במוו סדרה 8 החלה את דרכה בסוף שנות ה-80, כשבמוו חיפשה את דרכה לשווקים חדשים. המכונית המדהימה הזאת לא זכתה בעולם להצלחה של ממש ורק 31 אלף חתיכות ממנה יוצרו במהלך העשור בו שיווקה אותה במוו. לא ממש ברור אם הסיבה לכך הייתה מלחמת המפרץ ומשבר הדלק שפרץ בעקבותיה, מיד לאחר השקת המכונית. או שאולי היו אלו בעיות האמינות הרבות שליוו את המכונית בשנותיה הראשונות. או אולי המחיר הגבוה שהרחיק ממנה את הקונים. מה שבטוח הוא כי במוו סדרה 8 היא מכונית קלאסית שתהיה מבוקשת מאוד כרכב אספנות. לארץ הגיעו כמה מכוניות בודדות מאוד, מדגמי ה--840 וה-850. לראשונה מנוע בנפח 4 ליטרים ובהספק של 280 כוחות סוס, לשניה מנוע בנפח 5 ליטרים ובהספק מרבי של 300 כוחות סוס. אם נניח שהצלחתם איך שהוא למצוא אחת כזאת שלמה ונוסעת שעומדת למכירה, תגלו מכונית מרשימה למדי עם ביצועים טובים, עלויות אחזקה גבוהות, מיעוט חלקי חילוף, צריכת דלק גבוהה ומרווח פנים מצומצם למדי. אבל היי, למי אכפת בכלל מכל אלו כשאתם נוסעים בקלאסיקה מודרנית?
עיצוב; נדירה על הכביש;
קשה מאוד לאחזקה; לא ממש טובה;
קלאסיקה מודרנית, וקלאסיקה לא חייבת להיות המכונית הכי טובה שיש;
ב.מ.וו חושפת סדרה 8 קונספט ופרטים ראשונים על ה-M8