האם סובארו XV אכן עומד להצעיד את יפנאוטו להיקף המכירות הטבעי שלה? ביפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, מציינים בסיפוק כי במהלך שבוע ההשקה של סובארו XV רשם הדגם החדש למעלה מ-250 הזמנות, כ-40 אחוזים מהם לדגם הפרימיום שמחירו כ-174 אלף ₪. מדובר בהיקף מכירות מרשים למדי, שכן צפי המכירות של יפנאוטו עמד על 600 רכבים עד לסוף השנה ומספר זה מוגבל על ידי היצרן ביפאן, שאינו עומד בביקושים. לאור הצלחתו של ה-XV בשבוע המכירות הראשון מסר אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו, כי פנה ליצרן בבקשה להגדלת הכמויות אך אינו בטוח כי יצליח לקבל רכבים נוספים בשל הביקוש הגדול בעולם.
סובארו XV אינו רכב הפנאי הראשון בישראל שסובל מבעיה דומה. גם רכבי הפנאי של ניסאן, הג'וק והקשקאי, סבלו בתחילת דרכם מבעיה דומה של מחסור ברכבים מצד היצרן. גם בסקודה נתקלו בבעיה דומה עם היטי, שסבל אף הוא מזמני אספקה ארוכים. במקרה של הג'וק והיטי, בחרו היבואניות להתמודד עם המחסור על ידי צירופה של גרסה ידנית מוזלת להיצע הדגמים ובכך הגדילו את כמות הרכבים שמגיעה ארצה. ייתכן כי ביפנאוטו יצאו במהלך דומה ויקדימו את הגעתה של הגרסה הידנית לישראל.
כיום משווק סובארו XV בישראל בתצורה אחת הכוללת מנוע בנזין בנפח 2 ליטרים המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה ולמערכת הנעה כפולה קבועה. הוא משווק שתי רמות אבזור. הבסיסית, שמחירה כ-160 אלף ₪, כוללת חישוקי סגסוגת 17 אינטש', בקרת אקלים מכאנית, מערכת שמע מקורית ופנסי ערפל. רמת האבזור הבכירה, שמחירה כ-174 אלף ₪, כוללת בנוסף גם חיישני גשם ותאורה, בקרת אקלים דיגיטלית, חלונות צד מושחרים ודיבורית אלחוטית.