תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי A4
  • אאודי A4 עוברת מתיחת פנים לקראת 2020

    אאודי A4

    אאודי A4 עוברת מתיחת פנים ומקבלת מערכת מיקרו-היברידית, מנוע דיזל ל-S4 ועיצוב שמזכיר את האחות הקטנה. בישראל בסוף השנה

    • 16-05-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    יכול להיות שפספסתם את זה - ולמען האמת אי אפשר להאשים אתכם אי זה המצב - אבל אאודי A4 עברה מתיחת פנים קלילה מאוד לפני כשנה. היא הייתה מאוד מינורית וכללה פגושים חדשים ושיפור קטן באבזור. כעת מודיעה אאודי על מתיחת פנים נוספת ומשמעותית הרבה יותר שעובר הדגם.

    הפעם יהיה קשה לא לשים לב להבדלים - הפנסים קיבלו חתימת אור חדשה לחלוטין מלפנים ומאחור, שמזכירה מאוד את זו של ה-A1, האחות הקטנה ביותר במשפחה. והם יגיעו גם עם תאורת לד מלאה שתגיע מעתה כסטנדרט. בניגוד למתיחה הקודמת, הפעם אאודי לא עצרה בעדכון העיצוב והמשיכה עם השינויים גם אל מתחת לפני השטח.

    אאודי A4 2020

    בתוך תא הנוסעים יש שני שינויים משמעותיים יחסית, שניהם קשורים למערכת המולטימדיה. הראשון הוא המסך הגדול יותר שמקבלת המכונית - 10.1 במקום 8.3 אינץ, והשני הוא וויתור על גלגלת השליטה שנעלמה לטובת ממשק המגע של אאודי. חבל, הגלגלת מאפשרת שליטה הרבה יותר נוחה ודורשת להסיט את המבט מהכביש להרבה פחות זמן.

    אאודי A4 2020

    השינוי המשמעותי ביותר הוא ביחידות ההנעה, לפחות בחלקן. עם השקתה תוצע ה-A4 המחודשת עם שישה מנועים בהספקים של 150-347 כ"ס, ומתוכם שלושה יעשו עם מערכת מיקור-היברידית. ה-S4 לוקחת את הנושא צעד נוסף קדימה ותציע מנוע טורבו דיזל עם מערכת חשמל 48 וולט ומגדש טורבו חשמלי שיתמוך במגדשים הסטנדרטיים ויקטין את השהיית הטורבו. ה-S4 תפיק כאמור 347 כ"ס, אבל יותר מעניין מהנתון הזה הוא כמות המומנט שהיא תשלח לגלגלים (ארבעתם, כמובן) - לא פחות מ-71 קג"מ!

    אאודי A4 2020

    מבחינת אבזור, אאודי ממשיכה לשפוך לתוך ה-A4 כל טוב טכנולוגי, ומחליטה הפעם למזג את כל המערכות לתוך ארבע שלוש בעלות אופי מובחן - תיור, עיר, וחניה. מערכת מעניינת המשולבת בחבילת ה"תיור" היא בקרת השיוט האדפטיבית, שהיא לא רק אדפטיבית כפי אנחנו מכירים כיום - כלומר בולמת ומאיצה כדי לשמור על מרחק אחיד מהרכב שמלפנים, אלא עושה שימוש בתקשורת V2X, מערכת הניווט וקריאת תמרורים כדי לצפות שינויים צפוים במהירות ולהתאימה באופן הכי נעים וחסכוני שאפשר.

    dddd