הסובארו BRZ קונספט STI היא הסובארו הראשונה אי פעם עם הנעה אחורית. סובארו גם מצהירים על משקל קל במיוחד ועיצוב אירודינמי חדיש שיבטיח ביצועים טובים. בין היתר נמצא הבטחה לגג העשוי מסיבי פחמן המוריד את מרכז הכובד של הרכב וכנף אחורית להפחתת כוח ההעלאה. צבע הרכב הנבחר הוא מ"הדור הבא" של הכחול-ראלי המפורסם של סובארו וילווה גם את יתר משפחת ה-STI.
המנוע הנבחר לסובארו BRZ קונספט STI שייך למשפחת ה FA, מנוע מסורתי בתצורת בוקסר, הזרקה ישירה בנפח 2 ליטרים עם שישה צילינדרים ו... נטול טורבו. השלדה מגיעה עם כיול מתלים של STI, בלמי ברמבו וצמיגים בקוטר 18" במידות שונות מקדימה ומאחורה. תצורת הישיבה ב RBZ תהיה בפרומט 2+2 עם מנוע שיושב נמוך וקרוב יותר למרכז השלדה מה שמבטיח חלוקת משקל כמעט מושלמת של 50/50.
ייצור הסובארו BRZ קונספט STI אמור להתחיל באביב 2012 כאשר לא פורסמו עדיין תיבות ההילוכים האופציונליות או מחיר משוער. בניגוד לאחותה היפנית, ליבואן סובארו בישראל יש מוניטין עשיר ומכובד ביבוא רכבי הספורט של היצרן ולכן יש לשער ולקוות שניזכה להיתקל ב BRZ על כבישי ארצנו אי שם בעוד כשנתיים.