ניסאן ג'וק חולל סוג של מהפכה בשוק הרכב העולמי. כשהושק הוא יצר למעשה מחדש קטגוריה שלמה של רכבים - רכבי פנאי-שטח רכים וקטנים. הג'וק מבוסס למעשה על פלטפורמת המיקרה וככזה מידותיו קומפקטיות למדי, גם מבחוץ אבל בעיקר מבפנים. המושב האחורי שלו צפוף ותא המטען קטן. היצע המנועים כולל מנוע 1.6 ליטר בנזין ו-1.6 ליטר טורבו-בנזין, בגרסת ה-NISMO הספורטיבית. יש אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. ניסאן ג'וק לא מציע יכולת שטח כלל, למרות עיצובו הקרבי. למעשה, כיום גם לא משווקת גרסת הנעה כפולה שלו בדגמי הבסיס כלל. אם אתם מחפשים רכב מעוצב ולא ממש זקוקים למושב האחורי באופן תדיר, זאת בהחלט אופציה חביבה שכדאי לשקול, למרות גילה המתקדם.
עיצוב ייחודי ; התנהגות כביש ; ביצועים במנוע הטורבו
מרווח פנים; איכות חומרים בתא הנוסעים;
ג'וק חביב למראה
לרגל יום הולדתו ה-5 של ניסאן ג'וק בנה אומן אוריגמי בריטי העתק בגודל מלא של הרכב האמיתי מקיפולי נייר
ניסאן ג'וק היה סיפור הצלחה בלתי נתפס של ניסאן בין השנים 2010 ל-2012, עכשיו יש לו לא מעט מתחרים חדשים. איך הוא מצליח להתמודד? מבחן דרך.
לא (רק) במבצע - ניסאן מוסיפה גרסת בסיס ידנית חדשה לג'וק, עם תג מחיר מוזל. 105 אלף ש"ח במסגרת מבצע השקה, 110 אלף ש"ח לאחר מכן.
הגרסה הספורטיבית של ניסאן ג'וק מגיעה לישראל, עם עיצוב נועז עוד יותר והספק מרבי משודרג. מחירו יחל ב-165 אלף ש"ח לדגם הידני.
הייצור הסדרתי של ניסאן ג'וק R נמצא בעיצומו ומכונית מספר #001 כבר מוכנה.
גרסת ניסמו ספורטיבית של ניסאן ג'וק תיחשף בקרוב ושיווקה יחל בתחילת שנת 2013.
למרות ההצהרות הראשונות תגיע ניסאן ג'וק R, גרסת העל של הג'וק, לייצור כמעט סדרתי. מהרו להזמין, פרטים בפנים.
מה מקבלים משידוך בין ניסאן ג'וק לניסאן GT-R? לתשובה קוראים ניסאן ג'וק R, קרוסאובר עם ביצועים של מכונית על.
מתוצאות מבחני הריסוק האחרונים שערך ה-IIHS עולה כי המכוניות הקטנות החדשות בטוחות יותר מעבר.
קרסו מוטורס פתחה אולם תצוגה ווירטואלי לניסאן ג'וק החדשה. מאות הרכבים הראשונים שיגיעו ארצה ישווקו דרך רשת האינטרנט בלבד.