איפשהו לאורך 2014 בואך 2015 עברה רנו מגאן מתיחת פנים. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה המגאן את עיצוב החזית החדש של המותג, עם סמל הרנו הגדול והבולט. בפנים קיבלה המגאו כמה שינויים קלים שמתמקדים באיכות החומרים ובהנדסת האנוש. אבל אל תצפו ליותר מידי - זאת עדיין רק מתיחת פנים ולכן השינויים כאן מינוריים. הנדסת האנוש עדיין מבולבלת ומבלבלת, כזאת שדורשת לא מעט זמן עד שמבינים איך היא עובדת ומה בדיוק עושה כל מתג. המפרט הטכני של רנו מגאן קיבל שדרוג בעיקר בדגם הבנזין, שמוותר על הגיר האוטומטי המיושן ומקבל במקומו גיר אוטומטי רציף שמסייע לשיפור צריכת הדלק ולשיפור הביצועים. גרסת הדיזל המצוינת נותרה ללא שינוי (וטוב שכך) ועדיין עושה שימוש בגיר הרובוטי כפול המצמדים. למעשה, גרסת הדיזל היא הסיבה הטובה היחידה שאנחנו מוצאים לקנות מגאן כזאת. כי גרסת הבנזין יקרה יחסית למתחרות הצעירות, המאובזרות, המעוצבות, המאובזרות והסחירות ממנה ממנה. אבל גרסת הדיזל מספקת צריכת דלק חלומית במחיר מעט גבוה יותר וזה כבר יתרון משמעותי למי שנוסע הרבה. יתרון גדול מספיק כדי לוותר על דברים כמו הנדסת אנוש או רמת בטיחות.
גרסת הדיזל החסכונית;
למכור אותה כמשומשת זה כאב ראש; גרסת הבנזין יקרה מידי;
רק הדיזל ורק למי שנוסע הרבה ולא רוצה את הפלואנס או המגאן סטיישן העדיפות;
: רכב משפחתי מצוין, ביצועים מצוינים, נהיגה קלה ומהנה, נסעתי מעל 30 אלף ק"מ במעל 17 ק"מ לליטר תת דגם:1.5 דיזל אוטומט Privilege
המלצה -רכב משפחתי מצוין, ביצועים מצוינים, נהיגה קלה ומהנה, שקט בזמן נסיעה, נסעתי מעל 30 אלף ק"מ במעל 17 ק"מ לליטר סולר. בטיחות מצוינת עברתי תאונת התנגשות חזיתית ויצאתי שלם ללא פציעה פרט למכות יבשות מכריות האוויר.
לחיוב - נוחיות, אבזור, הנאה בנהיגה, שקט בנסיעה, חסכוני בדלק מעל 17 ק"מ/ליטר, מומנט גבוה 24.5 ק"ג/מ', גיר רובוטי 6 הילוכים + טפטרוניקס, החלפת מהלכים חלקה כמעט לא מורגשת, רכב טוב מאוד!!!!!
לשלילה - מחיר הרכב גבוה יחסית, מחיר טיפול גבוה במוסכי הסדר, מתקן גלגל רזרבי לא נוח, מאבד מהר יחסית מערכו על פי מחירון לוי יצחק, אך למי שרוצה להחזיק רכב לשנים (8-10 שנים ומעלה), אין משמעות לדבר.
רכב משפחתי מצוין, ביצועים מצוינים, נהיגה קלה ומהנה, שקט בזמן נסיעה, נסעתי מעל 30 אלף ק"מ במעל 17 ק"מ לליטר סולר. בטיחות מצוינת עברתי תאונת התנגשות חזיתית ויצאתי שלם ללא פציעה פרט למכות יבשות מכריות האוויר.
נוחיות, אבזור, הנאה בנהיגה, שקט בנסיעה, חסכוני בדלק מעל 17 ק"מ/ליטר, מומנט גבוה 24.5 ק"ג/מ', גיר רובוטי 6 הילוכים + טפטרוניקס, החלפת מהלכים חלקה כמעט לא מורגשת, רכב טוב מאוד!!!!!
מחיר הרכב גבוה יחסית, מחיר טיפול גבוה במוסכי הסדר, מתקן גלגל רזרבי לא נוח, מאבד מהר יחסית מערכו על פי מחירון לוי יצחק, אך למי שרוצה להחזיק רכב לשנים (8-10 שנים ומעלה), אין משמעות לדבר.