: רכב מעולה ונוח לנהיגה, מאוד חסכוני לכיס. תת דגם:1.4
המלצה -הרכב בבעלות המשפחה משנת 2003, 11 שנים.הרכב מאוד נוח לנהיגה, מפגין אמינות במידה ומטפלים באוטו כמו שצריך בזמן.הרכב לא שיא הטכנולוגיה, פשוט ונקי כמו שצריך להיות לדעתי האישית.הרכב נקנה ב30KKM וכיום עומד על 231KKM.
לחיוב - חסכוני מאוד : 1:15 משולב. עלות חלפים זניחה, במיוחד אם מזמינים מאיביי UK. נוח לנהיגה. טיפולים מאוד פשוטים באוטו. בגאז' גדול, ספסל אחורי דיי מרווח יחסית לרכבים בקטגוריה הזאת.
לשלילה - קלואי לא אוהבת הזנחה בטיפולים. לרכב יש שם רע במדינה שלנו.
: הכי טוב בקטגרוייה לשנים אלה ולמחיר שלו לדעתי. תת דגם:1.4 16V
המלצה -רכב מאוד מהנה ללא יותר מידי תקלות לגילו, חבל שכל תקלה יקרה.
לחיוב - זריז מאוד, שד קטן. גיר מאוד גמיש, כוח זמין תמיד. למרות שהוא נראה קטן, הבגאז' גדול יותר מהקטגוריה ולנוסעים מקדימה דיי מרווח. מזגן טוב, חימום טוב. תמיד מפתיע ברמזור, נראה קשיש אבל נוסע מדהים, כיפי לנהיגה גם בסיבובים. אגב, כשיגידו לכם ש"לצרפתיות האלה יש מלא בעיות חשמל" אל תתייחסו, סתם סטיגמה מטופשת.
לשלילה - רנו הוציאו בשנים האלה את כל הצבעים מטאליים המוגזמים האלה שהיום כבר לא נשאר מהם כלום והצבע נורא. עלות טיפולים\חלקים נוראית. העלות הגבוהה נובעת גם מעלות החלקים (למשל קיט טיימינג עולה מעל 1,000 ש"ח) וגם מעלות העבודה- מכונאים שונאים לעבוד על הרכב הזה כי הכל צפוף ולא נוח לעבודה.
: ספורטיבית נהדרת. דורשת טיפול אוהב ומחזירה אהבה בחזרה. תת דגם:2.0 Sport
המלצה -
לחיוב - תקשורת הגה, מתלים, שלדה, בלמים מעולים, מושבים, יחסית לספורטיבית מאוד חסכנית בדלק.
לשלילה - אוכלת רק דלק 98 יקר. תנוחת נהיגה בעייתית מאוד בגלל זוית הגה שטוחה יחסית שלא מתכוונן למרחק. טיפול טיימינג יקר שחייבים לעשות בזמן(כל 5 שנים). חסרת כל בקרות יציבות ומשיכה ולכן לא מתאימה לנהגים שלא מנוסים עם רכבים ספורטיביים, היא מענישה על טעויות נהיגה!
הוראות אחזקה, טיפול וסיכה לדגמי קליאו ומגאן.
הרכב בבעלות המשפחה משנת 2003, 11 שנים.הרכב מאוד נוח לנהיגה, מפגין אמינות במידה ומטפלים באוטו כמו שצריך בזמן.הרכב לא שיא הטכנולוגיה, פשוט ונקי כמו שצריך להיות לדעתי האישית.הרכב נקנה ב30KKM וכיום עומד על 231KKM.
חסכוני מאוד : 1:15 משולב. עלות חלפים זניחה, במיוחד אם מזמינים מאיביי UK. נוח לנהיגה. טיפולים מאוד פשוטים באוטו. בגאז' גדול, ספסל אחורי דיי מרווח יחסית לרכבים בקטגוריה הזאת.
קלואי לא אוהבת הזנחה בטיפולים. לרכב יש שם רע במדינה שלנו.
רכב מאוד מהנה ללא יותר מידי תקלות לגילו, חבל שכל תקלה יקרה.
זריז מאוד, שד קטן. גיר מאוד גמיש, כוח זמין תמיד. למרות שהוא נראה קטן, הבגאז' גדול יותר מהקטגוריה ולנוסעים מקדימה דיי מרווח. מזגן טוב, חימום טוב. תמיד מפתיע ברמזור, נראה קשיש אבל נוסע מדהים, כיפי לנהיגה גם בסיבובים. אגב, כשיגידו לכם ש"לצרפתיות האלה יש מלא בעיות חשמל" אל תתייחסו, סתם סטיגמה מטופשת.
רנו הוציאו בשנים האלה את כל הצבעים מטאליים המוגזמים האלה שהיום כבר לא נשאר מהם כלום והצבע נורא. עלות טיפולים\חלקים נוראית. העלות הגבוהה נובעת גם מעלות החלקים (למשל קיט טיימינג עולה מעל 1,000 ש"ח) וגם מעלות העבודה- מכונאים שונאים לעבוד על הרכב הזה כי הכל צפוף ולא נוח לעבודה.
תקשורת הגה, מתלים, שלדה, בלמים מעולים, מושבים, יחסית לספורטיבית מאוד חסכנית בדלק.
אוכלת רק דלק 98 יקר. תנוחת נהיגה בעייתית מאוד בגלל זוית הגה שטוחה יחסית שלא מתכוונן למרחק. טיפול טיימינג יקר שחייבים לעשות בזמן(כל 5 שנים). חסרת כל בקרות יציבות ומשיכה ולכן לא מתאימה לנהגים שלא מנוסים עם רכבים ספורטיביים, היא מענישה על טעויות נהיגה!
הרכב עם המושבים הכי נוחים שישבתי בהם, יותר מכל קונצרן VAG כולל אודי, ויותר מכל היפניות. בולמי זעזועים בסהכ די רכים, והתנהגות גוף הרכב נפלאה. תאוצת ביינים חזקה ומגיעה בקלות לשיוט ב120 קמש. לא פחלות חשוב מהרכב עצמו מוסכי יבואן שפשוט באים לקראתך וכיף לחזור לשם, לא משנה כמה שחברים היו צוחקים עלי שאני הולך לשם ידעתי שיש על מי לסמוך (ניסידן).
מעט מאוד מוסכים כללים יודעים להתעסק ברנו, ואלו שכן יודעים העלויות אצלם לא שונות בהרבה מן המורשה. חלפים מאוד יקרים (מקוריים) וחשוב מאוד לפקוח 7 עיינים על הרכב שקונים רכב זה רגיש מאוד להזנחה וזה עולה ביוקר בסופו של דבר.