גרסת ה-5 דלתות של הפלואנס בארץ שומרת על השם מגאן, ובעצם מקבלת שני שמות – מגאן-פלואנס. בהשוואה ישירה לפלואנס מתקבלות תכונות דומות למדי של ישיבה, נסיעה ונהיגה, כולל היתרונות (למשל נוחות) והחסרונות (למשל ביצועים). חסרון אחד משמעותי ביחס לפלואנס מרובעת הדלתות הוא בתחום הפרקטי – המרווח במושב האחורי מעט קטן יותר, וכך גם תא המטען.
כמו פלואנס, וגם שיק צרפתי
כמו פלואנס, אבל קצת פחות פרקטית
הפלואנס עדיפה
: רכב מוצלח לנסיעה נוחה וחסכונית תת דגם:1.5 דיזל אוטומט Privilege
המלצה -חיפשתי ברכב שמתאים לנסיעות ארוכות (160 קמ' ליום) - גם מבחינת נוחות וגם מבחינת חסכון. לא היו חשובים ביצועי 1-100, אבל כן זמינות כוח כי יש לי הרבה עליות בדרך.נפח תא מטען ומרווח לא היו לי קריטיים ומספקים אותי בהחלט.
לחיוב - נוחות: מתלים, בידוד רעשים, תיבת הילוכים שמסתירה היטב היותה רובוטית - מאוד חלקה. חסכונות: בעיקר בדלק ביצועים בנסיעה הררית - זמינות כוח מצויינת עיצוב: מגניב יכולת תמרון בעיר - אין תא מטען ארוך של גרסת הסדאן.
לשלילה - איכות סאונד של מערכת מובנית לא מרשימה הגה חשמלי לא מתקשר תפעול לא מאוד נוח של טלפון דרך מערכת מובנית
: רכב מעולה! תת דגם:1.5 דיזל אוטומט Privilege
המלצה -
לחיוב - מנוע, תיבת הילוכים מצויינים. מהנה לנהיגה, בקרת שיוט, הנדסת אנוש, בידוד רעשים - מנוע, רוח, כביש. תא מטען
לשלילה - אין מצלמת רוורס
חיפשתי ברכב שמתאים לנסיעות ארוכות (160 קמ' ליום) - גם מבחינת נוחות וגם מבחינת חסכון. לא היו חשובים ביצועי 1-100, אבל כן זמינות כוח כי יש לי הרבה עליות בדרך.נפח תא מטען ומרווח לא היו לי קריטיים ומספקים אותי בהחלט.
נוחות: מתלים, בידוד רעשים, תיבת הילוכים שמסתירה היטב היותה רובוטית - מאוד חלקה. חסכונות: בעיקר בדלק ביצועים בנסיעה הררית - זמינות כוח מצויינת עיצוב: מגניב יכולת תמרון בעיר - אין תא מטען ארוך של גרסת הסדאן.
איכות סאונד של מערכת מובנית לא מרשימה הגה חשמלי לא מתקשר תפעול לא מאוד נוח של טלפון דרך מערכת מובנית
רנו מגאן המחודשת זוכה ל-3 כוכבים בלבד במבחן הריסוק של ה-EuroNCAP. ציון זהה גם לפיג'ו 301, סיטרואן C אליזה ו-MG3. פורד טורנאו קונקט עם 4 כוכבים, פולקסווגן ספורט-וואן עם 5.
רנו חושפת מתיחת פנים קלה למשפחת דגמי המגאן הכוללת עיצוב חזית חדש, מנוע טורבו-בנזין חדש ומערכת שמע חדשה מסדרת ה-R-Link. שיווקה יחל ב-2014.
קרסו מוטורס מרחיבה את היצע דגמי המגאן בישראל ותשיק בקרוב גרסת סטיישן עם מנוע דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית. מחירה כ-130 אלף ש"ח.
רנו מגאן RS טרופי תיוצר במהדורה מוגבלת של 500 יחידות ותגיע עם מנוע שמפיק מ-265 כוחות סוס ו-36 קג"מ.
קינן כהן ממגזין הגה חזר ארצה מהשקת צמיגי מישלין החדשים עם התרשמות קצרה משלושת ההוט-האצ' החמות ביותר בשוק האירופאי.
חברת קרסו תייבא לארץ גם את גירסאות הקופה והספורט של המגאן.
שלומי ואלירן החליטו לבדוק את שתי המשפחתיות האלו ולהבין מה ההבדלים ביניהם, אם בכלל. הם חזרו עם מסקנה מעניינת – העם צודק, הסדאן עדיפה.