תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מאזדה
  • מאזדה 3 האצ'בק
  • מאזדה 3 סדאן
  • מאזדה 3 החדשה 2012 – כל הפרטים

    מאזדה 3 האצ'בק

    כל הפרטים אודות מתיחת הפנים של מאזדה 3, שתגיע ארצה במהלך 2012.

    • 24-10-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    מאזדה מפרסמת פרטים נוספים אודות מתיחת הפנים שמקבלת מאזדה 3 באירופה ובישראל. ה-3 היא המכונית הנמכרת ביותר של מאזדה, עם למעלה מ-3 מיליון מכירות בכל רחבי העולם מאז השקתו של הדור הראשון ב-2003. מעניין לציין שמתחילת השנה נמכרו באירופה כ-60,000 רכבי מאזדה 3 מהדגמים השונים, כשעל פי נתוני איגוד יבואני הרכב ישראל לבדה אחראית על כשישית מכמות כלי הרכב הזו. נתון מרשים למדי, שהופך את ישראל לאחד מהשווקים העיקריים של מאזדה 3 באירופה.

    מאזדה 3

    מתיחת הפנים של המאזדה 3 כוללת כמה שינויים קוסמטיים קלים בעיצוב החיצוני. החזית מקבלת עדכון קל עם פגוש קדמי שעוצב מחדש בצדדים לטובת שיפור האווירודינמיות של הרכב אך גם לטובת הענקת מראה "אגרסיבי אך אמוציונאלי". גרסת
    ההאצ'בק (5 דלתות) מקבל עדכונים קלים גם ליחידות התאורה האחוריות ולפגוש האחורי. רוחבו של האחרון יקוצץ
    בכ-30 מילימטרים על מנת לטובת הטענה קלה יותר של מטען לתא המטען. מבחר הצבעים של המאזדה 3 גם הוא מתעדכן, עם גוון ברונזה-מטאלי (נראה כאן בתמונות) שמצטרף לשבעת הגוונים שהוצעו עד כה. חישוקי הסגסוגת בהם מצוידות הגרסאות המאובזרות יתחדשו אף הם עם עיצוב חדש הכולל יותר חישורים.

    מאזדה 3

    מאזדה 3 המחודשת תשווק באירופה עם מבחר של שמונה מנועים שונים, שניים מהם רלוונטיים לשוק הישראלי אך דווקא בהם לא מציגה מאזדה כל חידוש. מנועי ה-1.6 וה-2.0 ליטרים המוכרים לנו ימשיכו את שירותם ללא שינויים מהותיים, אם כי יציגו צריכת דלק משופרת קלות. צריכת הדלק של מאזדה 3 החדשה (סדאן) עם מנוע 1.6 ליטרים ותיבת הילוכים אוטומטית תעמוד כעת על כ-13.5 קילומטרים לליטר לעומת כ-12 קילומטרים לליטר בממוצע בדגם הנוכחי. עיקר השיפור נובע משיפורים שנעשו לתיבת ההילוכים האוטומטית (4 הילוכים) שמשודכת למנוע זה. תיבת ההילוכים החדשה מצוידת בחיישן שמזהה אם הרכב נמצא בשיפוע ומונע העלאת הילוכים מיותרת בעליות.

    מאזדה 3

    בתא הנוסעים של ה-3 מקבל אף הוא כמה עדכוני עיצוב קלים. הקונסולה המרכזית מאבדת את הנגיעות הכסופות שעיטרו אותה עד כה לטובת גוון שחור אחיד. במאזדה טוענים שזה יעזור לנהג לזהות בקלות רבה יותר את מתגי התפעול (שנשארו כסופים) ויעזור לשמור את תשומת הלב בכביש. המושבים ירופדו בבדים חדשים ואיכותיים יותר, מחשב הדרך משנה את גוון התצוגה שלו ללבן וגם לוח השעונים מקבל עדכון גוונים קל. באגף האבזור אין שינויים משמעותיים. פנסי קסנון, מערכת לזיהוי רכבים בשטחים המתים, מערכת ניווט מקורית ומערכת שמע היקפית של Bose יהיו אופציות בתוספת תשלום בחלק מהדגמים באירופה.

    מאזדה 3

    dddd