הדור השלישי של סקודה פאביה מבוסס על פלטפורמה כמעט זהה לזו של הדור הקודם עם בסיס גלגלים זהה של 247 ס"מ. למרות זאת, צמיחה של 9 ס"מ לרוחב הופכת את הדור השלישי של הפאביה למרווחת יותר מקודמתה. עיצובה של הפאביה 2015 מקבל את שפת העיצוב הנוכחית של סקודה והיא נאה אם כי לא מאוד מעניינת ומאוד מזכירה את אחותה מבית - פולקסווגן פולו. תא הנוסעים הוא אחד המקומות שעברו את השינוי המשמעותי ביותר בדור השלישי של הפאביה. הוא נאה יותר ומקבל זריקת אופנתיות בדמות פאנל פלסטיק בצבע בולט (את הצבע ניתן לבחור בחלק מהגרסאות) אשר מותקן לרוחב הדשבורד. הגרסה הבכירה (סטייל) מוצעת גם עם אפשרות בתוספת תשלום לחבילת צבע חיצוני שצובעת את הגג, החישוקים ובתי המראות באחד מארבעה צבעים המנוגדים מצבע המרכב. סקודה פאביה 2015 זונחת את מנוע ה-1.4 האטמוספרי ועוברת להשתמש במנועי 1.2 ליטר מוגדשי טורבו עם הספקים של 90 כ"ס (משודך לתיבת הילוכים ידנית) או 110 כ"ס (משודך לתיבת רובוטית כפולת מצמדים). הפאביה החדשה היא שותפה טובה לחיים העירוניים - היא נוחה, ההגה קליל ומנועי הטורבו הופכים אותה למכונית זריזה מאוד אך מאידך גם מאפשרים צריכת דלק מרשימה שעמדה בתום מבחן הדרך על 14 ק"מ לליטר. מחוץ לעיר הפאביה פחות מרשימה, בידוד הרעשים לוקה בחסר והמנוע מרגיש חסר נשימה במהירויות גבוהות. בזכות מחיר ההגיוני, רשימת האבזור הארוכה, הנוחות הטובה ושילוב מנוע-תיבה מצויין, סקודה פאביה מציגה תמורה טובה מאוד למחיר והיא אחת המכוניות המוצלחות יותר בקטגוריית הסופר מיני.
: לא לגעת! תת דגם:1.2 אוטומט סטייל
המלצה -רכב עם 7500 ק״מ 3 פעמיים במוסך, ועכשיו מחליפים לו מצמדים,רכב אוטומט עם 7500 ק״מ ומחליפים לא קלאץ שמחליק אומר הכול על הרכב והיצרן פשוט לא לגעת בסקודה!
לחיוב -
לשלילה - פשוט לא לגעת
: הסקודה הזו אין עליה, נמר בעור של כבש. אלופת השורדות בג׳ונגל-החניון שנקרא *ישראל* !!! ואפילו חסכונית עם 110 הסוסים שלה. תת דגם:1.2 אוטומט אמבישן
המלצה -
לחיוב - מנוע נמרץ, אלסטי ואמין. אחיזת כביש ספורטיבית, יציבה בעיקולים ולא נכנסת בקלות לתת היגוי. מזנקת ברמזורים כמו אחותה הגדולה
לשלילה - בדרך בינעירונית סרגלית, ממוצעת, לא מתבלבלת אך גם לא מצטיינת כמו בדרך הררית בנהיגה ספורטיבית ששם היא אלופה.
רכב עם 7500 ק״מ 3 פעמיים במוסך, ועכשיו מחליפים לו מצמדים,רכב אוטומט עם 7500 ק״מ ומחליפים לא קלאץ שמחליק אומר הכול על הרכב והיצרן פשוט לא לגעת בסקודה!
פשוט לא לגעת
מנוע נמרץ, אלסטי ואמין. אחיזת כביש ספורטיבית, יציבה בעיקולים ולא נכנסת בקלות לתת היגוי. מזנקת ברמזורים כמו אחותה הגדולה
בדרך בינעירונית סרגלית, ממוצעת, לא מתבלבלת אך גם לא מצטיינת כמו בדרך הררית בנהיגה ספורטיבית ששם היא אלופה.
סקודה ישראל החלה בשיווק הפאביה המחודשת שהתייקרה וקיבלה בלימת חירום כסטנדרט. החל מ-80,000 ₪
סקודה חושפת תמונות ראשונות של הפאביה המחודשת וחוזרת על שיטת הפעולה מהשקת הדגם הנוכחי
סקודה פאביה מקבלת מנוע 1.0 ליטר, האם היא עדיין המכונית הטובה שאנחנו מכירים? מקסים יצא למבחן ועל הדרך השווה בין המנוע החדש לישן
הפאביה מקבלת את מנוע ה-1.0 ליטר העדכני לצד הוזלה במחיר. החל מ-77,000 ₪
סיטיגו, פאביה, ראפיד, אוקטביה וגם הייטי – כל אלו יוצעו במחירים מוזלים ללקוחות שיזמינו עד סוף דצמבר
סיטיגו, פאביה, ראפיד, אוקטביה וגם הייטי – כל אלו יוצעו במחירים מוזלים ללקוחות שיזמינו עד סוף דצמבר
סקודה פאביה החדשה מציגה תא נוסעים איכותי, הרגשה מוצקה, נסיעה נוחה וזריזה והיא אפילו לא מאוד יקרה. איפה הקאץ'?
הדור השלישי של הפאביה נוחת בישראל במחיר של החל מ-80,000 ש"ח לדגם ידני או 95,000 ש"ח לאוטומטי
בתור היורשת לאגדת פורום, לפאביה החדשה יש נעליים מאוד גדולות למלא. האם היא עומדת בציפיות? מבחן ראשון
סקודה פאביה החדשה תגיע ארצה במהלך שנת 2015, גם בגרסת סטיישן עם תא מטען גדול במיוחד.