הדור השני של פורשה קאיימן נחשף בשבוע שעבר בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס. הקאיימן מבוססת על רצפתה של הבוקסטר, שהדגם החדש שלה הוצג מוקדם יותר השנה. פורשה קאיימן החדשה תוכננה למעשה מחדש על מנת שתהיה גדולה ומרווחת אך קלה ומהירה מהדגם היוצא. הקאיימן החדשה ארוכה מהיוצאת (פלוס 35 מילימטרים), רחבה יותר (פלוס מילימטר אחד) ונמוכה יותר (מינוס 10 מילימטרים) לטובת פרופורציות טובות יותר. העיצוב החיצוני שואל גם הוא אלמנטים עיצוביים רבים מהבוקסטר, כולל יחידות התאורה הקדמיות והאחוריות.
כמו הבוקסטר עליה היא מבוססת, פורשה קאיימן החדשה תצויד במנוע ה-2.7 ליטר חדש שיחליף את מנוע ה-2.9 ליטר הנוכחי. מנוע חדש זה מפיק 275 כוחות, עלייה של כ-10 כוחות סוס לעומת המנוע היוצא למרות הנפח הצנום יותר. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית כפולת מצמדים (PDK), שתיהן בעלות 6 הילוכים. המשקל העצמי הקל יותר תורם לשיפור בביצועים וכעת מזנק הדגם הידני מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות בעוד האוטומטי עושה את אותו המיאוץ ב-5.4 שניות.
פורשה קאיימן S תצויד במנוע משודרג בנפח 3.4 ליטרים שלהספקו המרבי התווספו כ-5 כוחות סוס והוא עומד על 325 כוחות סוס. גם כאן תוצע אופציה לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים לצד תיבת הילוכים ידנית, שתיהן עם 6 הילוכים. הביצועים כצפוי טובים יותר, עם זמן של כ-5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש בדגם הידני או 4.7 שניות בדגם האוטומטי.
תא הנוסעים של פורשה קאיימן החדשה יציע כאמור מרווח פנים משופר ורשימת אבזור ארוכה יותר. פורשה תצייד את הקאיימן החדשה במערכת ה-PASM (קיצור של Active Suspension Management) שתציע מפות שונות לדוושת התאוצה, ההיגוי האלקטרו-חשמלי וכן בולמי הזעזועים האקטיביים. הקאיימן תצויד בחישוקי 18 אינטש' והקאיימן S בחישוקי 19 אינטש'.
מחירו של הדגם החדש בבריטניה יחל ב-39,600 לירות שטרלינג, בעוד מחירו של הקאיימן S יחל ב-48,700 לירות שטרלינג. לישראל הדגם החדש צפוי להגיע רק לקראת אמצע 2013 אך מחירו בישראל טרם ידוע.