
הדור השישי למנהלים פרמיום מבית אאודי, הפעם לא בגרסה קרבית אלא בגרסה שמדברת אל השכל הרבה יותר מאל הרגש.