הדור השלישי של הקליאו גדל בממדיו ובמשקלו, והפך כמעט למשפחתית האצ'בק קטנה. העיצוב משעמם למדי, ותא הנוסעים פשוט וסתמי גם הוא. מנוע ה-1.6 חזק (אולם מחירו גבוה יחסית). גרסת ה-1.2 ליטר ידנית שהצטרפה באמצע 2011 מוצעת במחיר תחרותי במיוחד ומתחרה במכוניות קטנות ויקרות משמעותית מהקליאו. רמות האבזור סבירות, מרווח הפנים נאה, תא המטען גדול, נוחות הנסיעה מצוינת והתנהגות הכביש מאוד משרה בטחון – למעט ההיגוי המלאכותי וחסר הדיוק. בהיצע קיימת גם גרסת "ספורט" בעלת כ-200 סוסים, יכולת דינמית מצוינת ויכולת גדולה עוד יותר לספק כיף לנהג הספורטיבי. עבורנו, מדובר בקטנה-החמה הטובה ביותר בנמצא.
מרווח ופרקטיות ; נוחות והתנהגות ; גרסת הספורט
איכות ועיצוב פנים ; אבזור ; היגוי
מאמץ לא מספיק גדול לעלות ליגה (אבל הספורט מכפרת על כך עם טונות של כיף)
roiei: ההוט האץ' הכי טובה בישראל תת דגם:2.0 ספורט
המלצה -RS רנו ספורט
לחיוב - חזקה (בסל"ד גבוה בעיקר), מתנהגת, סביבת נהג מאוד פרקטית, בטוחה (8 כריות אוויר, ESP וכו'), שימושית.
לשלילה - סביבת נהג פשוטה.
סיכום שנתיים של אחזקת רנו קליאו 2012 - כמה היא אמינה, איך היא סוחבת וכמה עולים הביטוח והטיפולים
שנה ראשונה עם רנו קליאו 2012. מצדיקה את המוניטין הצרפתי או את הסלוגן "לא רואה מוסך"?
רנו קליאו III הנוכחית תשווק בישראל במהדורת StreetWise מוגבלת הכוללת שדרוגים קלים לאבזור.
הדורות הקודמים של רנו קליאו מסרבים להיפרד וימשיכו להימכר במקביל לדור הרביעי. הדור השלישי באירופה, השני בברזיל.
רנו חושפת את המפרט הטכני המלא של הקליאו החדשה לקראת השקתה באירופה בחודש הבא. אלינו היא תגיע רק במהלך שנת 2013.
עם עיצוב חיצוני צעיר ודינאמי, תא נוסעים מלא גאדג'טים ומנועי טורבו חדשים - אמורה רנו קליאו החדשה להחזיר עטרה ליושנה.
תמונות ריגול ראשונות של רנו קליאו RS החדשה לשנת 2013. יהיה טורבו?
קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, מודיעה על שיווקה הקרוב של גרסה מוזלת לרנו קליאו. תצויד במנוע בנפח 1200 סמ"ק ותיבת הילוכים ידנית.
על פגישה קצרה עם ספורטיבית קטנה, שמתעקשת שאפשר לעשות דברים אחרת גם היום. מבחן דרך לרנו קליאו ספורט.
מגזין הגה הניח את ידיו על שתי חיות כיס מהבציר האחרון של קטנות חמות שנחתו בישראל, האחת נעזרת בטכנולוגיה מתקדמת, והאחרת פשוט באה בכוח ישר ולעניין. אז מי ההוט-האצ' הטובה בישראל?