ניסאן ג'וק חולל סוג של מהפכה בשוק הרכב העולמי. כשהושק הוא יצר למעשה מחדש קטגוריה שלמה של רכבים - רכבי פנאי-שטח רכים וקטנים. הג'וק מבוסס למעשה על פלטפורמת המיקרה וככזה מידותיו קומפקטיות למדי, גם מבחוץ אבל בעיקר מבפנים. המושב האחורי שלו צפוף ותא המטען קטן. היצע המנועים כולל מנוע 1.6 ליטר בנזין בלבד. יש אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. ניסאן ג'וק לא מציע יכולת שטח כלל, למרות עיצובו הקרבי. למעשה, כיום גם לא משווקת גרסת הנעה כפולה שלו בדגמי הבסיס כלל. אם אתם מחפשים רכב מעוצב ולא ממש זקוקים למושב האחורי באופן תדיר, זאת בהחלט אופציה חביבה שכדאי לשקול, למרות גילה המתקדם.
עיצוב, התנהגות כביש.
מרווח, צריכת דלק, מחיר.
ג'וק חביב למראה
כמעט שנה אחרי שהוצגה מתיחת הפנים, מגיע הג'וק החדש לישראל עם שינויים קוסמטיים, אבזור משופר ותא מטען גדול יותר. מנוע הטורבו נשאר בחו"ל
הגיעו תורו של ניסאן ג'וק לקבל מקצה שיפורים. בתפריט - תא מטען גדול יותר, מנוע טורבו-בנזין חדש ומספר עדכונים קוסמטיים. אצלנו לקראת סוף שנת 2014.