הדור החמישי של אופל קורסה הגיע לישראל לקראת אמצע 2015. מה שהייתה אמורה להיות אחת המכוניות החשובות והמוצלחות ביותר של אופל (ואכן הייתה כזו בשווקים אחרים) התבררה עם הגעתה לישראל כמוצר בינוני מאוד עם מחיר שלא משקף את התמורה. הקורסה ה"חדשה" מבוססת על פלטפורמת הדור הקודם אך המהנדסים של אופל עשו עבודה מצויינת בהסתרת העובדה הזו. כל משטחי הפח חדשים ותא הנוסעים שונה לחלוטין. רק בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי, אך הוא מספיק ארוך כדי לספק מרווח ברכיים ונפח תא מטען סבירים לקטגוריה. לקורסה אותו מנוע 1.4 ליטר כמו בדור הקודם אך פה הוא מפיק 90 כ"ס בלבד, 10 פחות מהמנוע היוצא, לטובת שיפור צריכת הדלק (שאגב לא מאכזבת ועומדת על כ-14 ק"מ לליטר) אופל קורסה היא מכונית איכותית מאוד, היא נוחה, שקטה ובידוד הרעשים טוב למדי. אך המנוע של הקורסה מרגיש עצל למדי, וכדי לייצר קצב כלשהו צריך לדחוס את הדוושה הימנית עמוק לתוך השטיח. עם זאת יש לציין כי הקורסה מגיעה עם מערך הבטיחות של אופל הכולל-התראה התנגשות, התראה סטייה מנתיב, וזיהוי תמרורים כסטנדרט. בנוסף לקורסה הרגילה מגיעה ארצה גם גרסת ה-OPC הספורטיבית, שמרגישה כמו ההפך הגמור של הקורסה הרגילה, עם התנהגות שובבה וספורטיבית וביצועים מעולים.
איכות חומרים, בידוד רעשים, OPC.
ביצועים, תחושה מעט מיושנת.
סופרמיני לאנשים שלא ממהרים (פרט לגרסת ה-OPC)
הקורסה החדשה מקבלת מנוע 1.4 ליטר עם 90 כ"ס, תיבת שישה הילוכים אוטומטית ותג מחיר שנשאר על 104,000 ש"ח לפני תוספות. עדכון - שלוש גרסאות חדשות הושקו - החל מ-90,000 ש"ח
150 כ"ס, גיר ידני ומחיר אטרקטיבי מציבים את גרסת הטורבו החדשה של הקורסה בדיוק בין הגרסאות הרגילות לבין ה-OPC הספורטיבית. לכל אלה שלא יכולים להחליט
אופל חושפת פרטים ראשון לגבי הסופר מיני החמה שלה ומעלה את הרף בקטגוריה עם 207 כוחות סוס ומומנט של 28.6 קג"מ
אופל חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הקורסה החדשה, שתיחשף בסוף השנה ותגיע ארצה בתחילת 2015.
הצצה ראשונה אל אופל קורסה החדשה, שתיחשף בעוד כארבעה חודשים.